Vraag tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag tijdens kuur

Goedenavond leden,

Op dit moment zit ik in mijn eerste week van een winstrol tabs only kuur ( 50 mg/ed )
    Nu heb ik twee vragen mbt deze kuur.

Ik heb gelezen over liv52, dat dit de lever reinigt etc. Is het aangeraden om dit al tijdens de kuur te gebruiken om de lever wat te ontlasten of kan dat de winstrol wat tegenwerken?

Mijn andere vraag; Ik heb op dit moment nog geen last van gewrichtspijn/ontstekingen. Heb gelezen dat, dat met winstrol wellicht kan komen. Helpt glucosamine? Ze zeggen dat het lichaam een tijdje nodig heeft om dit te laten werken. Als dit zo is, wat helpt dan wel tegen eventuele gewrichtspijn/ontstekingen mocht ik daar last van krijgen?

Groeten

Waarom die je pas research als je al begonnen bent. sowieso zet een tab-only kuur geen zoden aan de dijk. Maar je bent al begonnen.
    Inderdaad schijnt glucosamine te werken. Ik weet verder niet wat de inwerkingstijd betreft.
    Over het lever reinigingsmiddel... Heb dit nog nooit gelezen in een kuurlog....
    Maar als je je nu zorgen maakt om je lever, waarom start je dan überhaupt een 'kuur'?
    In between obsessed periods

Comment

liv52 kan helpen word wel is bij de prohormonen gedaan aangezien die nog erger op je lever drukken geloof ik

Comment

Kleine mannen weer aan het kuren voor de zomer?

glucosamine duurt wel 3 maand.

beter gewoon test, tabs only is voor pussyboiiiii.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Idd mosterd na de maaltijd.
          glucosamine om je gewrichten soepel te houden, winny is dan wel slecht voor je lever zoals alle orale middelen.
          genoeg water drinken is van belang(altijd met of zonder kuur) vooral wanneer je lever en nieren extra moeten werken.
          Voortaan kan jeb beter eerst alles uitzoeken voordat je iets in de lichaam gooit.
          hoe lang ga je de kuur doen?

Comment

Ach, hartstikke leuk hoor, glucosamine.
            Maar als je gevoelig bent voor droge gewrichten helpt het weinig tot niks.
            Leverbeschermers helpen ook weinig in de praktijk, al heb ik dat alleen maar geleden van 'deskundigen'en geen onderzoeken van gezien.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by kawafan View Post
              Idd mosterd na de maaltijd.
              glucosamine om je gewrichten soepel te houden, winny is dan wel slecht voor je lever zoals alle orale middelen.
              genoeg water drinken is van belang(altijd met of zonder kuur) vooral wanneer je lever en nieren extra moeten werken.
              Voortaan kan jeb beter eerst alles uitzoeken voordat je iets in de lichaam gooit.
              hoe lang ga je de kuur doen?
              6 weken. En nakuur 2 weken nolvadex 20mg.
              Voor ik aan de kuur begon had ik me al ingelezen hierover. Maar omdat de meningen sterk zijn verdeeld, ging ik het voor zekerheid nog maar eens navragen.

@Mdejong

Als het wat mocht helpen, dan zou dat toch alleen maar beter zijn? Snap dat zn kuur sowieso niet goed is voor mn lever, maar als het geminimaliseerd kan worden dan ga je uiteraard daarvoor.

Comment

Wat zijn je stats ? waarom nakuur ?
                Kreeg er alleen maar een spatader op me bal van..

Comment

Originally posted by imation View Post
                  Wat zijn je stats ? waarom nakuur ?
                  Kreeg er alleen maar een spatader op me bal van..
                  Denk dat een nakuur altijd goed is om je lichaam sneller terug in oude staat te brengen. Weet dat het met winstrol niet noodzakelijk is maar doe het voor zekerheid toch maar.

Stats:
                  1.90m
                  97kg
                  bf rond 13%

Comment

Correctie: bf tussen 13-15%

Comment

Ik denk dat een nakuur bij een wintrol only weinig gaat brengen . dan alleen maar extra belasting voor je lichaam.

Comment

Even wat anders. Net bezig met schouders trainen en bij de eerste oefening kreeg ik ineens een knallende hoofdpijn, uit het niets een steek. Nou drink ik zeker genoeg water op een dag. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Comment

Dat kan een bijwerking van de winstrol zijn ja.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Winstrol is erg mild dus verwacht er niks extreems van. Last van je pezen is een veel voorkomende bijwerking

Succes met je kuurtje

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Dat kan een bijwerking van de winstrol zijn ja.
                              Heb de training moeten stoppen omdat bij elke inspanning die ik deed, de hoofdpijn erger werd. Nou weet ik dat dit inderdaad een bijwerking kan zijn. Is dit alleen een tijdelijk iets of kan dit de hele kuur zo door blijven gaan? Gister en eergisteren namelijk nergens last van gehad. Vandaag voor het eerst problemen. Valt hier wat aan te doen, mocht ik dit bij de aankomende trainingen weer krijgen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X