Idd zag ook 2 lelijke mannen en 2 knappe dames alleen was 1 van die lelijke gasten jij dus klopt er iets niet in dit verhaal
Turinabol
Collapse
X
-
bruce Gepost op Jul. 01 2005,18:18
--------------------------------------------------------------------------------
euhm... turinabol.
ik kuur al poos niet meer, maar als het iets zou moeten worden lijkt tren met tur wel mega.
(moet wel eerst uitzoeken of die samen gaan)
zet er test bij en je bent de man
Comment
-
ik train gwoon 3x per week. wel met heel ander intensiteit dan normaal. heb jaren ongveer dezelfde schemas aangehouden.
ben nu sterker dan voorheen met kuren. wrom? anders trainen.
ff kort. (offtopic)
ma en vr. : borst banken en peckdeck 2sets. een set bestaat uit 8keer bep gewicht, dan gelijk 8x met 10kg minder en weer gelijk 8x met nog es 10kg minder. dat betekent dus 24 reps per set. (daarom 2 oef. per spiergroep en niet meer dan 2 sets, is enorm intensief)
dan rug lat pull down en lat pull row. hetzelfde principe. daarna ben je kapot.
dit doe ik dus 2x per week en op de woensdag doe ik squat en leg extension. voor de squat stats 8x190; 8x170; 8x150 in a row. ik squatte voorheen met hooguit 2x 140
niet teveel reageren hierop, of we moeten er een topic aan wijden in andere sectie. dis alleen ff antwoord op jou vraag, cur.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Toch effe een kleine vraag bruce, doe je dat dan zonder rust tussen, vb, bankdrukken met een bepaald gewicht 8x en dan 10kilo minder terug 8x en nog eens 10kilo minder 8x , doe je dit zonder rust tss de sets. Want lijkt me wel een knap schema, en je bent redelijk vlug klaar
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment