sarms

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sarms

Ik heb laatst iets gepost over sarms en naar aanleiding van die post diverse pm gehad.
    ik was bezig om eea te schrijven over doseringen en gebruik.
    diverse kennissen hebben het gebruikt, effect is al een anavar/winstrol kuur.
    paar kilo erbij maar geen terugval.
    welnu, iemand had wat hogere dosis gebruikt en kreeg last van zijn ogen, gestopt met gebruiken maar had nog twee weken een blur voor ze ogen.
    dit ging om ostarine.
    aandere veel gebruikte is mk, na wat meer onderzoek gedaan te hebben blijkt dat alle testratten kankercellen hadden na afloop vd kuur.

wat mij dus heeft doen besluiten deze producten niet te gebruiken, niet te promoten en geen adressen te geven waar te kopen.
    ik raad iedereen met klem af dit te gebruiken.
    wil je het toch zul je zelf je info moeten vergaren want ik wil niet bijdragen aan zoiets.
    mijn woorden dat het dus geen negatieve bijwerkingen heeft trek im dus ook terug.

hoop iedereen genoeg geïnformeerd te hebben.
    Last edited by Beachboy; 18-02-2015, 22:23.

Je raad af om het niet te gebruiken? . Goed van je dat je dit deelt met mensen die er schade door kunnen oplopen.

Comment

Goed dat je dit post zo.

Niet om mijn gelijk te halen hoor, maar zie je nu ook dat van veel 'hulpmiddelen'pas na een tijdje de eventuele negatieve consequenties of bijverschijnselen bekend zijn?
      Degene die de relatief nieuwe middelen gebruiken, zijn in principe menselijke testratten.

Ik lees ook op andere forums dat er totaal geen negatieve reacties op bepaalde middelen zijn terwijl ze pas net een paar jaar worden gebruikt!
      Deca bv werd ook als redelijk onschuldig bestempeld, terwijl de laatste jaren steeds meer blijkt dat het niet zo onschuldig is als gedacht werd.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
        Je raad af om het niet te gebruiken? . Goed van je dat je dit deelt met mensen die er schade door kunnen oplopen.
        Och stom zeg haha naja mag aannemen dat men het begrijpt maar zal ff mod vragen aan te passen..thnx

Comment

Top dat je dit deelt Quibus! Best heavy bijverschijnselen kun je er dus van krijgen. Na een kuur helemaal onder de kankercellen zitten.. welliswaar ratten maar kanker gun je niemand.
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Hoi,
            Heb je wat broninformatie?
            Volgens mij zijn de blurry eye problemen met S4 (1e generatie SARM) en je hebt het over MK maar Ostarine is MK-2866 of bedoel jij een andere MK? Dat het Ostarine is, lijkt mij vreemd want Ostarine is juist een medicijn wat gebruikt wordt bij kankerpatienten om spierverlies tegen te gaan tijdens kankerbehandeling. En dan zou je daar juist kanker van krijgen?
            Alvast bedankt voor je bronnen.

Comment

Heb het uit me hoofd getypt dag nadat ik eea gelezen had.
              zal ff kijken of ik het terug kan vinden.

Comment

Ik weet wel van een andere SARM GW-501516 (endurobol, cardarine) waar uiteindelijk van bleek dat het kanker veroorzaakte bij ratten (GW501516 - Wikipedia, the free encyclopedia).

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Och stom zeg haha naja mag aannemen dat men het begrijpt maar zal ff mod vragen aan te passen..thnx

Comment

Goed dat je terug komt op wat je eerder hebt gemeld, of naja "terugkomen", dat je waarschuwt dat niet alles rozengeur is. (Y)

Comment

Duidelijk Q over de SARM GW-501516 wist ik , maar over Ostarine niet klonk ook wel te goed .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X