Gezocht : boek over AAS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht : boek over AAS

Besten leden.

er moet hier ongetwijfeld al een topic over zijn maar ik kan hem niet vinden. (post de link a.u.b als er al een topic bestaat)

ik wil de aankomende jaren eerst het maximale uit mijn lichaam halen, en mischien over een jaar of 5 o.i.d eens aan de hulpmiddelen gaan.
    De kans dat ik dit nooit ga doen zit er zeker in.

ik lees elke dag mee op het forum en vandaag is er ook weer een topic geopend : ik zit aan de dbol en ik krijg er een dikke buik van , moet ik meer op de crosstrainer staan? ik neem wel 3 eiwit shakes op een dag.....

als ik dit lees lach ik me kapot, en aan de andere kant vraag ik me af hoe achterlijk je moet zijn als je zomaar wat in je lichaam spuit / slikt en er geen onderzoek naar doet.

nu zoek ik een NEDERLANDS boek wat wat uitleg geeft over AAS in Jip en Janneke taal, ik weet er namelijk helemaal niks vanaf.
    zo weet ik teminste waar het over gaat op het AAS gedeelte van dit forum .
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Er is net een nieuw boek uit ik kom niet op de naam dus laat ff post achter mocht het binnen schieten.

Comment

Linkje: http://forum.bodynet.nl/anabolen/657...ng-doping.html

Stuur Mvos een mailtje; die heeft het uit en verkoopt het misschien wel.
      Ook al is het geschreven(volgens Maarten, ik heb het moet geschreven) vanuit het oogpunt van tegenstanders.
      Last edited by rain; 24-02-2015, 20:02.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hoe is het met t boek van spuit11?
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by rain View Post
          Linkje: http://forum.bodynet.nl/anabolen/657...ng-doping.html

Stuur Mvos een mailtje; die heeft het uit en verkoopt het misschien wel.
          Ook al is het geschreven(volgens Maarten, ik heb het moet geschreven) vanuit het oogpunt van tegenstanders.
          ik heb hem liggen ,maar verkoop hem niet.
          Het is een oke boek met basiskennis erin ,maar door het hele boek heen proef je de negatieve ondertoon die erin zit.

Het boek van Spuit11 zit ik wel echt op te wachten.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Doping de nuchtere feiten, te koop bij bol.com voor €29,95. Levering 1 a 2 dagen,
            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ik had al eens gelezen dat het boek de nuchtere feiten wat tegenviel en vanuit de negatieve kant beschreven was dus die laat ik liever links liggen.

het boek van spuit 11 zit ik ook al een tijdje op te wachten.

zijn er helemaal geen Nederlandse boeken over dit onderwerp?

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

In makkelijk leesbaar Nederlands? Nee!

Comment

Ik vrees dat ik Galen's boek ook zou moeten lezen met een dikke Van Dale op schoot.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Remons View Post
                    nu zoek ik een NEDERLANDS boek wat wat uitleg geeft over AAS in Jip en Janneke taal, ik weet er namelijk helemaal niks vanaf.
                    zo weet ik teminste waar het over gaat op het AAS gedeelte van dit forum .
                    Originally posted by knulletje01 View Post
                    In makkelijk leesbaar Nederlands? Nee!
                    Dat is er dus wel als je gewoon leest op welk nivo de TS een boek zoekt.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zijn er geen E-books van te downloaden is veel handiger lijkt mij

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                        Zijn er geen E-books van te downloaden is veel handiger lijkt mij
                        Een fysiek boek lijkt mij veel handiger
                        In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                          Een fysiek boek lijkt mij veel handiger
                          Downloaden uitprinten tada een fysiek boek waar je lekker in kan bladeren. Natuurlijk alleen voordeel als je gratis je E-book kan downloaden. Als ze er niet gratis zijn zou ik eens een mailtje sturen naar Muscletotaal in veldhoven misschien heeft die wel die boeken

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            Dat is er dus wel als je gewoon leest op welk nivo de TS een boek zoekt.
                            Oke, ik dacht van nee..

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                              Downloaden uitprinten tada een fysiek boek waar je lekker in kan bladeren. Natuurlijk alleen voordeel als je gratis je E-book kan downloaden. Als ze er niet gratis zijn zou ik eens een mailtje sturen naar Muscletotaal in veldhoven misschien heeft die wel die boeken

Als er Nederlandse e-boeken zijn print ik ze sowiso uit , als iemand er een paar kent hoor ik het graag.

en tnx voor de tip ik heb ze gemaild

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X