Spuit klaarmaken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spuit klaarmaken

Ben nu bezig met me 2e kuur van Test-tren-mast. Alleen nu een probleemket de dosis in de spuit te krijgen. Hiervoor had ik optrek 1,4x40 en nu 0,8x40. Toen met die 1,4x40 deed ik dus voor 1ml eerst 1ml lucht trekke dat in de vial spuiten en dan 1ml vloeistof eruit. Echter met 0,8x40 is dit niet zo? Was vanmorgen dus aan het klote om 1ml test/tren en 0,5ml mast te krijgen. Heeft lang geduurt maar had het nu wel maar niet optimaal. Heb het beetje op de gok gedaan nu. Donderdag moet ik weer en wil het dan wel goed doen. Hoeveel ml luchtmoet ik trekke en erin spuiten om 1ml vloeistof te krijgen? Het eruithalen gaat ook lastiger!? Heb nu het blauw/witte merk toen rood/wit. 1e kuur en 1e bridge zitten we nu
    op. Nu 2e kuur daarna off voor 6maande en natuurlijk goed nakuren!

Stop de fucking naald in de fucking vial en trek er direct 1 fucking ml test uit.

Hoe moeilijk kan het zijn??

Dat gezeik met lucht ook.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
      Stop de fucking naald in de fucking vial en trek er direct 1 fucking ml test uit.

Hoe moeilijk kan het zijn??

Dat gezeik met lucht ook.
      Ja moeilijk kan het idd niet zijn... Nja zo is het mij geleerd namelijk. Ook last van je Tren :$ Woensdag avond gaat de volgende erin. 2x PW om de 3,5 dag (Zondag ochtend en Woensdag avond) Zal het eens zonder lucht doen. Grazias reus

Comment

trek gewoon 4ml lucht erin spuit er wat lucht in trek wat olie op, gaat het trekken kut spuit je wat lucht bij.

probeer gewoon wat no big deal

Comment

Nog nooit met lucht gedaan. Maar jullie pussy's krijgen dan natuurlijk de zuiger niet naar achteren
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Met lucht, zonder lucht het maakt eigenlijk geen ruk uit.
            0,8x40 is ook gewoon een optrek-naald en zet-naald, het duurt alleen wat langer dat je er wat uit hebt getrokken.

Zoals je arts zou doen is de hoeveelheid vloeistof die eruit moet zet je aan lucht erin.
            Dus als je bv: 1ml test wilt hebben trek je 1ml (cc) lucht en druk je die in de vial. Dan trek je er 1ml vloeistof uit en druk je de evt restlucht terug in de vial (die heb je niet als het goed is)!
            Dat trek je weer de hoeveelheid die je nodig hebt in de spuit en steek je deze in de volgende vial, en doe je hetzelfde. enz.
            Maar echt nodig is het niet met de 10ml vials. Er zit al +-2 tot 4 cc lucht in
            Je arts heeft soms ook flessen inplaats van vialtjes, en als deze over de 100ml gaan, ja dan trek je er op laatst niets meer uit door het vacuum.

snappie?

Comment

Ik heb dat hele 'lucht in de vial spuiten' ook nooit gesnapt.
              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Ik druk ook geen lucht in ampullen.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                  Ik heb dat hele 'lucht in de vial spuiten' ook nooit gesnapt.
                  Dat kan ik je wel uitleggen.

De naald en de spuit zijn steriel verpakt mag je aannemen.
                  Zuig je wat lucht op en druk je dat erin, is er niets loos.

Als jouw vial al wat verbruikt heeft en je doet het niet, kan hij dus zelf lucht aan gaan zuigen om het vacuum te vereffenen.

En dan kom je op een punt van: Waar laat jij je vial?
                  Zet je die schoon weg, of flikker je deze achteloos in je sporttas (zoals velen doen) omdat thuis het niemand mag weten? Wat zuigt die vial aan? Weet jij veel.

De evt alcohol in de vial is niet bedoeld om evt vuiligheid van buitenaf te verschonen....

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                    Met lucht, zonder lucht het maakt eigenlijk geen ruk uit.
                    0,8x40 is ook gewoon een optrek-naald en zet-naald, het duurt alleen wat langer dat je er wat uit hebt getrokken.

Zoals je arts zou doen is de hoeveelheid vloeistof die eruit moet zet je aan lucht erin.
                    Dus als je bv: 1ml test wilt hebben trek je 1ml (cc) lucht en druk je die in de vial. Dan trek je er 1ml vloeistof uit en druk je de evt restlucht terug in de vial (die heb je niet als het goed is)!
                    Dat trek je weer de hoeveelheid die je nodig hebt in de spuit en steek je deze in de volgende vial, en doe je hetzelfde. enz.
                    Maar echt nodig is het niet met de 10ml vials. Er zit al +-2 tot 4 cc lucht in
                    Je arts heeft soms ook flessen inplaats van vialtjes, en als deze over de 100ml gaan, ja dan trek je er op laatst niets meer uit door het vacuum.

snappie?
                    Weer wat geleerd erbij! Maar idd 1ml lucht erin is 1ml vloeistof eruit zo had ik het ervoor wel met de grotere naald. Nu helaas niet, tr weinig geduld denk ik misschien. Ga het snel weer proberen! Nu zonder lucht!

ik bewaar me vials netjes in de kast naast me haar producten op me kamer. Geen haan die er naa kraait als het daar staat. Rest licht in het nachtkastje opgeslagen.

Comment

Gisteren avond dus zonder lucht gedaan zoals jullie dus zijden, en tada no problems. Thanks beeste!

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
                        Gisteren avond dus zonder lucht gedaan zoals jullie dus zijden, en tada no problems. Thanks beeste!
                        ga je nog logje oid bijhouden?

je doet nu test tren mast toch? wel benieuwd naar je ervaringen. zie het kuurtje vaker voorbijkomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X