Ik heb laatst iets gepost over sarms en naar aanleiding van die post diverse pm gehad.
ik was bezig om eea te schrijven over doseringen en gebruik.
diverse kennissen hebben het gebruikt, effect is al een anavar/winstrol kuur.
paar kilo erbij maar geen terugval.
welnu, iemand had wat hogere dosis gebruikt en kreeg last van zijn ogen, gestopt met gebruiken maar had nog twee weken een blur voor ze ogen.
dit ging om ostarine.
aandere veel gebruikte is mk, na wat meer onderzoek gedaan te hebben blijkt dat alle testratten kankercellen hadden na afloop vd kuur.
wat mij dus heeft doen besluiten deze producten niet te gebruiken, niet te promoten en geen adressen te geven waar te kopen.
ik raad iedereen met klem af dit te gebruiken.
wil je het toch zul je zelf je info moeten vergaren want ik wil niet bijdragen aan zoiets.
mijn woorden dat het dus geen negatieve bijwerkingen heeft trek im dus ook terug.
hoop iedereen genoeg geïnformeerd te hebben.
ik was bezig om eea te schrijven over doseringen en gebruik.
diverse kennissen hebben het gebruikt, effect is al een anavar/winstrol kuur.
paar kilo erbij maar geen terugval.
welnu, iemand had wat hogere dosis gebruikt en kreeg last van zijn ogen, gestopt met gebruiken maar had nog twee weken een blur voor ze ogen.
dit ging om ostarine.
aandere veel gebruikte is mk, na wat meer onderzoek gedaan te hebben blijkt dat alle testratten kankercellen hadden na afloop vd kuur.
wat mij dus heeft doen besluiten deze producten niet te gebruiken, niet te promoten en geen adressen te geven waar te kopen.
ik raad iedereen met klem af dit te gebruiken.
wil je het toch zul je zelf je info moeten vergaren want ik wil niet bijdragen aan zoiets.
mijn woorden dat het dus geen negatieve bijwerkingen heeft trek im dus ook terug.
hoop iedereen genoeg geïnformeerd te hebben.
Comment