Hey allen!
Hieronder mijn uitleg en vragen over een winstrol tabs kuurtje tijdens decut met lichte aanwezige GYNO kliertjes!!
Ik heb lichte gyno gekregen door eens test te doen voor 2-3 weken en zonder na te kuren. (JONG & DOM)
Niet helemaal goed hersteld , test bloedwaarde van TEST was 17 en de ondermaat was 11.
wil nu na 1jaar7maand serieus te trainen een cutten met een winny only kuurtje omdat deze niets heftig is
en niet zou aromatiseren.
wat ik in gedachten had :
Week 1-6 Winstrol Tabs 40mg per dag
Week 6-7 Nolvadex Tabs 20mg per dag
Week 7-8 Nolvadex Tabs 10mg per dag
Week 8-9 Nolvadex Tabs 5mg per dag
NOLVADEX LATEN RUSTIG UITLOPEN OP 5MG OM DE AANWEZIGE GYNO TE LATEN AANPASSEN EN GEEN REBOUND TE VEROORZAKEN
Wat is jullie advies en raad hierover?
Hieronder wat meer uitleg over mezelf.
Wat je leeftijd is
21jaar
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
1jaar en 7maand
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
74kg (15bf%) naar 88kg (???bf%) ik gok 19-22%
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
250-500g kip(of ander vlees/vis), 250g rijst (of andere koolhydraten) 100g+nootjes (of andere vetten)
broccoli/spruiten enz..
Welke supplementen je al hebt gebruikt
Preworkouts,Shakes,Post workouts,BCAA,Test boosters placeboshit, fatburners enzovoort...
Waarom je deze kuur wilt doen (WINSTROL 200X10MG)
Heb ooit 2-3weken test gedaan en niet kunnen nakuren door omstandigheden,
heb wat gyno ontwikkeld en wil nu eens gyno tabs proberen tijdens mijn cut.
Waarom Winstrol?
Omdat ik wat gyno heb en omdat winstrol 'niet' zou aromatiseren en heb niet de zin/nood
om direct een test of test stack te doen.
Daarom dus winstrol tijdens mijn cut eens proberen.
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
de komende jaren nog beetje bijkomen en een gezin opstarten met de vriendin en als ik ouder ben
eens denken om een beer daddy te worden.
maar voorlopig nog wat rustig houden, mijn tijd nemen , veel leren en langzaam aan wat wijs gainen.
Groetjes & veel Gainplezier nog allemaal.
Hieronder mijn uitleg en vragen over een winstrol tabs kuurtje tijdens decut met lichte aanwezige GYNO kliertjes!!
Ik heb lichte gyno gekregen door eens test te doen voor 2-3 weken en zonder na te kuren. (JONG & DOM)
Niet helemaal goed hersteld , test bloedwaarde van TEST was 17 en de ondermaat was 11.
wil nu na 1jaar7maand serieus te trainen een cutten met een winny only kuurtje omdat deze niets heftig is
en niet zou aromatiseren.
wat ik in gedachten had :
Week 1-6 Winstrol Tabs 40mg per dag
Week 6-7 Nolvadex Tabs 20mg per dag
Week 7-8 Nolvadex Tabs 10mg per dag
Week 8-9 Nolvadex Tabs 5mg per dag
NOLVADEX LATEN RUSTIG UITLOPEN OP 5MG OM DE AANWEZIGE GYNO TE LATEN AANPASSEN EN GEEN REBOUND TE VEROORZAKEN
Wat is jullie advies en raad hierover?
Hieronder wat meer uitleg over mezelf.
Wat je leeftijd is
21jaar
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
1jaar en 7maand
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
74kg (15bf%) naar 88kg (???bf%) ik gok 19-22%
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
250-500g kip(of ander vlees/vis), 250g rijst (of andere koolhydraten) 100g+nootjes (of andere vetten)
broccoli/spruiten enz..
Welke supplementen je al hebt gebruikt
Preworkouts,Shakes,Post workouts,BCAA,Test boosters placeboshit, fatburners enzovoort...
Waarom je deze kuur wilt doen (WINSTROL 200X10MG)
Heb ooit 2-3weken test gedaan en niet kunnen nakuren door omstandigheden,
heb wat gyno ontwikkeld en wil nu eens gyno tabs proberen tijdens mijn cut.
Waarom Winstrol?
Omdat ik wat gyno heb en omdat winstrol 'niet' zou aromatiseren en heb niet de zin/nood
om direct een test of test stack te doen.
Daarom dus winstrol tijdens mijn cut eens proberen.
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
de komende jaren nog beetje bijkomen en een gezin opstarten met de vriendin en als ik ouder ben
eens denken om een beer daddy te worden.
maar voorlopig nog wat rustig houden, mijn tijd nemen , veel leren en langzaam aan wat wijs gainen.
Groetjes & veel Gainplezier nog allemaal.
Comment