Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (D-Men @ Jun. 26 2005,10:19)]hahahah maar nu snap ik er nog geen hol van.
Dus je neemt in plaats van mg/ml nu IU. Dus als ik stel IGF-L1 ga nemen dan moet je b.v. 1000IU nemen per week dat is nu hoeveel ml, want je moet het toch spuiten of niet?
mzzl
Bijvoorbeeld, zouden 1000 IU Vitamine C een verschillend gewicht dan 1000 IU Vitamine A hebben Aangezien elke substantie een verschillende omzettingsverhouding zou hebben, kunnen wij een omzetting opzetten niet voor IU in milligrammen dat alles, of zelfs de meeste dingen behandelt. Teveel enkel verschillende substanties.
als jedeze regel nog een x leest weet je het antwoord!
Citaat[/b] (D-Men @ Jun. 26 2005,10:19)]hahahah maar nu snap ik er nog geen hol van.
Dus je neemt in plaats van mg/ml nu IU. Dus als ik stel IGF-L1 ga nemen dan moet je b.v. 1000IU nemen per week dat is nu hoeveel ml, want je moet het toch spuiten of niet?
mzzl
Per week? denk dat je dan je darmen uit schijt.... je moet er gewoon 7ml van maken en dan is het 1 ml per dag..... of 14 2 ml per dag bijvoorbeeld
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
mzzl
Luister maar niet naar al dat moeilijke gedoe...
Ik kan het niet makkelijker voor je maken maar als je de goede insulinespuitjes neemt (vertel ik je nog wel) is 1ml-10iu
Als je igf zou gaan gebruiken word dan aangegeven in microgrammen want een kit van 1000mcg is dus 1 mg,daar zitten 10 flesjes van elk 100mcg in die je moet mixen met 1 ml bac.water en daar komt ie wéér,let op....1ml is dus in die insulinespuit 10iu en is dus 1iu op de spuit 10mcg igf-1.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment