advies op kuur/nakuur gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke denk dat ik het dan maar bij 12 weken laat, nu +5 kg in 5 weken. Iedere week 1 erbij. Heb tot nu toe elke week met 100kcal verhoogd.

Comment

Originally posted by imation View Post
      begrijpend lezen... stop gewoon bij 12 weken kerel ... week14 nakuur.. bereken opnieuw je kcal op je vvm. en blijf daar op. hoeveel ben je al aangekomen ? , zou eerst maar kijken at dit kuurtje gaat doen.

thx voor je advies btw.
      ben nogal eigenwijs hehe, maar zal het wel bij 12 weken laten.

Comment

Originally posted by zapdis View Post
        Dus als ik de laatste 6 weken van de kuur op 300-500 kcal onder onderhoud ga zitten (en de kuur dus met 4 weken verleng), zou ik alsnog veel vvm verliezen terwijl ik ON ben? Als ik dan off ben, natuurlijk weer iets boven onderhoud gaan zitten om het allemaal zoveel mogelijk vast proberen te houden.
        Ik denk dat je sowieso veel vvm na je kuur gaat verliezen. Waarom? Je woog voor je kuur maar een krappe 70 kg.. en nu je een paar kg bent aangekomen maak jij je al erg druk om je vetmassa. Dit betekend dat je op die 70 kg ook geen mooi vetpercentage hebt gehad, wat die 70 kg nog krapper maakt. Dit getuigd van weinig ervaring, het is je op de natty manier niet gelukt om degelijke massa te bouwen.. en dan zal het je natty ook niet lukken om de kuurgains vast te houden. Ik heb mij hier in het verleden ook schuldig aan gemaakt, alhoewel ik wel wat zwaarder woog toen ik die fout maakte. Ik heb hier van geleerd, ik hoop dat jij dat ook doet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X