Kuuradvies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuuradvies

Beste Peepz,

Laatst tijd flink aan het cutten geweest en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Momenteel weeg ik 92 kg op 10,5% (met de tang op 4 punten gemeten). Ik kan nu met een gerust hart massa gaan pakken. Ik wil dit doen maart-april-mei en dan Juni en juli om te cutten ongeveer. Of half februari beginnen.

Vorig jaar heb ik test only gepakt, ik reageerde er goed op alleen was te bang om veel te eten,waardoor ik er niet uit heb gehaald wat er in zat... Zonde dus, maar goed ook weer een leermoment. Wel kreeg ik van de test in de laatste weken een opgeblazen kop...

In mijn eerste serieuze dit jaar wil ik redelijk wat kilo's pakken, alleen dan droge massa, ik wil niet zon michelin popke;-)van het vocht worden. Nu weet ik niet zo goed wat ik het beste kan pakken.

Zat te denken aan Turinaboll als kikstart en dan met Sust? of Test P en daarna Test E. Of eerde mast? Kortom lastig verhaal.

Hoop zo voldoende info te hebben gegeven anders hoor ik het graag.
    Thanks Again.

Nee, het verhaal is niet lastig als jij duidelijker bent.
    Waarom turinabol met sust?

De betere en gezondere kickstart is en blijft Test P. Vervolgd door Test E, die je tegelijk opstart.
    Hoeft je lichaam ook niet over te schakelen! De winst die je pakt met de P zal ook beter/makkelijker blijven zitten.

Je keuze van mast begrijp ik even niet.
    Die opgeblazen kop kreeg je door de voeding/zouten.

Comment

Waarom sust? Niks beters aan dan test-e imo alleen maar kutter.

je geeft aan droge massa te willen winnen, waarom geen tren proberen:
      10 weken tren
      12 weken test
      HCG 500IU 2x pw (doen, want je houd geen ballen over anders)
      nakuur 4 weken nolva, ai achter de hand houden maar niet op voorhand mee laten lopen.

dosis waag ik me niet aan, weet niet hoeveel test je zette, maar 400 tren + 250-500 test is zat

Comment

Ik zette toen 250mg test E per 5 dagen.
        Hoe ziet jou opzet er dan uit dexie?

De sust hadden ik in gedachten gezien dit volgens sommigen een mindere vochtretentie had. ?.

En met die tren en test heb je geen kickstart nodig??
        Hcg heb ik vorige keer ook genomen en wat ik nu ook van plan inderdaad.

Comment

Er zijn mensen met veel meer verstand van AAS.
          Maar is dit:
          Ik wil dit doen maart-april-mei en dan Juni en juli om te cutten ongeveer. Of half februari beginnen.
          Niet wat slecht? Redelijk kort op je massa kuur gaan cutten, zonder kuur neem ik dus aan? Denk dat je dan veel massa gaat inleveren man.
          In between obsessed periods

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post

De sust hadden ik in gedachten gezien dit volgens sommigen een mindere vochtretentie had. ?.

Volgens welke sommigen?
            Welk verschil zit er in de test, behalve de esters?

250mg/e5d Test E = wekelijke test +-180mg/e5d.

Waarbij ik niet geloof dat je van die 250 Test e5d een opgeblazen kop kreeg.
            Weet je heel zeker dat het test was?

Comment

Dit was jouw eerste kuur.... Net ff opgezocht.

hardstylevictim

Junior MemberGeregistreerd4 April 2012Locatie(nabij) TilburgBerichten135

Kuurlog: Test Only + HCG

Beste Mensen,

Begonnen met een kuur Test Only, heb mijn streefpercentage gehaald qua vet alvorens ik aan een kuur wilde beginnen.

Stats: Man-183cm-93.2KG- VP 10.2%.

Begonnen met:
              Week 1-3 TEST PROP 100mg EOD
              Week 1-10 TEST E 500mg EW (2 keer zetten in de week)
              Week 1-10 HCG 1000iu EW (3 keer zetten)
              Week 12-14 Nolvadex 20mg ED

Dit is mijn eerste kuur.

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post

Zal meteen even zeggen, ik heb zelf nog nooit gekuurd, geef alleen info waarvan ik denk daar kan je wat mee. Enige wat ik zeg is dat als je denkt dat je het mentaal aankan, en met jou doelen ik voor tren zou gaan, in een opzetje als hierboven (dus 10 weken tren, 12 weken test (2 weekjes langer test). Dosis hangt ook af van de dosering van je vials etc, maar als je eerste kuur 250mg test E5D was, zou ik deze dosis test aanhouden en bijv 300mg test bij zetten.

Comment

Oh en wat mdjonge zegt, zou niet tekort op je massa kuur gaan cutten.

Comment

Alleen on cutten niet off.
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X