Ja alweer...... Anavar turinabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja alweer...... Anavar turinabol

Beste Bbers!

Ik ben nu al een tijdje aan het trainen (3jaar) en zit al een even vast op gewicht en kracht waardoor ik graag een kuurtje zou willen doen, ik ben 1,85/80KG en heb 8%vet en wil dit % vast houden of zelfs verminderen, hiernaast let ik al erg op voeding (geen suikers, 40/40/20 Koly/eiw/vet aantal calorieën etc..)

Ik zit nog te twijfelen over anavar 60-70MG per dag 5-6weken of Turinabol.(oral only)

Nu heb ik al aardig wat sites/forums bezocht en lees ik vaak hetzelfde namelijk spuiten of dat het geen effect heeft aan deze antwoorden heb ik dus niks.

Over Anavar vroeg ik me af hoe dat nou precies zit met droog worden en spier massa aankomen meningen zijn erg verdeeld en op normalen informatie sites prijzen ze sws elke anabool dus daar word je ook niet wijzer van.

Over Turinabol is weinig te vinden kwa ervaringen,side effects etc.... en mensen die er over schrijven hebben het zelf ook nog niet gebruikt graag zou ik wat meer informatie/ervaringen hierover krijgen (side effects,gainz etc..)

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat raden jullie aan (niet spuiten dus) en dianabol en winny heeft net iets te veel side effects (en ook het vasthouden van vocht?) dus die vallen ook af

Samen is helemaal onzin toch?

Mochten de antwoorden wel op dit forum te vinden zijn graag even een linkje dan kan deze topic ook weer dicht!

Alvast bedankt!

Goededag ,

Anavar 30 mg voor 6 weken perdag
    of Turinabol 50 mg voor 6 weken perdag.
    niet samen

Zou zelf 1 ml test er naast gebruiken

Comment

Originally posted by imation View Post
      Goededag ,

Anavar 30 mg voor 6 weken perdag
      of Turinabol 50 mg voor 6 weken perdag.
      niet samen

Zou zelf 1 ml test er naast gebruiken
      Anavar op 30 mg p.d?
      Heb je niks aan .
      Al heb je dat sowieso niet, maar dat wil je niet horen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

anavar is een eiwitspaarder dus je kan beter cutten zonder dat je spier verliest

Comment

Originally posted by Gymlove View Post
          Nu heb ik al aardig wat sites/forums bezocht en lees ik vaak hetzelfde namelijk spuiten of dat het geen effect heeft aan deze antwoorden heb ik dus niks.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat raden jullie aan (niet spuiten dus) en dianabol en winny heeft net iets te veel side effects (en ook het vasthouden van vocht?) dus die vallen ook af
          Aan die antwoorden heb je niks? Je wilt dus gewoon dat wij nou doodleuk gaan zeggen wat jij graag wilt horen...

Is niet zo, werkt niet zo, maar stiekem had je dat allang door volgens mij
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ho! Stop!
            Je stagneert en daarom wil je kuren? Snap ik, maar zo werkt het niet. Wanneer je stagneert, is dat 9/10 keer omdat je voeding niet in orde is. Dat is dus jouw probleem en dat ga je niet oplossen met aas.
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
              Ho! Stop!
              Je stagneert en daarom wil je kuren? Snap ik, maar zo werkt het niet. Wanneer je stagneert, is dat 9/10 keer omdat je voeding niet in orde is. Dat is dus jouw probleem en dat ga je niet oplossen met aas.

Precies Na het kuurtje sta je weer vast, grote kans dat je er dan slechter bij staat als dat je nu staat.

Eet meer/ train harder en slimmer / rust goed uit.. hier heb je 100x meer aan dan een dom anavar kuurtje.

Waarom staat er eigenlijk Ja alweer... in de titel? Je was er zelf dus al uit dat het geen goed voorstel was.. maar toch doe je het? Waarom denk je dat er altijd negatief gereageerd word op dit soort vragen? Fuck zeg.
              Last edited by generation_iron; 18-03-2015, 15:11.

Comment

Anavar zou ik persoonlijk eerder voor winstrol gaan. Gewoon puur omdat anavar origineel lastig te krijgen is voor sommige en winstrol daar bij in de buurt komt

Comment

Als je dan toch gaat kuren. Gewoon de spuit erin, je bent toch niet bang voor een dun naaldje??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X