Eerste kuur Sustanon 250 (+ Winstrol)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur Sustanon 250 (+ Winstrol)

BB'ers,

Ik ben momenteel druk bezig in cutten. Vet percentage is op dit moment 22% maar verwacht in febr. rond de 15% te zitten.

Ik heb de afgelopen jaren al veel gelezen over de werking van AS. Doordat het door veel word afgeraden om te gaan kuren met een te hoog vet % heb ik besloten te zorgen dat deze op maximaal 15% komt voordat ik de eerste inject zet.

Mijn stats op dit moment:
    • 28 jaar
    • 99 kg
    • 1.83 m
    • 22% --> cutting naar 15% (verwachting febr. 2015)

Een goede vriend van me zit momenteel in Thailand en heeft Sustanon 250 voor mij meegenomen samen met Winstrol en Nolvadex.

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een sust only kuur moet gaan doen, of deze te stacken met Winstrol? Door de korte esthers in Sust lijkt het mij onnodig om een kickstart met Winstrol te gaan doen. Wel lees ik veel gebruikers op internet die de laatste 4 weken v.d. Sust kuur Winstrol mee laten lopen om er wat harder uit te komen.

Hoe denken jullie hierover?

1-10 2 x 250mg / week Sustanon (Ma + Donderdag)
    13-16 20mg / dag Nolvadex

OF:

1-10 2 x 250mg / week Sustanon (Ma + Donderdag)
    5-10 3 x 10mg / dag Winstrol
    13-16 20mg / dag Nolvadex

Sommige zullen waarschijnlijk zeggen dat het geen zin heeft om die Winstrol erbij te doen, maar heb deze toch liggen.

Dus graag jullie mening hierover :-)

ik wist het! heel forum lopen spammen voor dit

Comment

als je op 15 staat weer bulken?
      Niet slim.

Sust moet je ook vaker zetten als 2x in de week.
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by kedamn View Post
        ik wist het! heel forum lopen spammen voor dit
        Klopt, ik heb een vraag. Dit is toch een forum om mensen advies te vragen ofniet?

Comment

Originally posted by PumpThatBody View Post
          Klopt, ik heb een vraag. Dit is toch een forum om mensen advies te vragen ofniet?
          Dat klopt inderdaad.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
            als je op 15 staat weer bulken?
            Niet slim.

Sust moet je ook vaker zetten als 2x in de week.
            Wordt een cleanbulk.. Waarbij in tijdens de kuur mijn marco's goed in de gaten zal houden en bijsturen waar nodig. Doel van de kuur is massa aankomen zonder dat mijn vet % veel zal stijgen.. 2

Ik lees veel verschillende reacties op internet, de ene zegt e5d, de andere 2 x per week. En sommige e2d.

Comment

De manier hoe jij het doet alles maar volspammen met onzin ipv je netjes voor te stellen

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                De manier hoe jij het doet alles maar volspammen met onzin ipv je netjes voor te stellen
                Excuses.. Dat is misschien idd niet zo netjes van me. Ik zal me morgen alsnog even voorstellen in een daarvoor bedoeld topic

Comment

Copy:
                  Een goede vriend van me zit momenteel in Thailand en heeft Sustanon 250 voor mij meegenomen samen met Winstrol en Nolvadex.

Iets in deze zegt mij dat het niet klopt..
                  Hij zit in Thailand en heeft meegenomen? Is hij al thuis dan?

Sustanon 2x per week zetten?-------------------------Omdat?
                  Het zijn 4 soorten esters, 2 kort waaronder ook propionaat die je het beste eod of zelfs dagelijks zet..
                  Wat blijft er over van de werkelijke testosteron, en hoe ziet jouw bloedspiegel er uit als je deze 2x per week zet? Waarbij je weet, hoe strakker hoe beter.
                  Testosteron Enantaat zet je al het beste 2x pw!

3x 10mg Winstrol pd in week 5/10 wat is daar de reden van?
                  Omdat je het toch al thuis hebt liggen? Redenatie van niets imo!

Is die Winstrol ook uit Thailand?

10 weken op 2x 250mg pw op Sustanon is niet de ideale start...

Winstrol heeft geen zin, zal niemand snel zeggen...

Waarom niet gewoon die Sustanon bewaren, en een gewone kuur starten met Test E 2x pw/250mg?

Nooit stomweg een kuur starten omdat je iets krijgt of toevallig toch hebt liggen.
                  Dat is mijn mening.

Hoe lang train je al?
                  Weet je hoeveel/weinig werkelijke spiermassa je bezit?
                  Voeding op orde?
                  Wat wil je bereiken?
                  Waarom?
                  Ben je klaar om te kuren?

