cut kuur twijfels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut kuur twijfels

Dag bners,
    IK wil een kort cut kuurtje beginnen. Doel van de kuur is om van 12 naar 8 te komen met het extra visuele edge die je kan krijgen.
    Ik dacht aan 8 weken test-e 300mg elke week en dan aan 6 weken anavar 60mg elke dag.
    Ik hoor veel negatieve verhalen over anavar maar dit komt meestal van de ervaren kuurders die hogere doseringen en elke dag bepaalde stoffen prikken. Dus daarom mijn vraag. Is anavar het waard om te doen? Zo niet wat zou je dan aanraden voor de cut kuur met zo min mogelijk bijwerkingen natuurlijk. Ik ben zelf nogal gevoelig voor oestrogeen (hou veel vocht vast).

En een Anavar only kuur is zonde?
    Ik lees wel dat anavar niet volledig onderdrukt dus dat scheelt wel kwa herstel
    Last edited by Mie nona; 21-03-2015, 18:16.

Als je in die 14 weken niet naturel vier procent kunt droppen weet ik niet of je wel de juiste sport aan het doen bent? Of ik begrijp je doelen hiermee verkeerd.

Geen verstand van AAS verder.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Uberhaubt vind ik een kuur beginnen om te cutten complete onzin.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tuurlijk kan het wel merkte wel dat ik naarmate ik onder de 12 zit ik sneller kracht en spier verlies...

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Uberhaubt vind ik een kuur beginnen om te cutten complete onzin.
          kuren is juist ideaal tijdens/om te cutten.
          je kan veel lager in je kcal gaan dan naturel en je kunt zelfs dan spier aanzetten.
          voor die 4% is het wellicht overdreven die zou je met een kuur in 4 weken ook behalen.
          @ts
          ik lees vaak dat mensen roepen gevoelig te zijn?hoe weet je dat dan heb je al eerder gekuurd?
          Kuur zelf niks mis mee als je anavar en test gelijktijdig neemt niet na elkaar.
          maat van me zit op 150 mg anavar en voor het eerst dat ik denk wow heavy shit die anavar
          Jr hoeft natuurlijk geen 150 te zetten.
          Ik zou als het je puur om die 4%te doen is hey volgende doen (ervan uitgaande dat je Hoe dan ook gaat kuren)
          Week 1-2 600mg test e
          Week 3-8 300mg test e
          Twee weken na laatste injectie 4 weken nolva 20mg PD.
          Hcg naar keuze mee laten lopen 2x500iu in de week.

je kunt dan vrij radicaal diëten en waarschijnlijk op nivo doortrappen dan ben je die procenten zo kwijt.
          zou wel eerst even je voeding laten checken want daar kun je nog altijd het meeste mee winnen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            kuren is juist ideaal tijdens/om te cutten.
            je kan veel lager in je kcal gaan dan naturel en je kunt zelfs dan spier aanzetten.
            voor die 4% is het wellicht overdreven die zou je met een kuur in 4 weken ook behalen.
            @ts
            ik lees vaak dat mensen roepen gevoelig te zijn?hoe weet je dat dan heb je al eerder gekuurd?
            Kuur zelf niks mis mee als je anavar en test gelijktijdig neemt niet na elkaar.
            maat van me zit op 150 mg anavar en voor het eerst dat ik denk wow heavy shit die anavar
            Jr hoeft natuurlijk geen 150 te zetten.
            Ik zou als het je puur om die 4%te doen is hey volgende doen (ervan uitgaande dat je Hoe dan ook gaat kuren)
            Week 1-2 600mg test e
            Week 3-8 300mg test e
            Twee weken na laatste injectie 4 weken nolva 20mg PD.
            Hcg naar keuze mee laten lopen 2x500iu in de week.

je kunt dan vrij radicaal diëten en waarschijnlijk op nivo doortrappen dan ben je die procenten zo kwijt.
            zou wel eerst even je voeding laten checken want daar kun je nog altijd het meeste mee winnen.
            Natuurlijk is het makkelijker. Maar een kuurtje beginnen om een paar procent te verliezen, zijn we daar al beland?

Comment

Dat zeg ik in de tweede zin ofzo, nee dus.
              Maar in het kader van jou opleiding tot anabolen koning ; ) wilde ik je er wel even op wijzen dat er flinke voordelen zijn.
              Ik dacht dat jij met je post bedoelde dat kuren alleen zin heeft om te groeien.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Dat zeg ik in de tweede zin ofzo, nee dus.
                Maar in het kader van jou opleiding tot anabolen koning ; ) wilde ik je er wel even op wijzen dat er flinke voordelen zijn.
                Ik dacht dat jij met je post bedoelde dat kuren alleen zin heeft om te groeien.
                Nee hoor. Ik vind kuren ook geen valsspelen ofzo, dat weet je ondertussen wel. Maar iets dat in een paar weken te fixen is oplossen met kuren vind ik wel onnodig. Het is geen speelgoed he dus als je het dan toch doet zorg dan dat je er iig wat voor terug krijgt.

Comment

Dat wordt toch ook gezegd? Als doel niet is massa en bulk om nog veel groter te worden en om spiermassa vast te houden iets bij te komen en mega hard kan droppen is het dat weer geen speelgoed.... Hij pakt toch naar mijn mening amper wat trt dosis :P
                  Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                    Dat wordt toch ook gezegd? Als doel niet is massa en bulk om nog veel groter te worden en om spiermassa vast te houden iets bij te komen en mega hard kan droppen is het dat weer geen speelgoed.... Hij pakt toch naar mijn mening amper wat trt dosis :P
                    Ik snap serieus niet wat je zegt. Kun je het wat duidelijker maken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X