Comment

Originally posted by PumpThatBody View Post
                    Excuses.. Dat is misschien idd niet zo netjes van me. Ik zal me morgen alsnog even voorstellen in een daarvoor bedoeld topic
                    Herstel: http://forum.bodynet.nl/even-voorste...ml#post1258397

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                      Copy:

Iets in deze zegt mij dat het niet klopt..
                      Hij zit in Thailand en heeft meegenomen? Is hij al thuis dan?

Sustanon 2x per week zetten?-------------------------Omdat?
                      Het zijn 4 soorten esters, 2 kort waaronder ook propionaat die je het beste eod of zelfs dagelijks zet..
                      Wat blijft er over van de werkelijke testosteron, en hoe ziet jouw bloedspiegel er uit als je deze 2x per week zet? Waarbij je weet, hoe strakker hoe beter.
                      Testosteron Enantaat zet je al het beste 2x pw!

3x 10mg Winstrol pd in week 5/10 wat is daar de reden van?
                      Omdat je het toch al thuis hebt liggen? Redenatie van niets imo!

Is die Winstrol ook uit Thailand?

10 weken op 2x 250mg pw op Sustanon is niet de ideale start...

Winstrol heeft geen zin, zal niemand snel zeggen...

Waarom niet gewoon die Sustanon bewaren, en een gewone kuur starten met Test E 2x pw/250mg?

Nooit stomweg een kuur starten omdat je iets krijgt of toevallig toch hebt liggen.
                      Dat is mijn mening.

Hoe lang train je al?
                      Weet je hoeveel/weinig werkelijke spiermassa je bezit?
                      Voeding op orde?
                      Wat wil je bereiken?
                      Waarom?
                      Ben je klaar om te kuren?

Hij is al terug uit Thailand. Ik heb een aantal foto's gepost in de andere sectie.

De keuze om te beginnen met Sust is idd door de verschillende Esthers. Ik heb laatst ergens op dbb een grafiek gezien met de halfwaarde tijden van de verschillende esthers waarbij naar voren kwam dat 2 x in de week "voldoende" moet zijn om je waardes redelijk stabiel te houden.

Maar goed, indien blijkt dat het beter is om toch e2d te zetten dan moeten we dat maar doen

Voor de rest train ik al 8 jaar waarbij ik altijd al gelet heb op mijn voeding en train volgens een vast trainingsschema. Uiteraard heb ik in de afgelopen 8 jaar een aantal breaks gehad door verandering van werk en prive sitauties.

De afgelopen 2 jaar weer fanatiek aan het trainen waarbij ik nu een jaar werk met een vast voedingsschema.

Ik wil met mijn kuur bereiken om zoveel mogelijk VVM aan te komen.

En wanneer ben je klaar voor AS? Ik heb mezelf al jaren ingelezen over de verschillende werkzame stoffen en de voor en nadelen ervan. Tuurlijk valt er nog veel meer te leren, maar ik ben er klaar voor!

Comment

hoe ziet je voeding eruit?
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

183cm
                          99kg
                          22%bf

Tuurlijk kun je kuren, maar kerel zorg eerst dat je een poos op een fatsoenlijk bf% kunt blijven staan.
                          Niet net na cutten, maar zorg dat je er al n poosje op vast staat.
                          Heb je haast?
                          Wacht gewoon nog n paar maanden, dan heb je ook veel meer plezier van de toegediende middelen.

Wat denk je dat je lichaam zal doen als jij er gear intrapt net na een cut? Oh lekker BAM.
                          Neem de tijd om naar een respectabel bf toe te werken. En zorg dat je daar op blijft staan.
                          In die tijd zorg je dat je een Test E verkrijgt, en start gewoon op 2x250mg/pw of gezien je gewicht op 2x300mg/pw.

Je bent al zo lang bezig, ik zeg doe er gewoon nog n poosje over om dit te verbeteren.
                          22% bf is wel n beetje uit de klauwen gelopen gebeuren.
                          Wil je n goede bulk, ga naar 12% en zorg dat je daar op kunt blijven staan voor n aantal maanden.
                          Klap er dan n (bulk) kuurtje in, dan heb je er ook wat aan..

Comment

22% Ruhl, wat moet je dan nog vragen?

Comment

Ik heb via de Harris-Benedictus formule mijn behoefte uitgerekend op: 3100 kcal onderhoud.
                              Momenteel ben ik bezig met een Cut schema om mijn vet % naar beneden te brengen met 7%.

Hiervoor zit ik momenteel 600kcals onder mijn behoefte waar ik sowieso 1x (vaak 2x) per week een cardio sessie doe van 60min.

Totaal aantal:
                              Eiwitten: 290gr
                              Koolhydraten: 210gr
                              Vetten: 54
                              Calorieen: 2406

Marco: 47/33/20

Dit is dus mijn CUT schema. Uiteraard zal ik tijdens de kuur boven mijn behoefte gaan zitten. In eerste instantie door de koolhydragen veel hoger te gaan zitten zodat ik 500kcal boven mijn behoefte kom. Tijdens de kuur zal ik dit bijsturen indien nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X