Advies voor winny cutkuur me lichte gyno

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voor winny cutkuur me lichte gyno

Hey allen!
    Hieronder mijn uitleg en vragen over een winstrol tabs kuurtje tijdens decut met lichte aanwezige GYNO kliertjes!!
    Ik heb lichte gyno gekregen door eens test te doen voor 2-3 weken en zonder na te kuren. (JONG & DOM)
    Niet helemaal goed hersteld , test bloedwaarde van TEST was 17 en de ondermaat was 11.
    wil nu na 1jaar7maand serieus te trainen een cutten met een winny only kuurtje omdat deze niets heftig is
    en niet zou aromatiseren.

wat ik in gedachten had :

Week 1-6 Winstrol Tabs 40mg per dag
    Week 6-7 Nolvadex Tabs 20mg per dag
    Week 7-8 Nolvadex Tabs 10mg per dag
    Week 8-9 Nolvadex Tabs 5mg per dag

NOLVADEX LATEN RUSTIG UITLOPEN OP 5MG OM DE AANWEZIGE GYNO TE LATEN AANPASSEN EN GEEN REBOUND TE VEROORZAKEN

Wat is jullie advies en raad hierover?
    Hieronder wat meer uitleg over mezelf.

Wat je leeftijd is
    21jaar

Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
    1jaar en 7maand

Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
    74kg (15bf%) naar 88kg (???bf%) ik gok 19-22%

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
    250-500g kip(of ander vlees/vis), 250g rijst (of andere koolhydraten) 100g+nootjes (of andere vetten)
    broccoli/spruiten enz..

Welke supplementen je al hebt gebruikt
    Preworkouts,Shakes,Post workouts,BCAA,Test boosters placeboshit, fatburners enzovoort...

Waarom je deze kuur wilt doen (WINSTROL 200X10MG)
    Heb ooit 2-3weken test gedaan en niet kunnen nakuren door omstandigheden,
    heb wat gyno ontwikkeld en wil nu eens gyno tabs proberen tijdens mijn cut.

Waarom Winstrol?
    Omdat ik wat gyno heb en omdat winstrol 'niet' zou aromatiseren en heb niet de zin/nood
    om direct een test of test stack te doen.
    Daarom dus winstrol tijdens mijn cut eens proberen.

Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
    de komende jaren nog beetje bijkomen en een gezin opstarten met de vriendin en als ik ouder ben
    eens denken om een beer daddy te worden.
    maar voorlopig nog wat rustig houden, mijn tijd nemen , veel leren en langzaam aan wat wijs gainen.

Groetjes & veel Gainplezier nog allemaal.

Goede avond Born ,

Op hoeveel kcal zit je nu ? wat is jou onderhoud ? ga jij je vet laten meten ?
    Mijn advies ga natty cutten zeker met een vet% van ong 19 %.

mocht je het toch gaan doen... ( zou het lekker bewaren als je rond de 10 % staat).

Week 1 tot 6 40 mg Winstrol
    Novladex is niet nodig .

je kan het wel 2 weken op 20 mg na je laatste iname dag van winstrol pakken als nakuur. (Heb dit zelf niet gedaan , vond het ook niet nodig )

Comment

Ik zit al sinds nieuwjaar op een onderhoud van 2300-2600 kc ong. Onlangs heb ik mijn kc verhoogd en was op een maandje - 2-2,5 kg bijgekomen..(+trainingsschema aangepast) trainde altijd 10-12 reps x4 setten voor bvb benchtpess... En nu 5-8 reps maar zwaarder gaan dan normaal. Ben ik die 2maand sinds ik mijn trainingsschema heb veranderd qua kracht van 1x90 naar 2x100 gegaan. Is idd niets speciaals maar voor mij op zo een korte tijd toch wel. Vind het raar maar blijkbaar heeft die kc+ en verandering in traininsschema mij wel goed gedaan! Maar om verder te gaan op je vraag : ben er redelijk zeker van dat mijn onderhoud schommelt tussen de 2350-2550 ongveer. Ik ga idd in van gym veranderen, ga in een gym gaan trainen waar meerdere profs trainen , ik die gym is begeleiding in meetingen,voeding enzovoort... De eigenaar van de zaak die raad enkel aan anavar te gebruiken tijdens het scherpkomen.. Ik denk dat ik jouw advies ga nemen en eerst naturel aan een cut beginnen en dan als ik weet via die meeting dat mijn vet% 10-12 is dan denk ik ofwel winstrol of anavar eens te proberen! Mijn keuze gaat nu meer uit naar anavar omdat ik nog meer gunstige dingen lees over anavar.. Bvbb nog minder mogelijke bijwerkingen dan winstrol (minder of geen kans op prostaatgroei).. Maar daarover ga ik weer zien wat ik echt best die tussen die 2... Maar als ik dan op dat vet% zit weet ik niet of ik nog veel wil cuttzn dus mss gebeuik ik die winny of anavar gwn tijdens een bulk voor wat ewtra boost..

maar aan een test if test stack kuur heb ik momenteel geen nood omdat ik met die lichte gyno dat ik heb nog niet helemaal op de hoogte ben van wat ik erbij zou moeten nemen om die gyno tegen te houden.. Ok ik weet wel arimidex of aromasin maar vind het zo zonda dat ik dat er boven op elke dagdan bij zou moeten nemen. Dus eerst wou ik eens zien wat een simpel kuurtje van lichte anabolen voor me zou doen. En niet aan test beginnen zonder enige weet te hebben van al die dingen zoals ik vroeger eens deed! Grtz

Comment

Originally posted by Born View Post
        Ik zit al sinds nieuwjaar op een onderhoud van 2300-2600 kc ong. Onlangs heb ik mijn kc verhoogd en was op een maandje - 2-2,5 kg bijgekomen..(+trainingsschema aangepast) trainde altijd 10-12 reps x4 setten voor bvb benchtpess... En nu 5-8 reps maar zwaarder gaan dan normaal. Ben ik die 2maand sinds ik mijn trainingsschema heb veranderd qua kracht van 1x90 naar 2x100 gegaan. Is idd niets speciaals maar voor mij op zo een korte tijd toch wel. Vind het raar maar blijkbaar heeft die kc+ en verandering in traininsschema mij wel goed gedaan! Maar om verder te gaan op je vraag : ben er redelijk zeker van dat mijn onderhoud schommelt tussen de 2350-2550 ongveer. Ik ga idd in van gym veranderen, ga in een gym gaan trainen waar meerdere profs trainen , ik die gym is begeleiding in meetingen,voeding enzovoort... De eigenaar van de zaak die raad enkel aan anavar te gebruiken tijdens het scherpkomen.. Ik denk dat ik jouw advies ga nemen en eerst naturel aan een cut beginnen en dan als ik weet via die meeting dat mijn vet% 10-12 is dan denk ik ofwel winstrol of anavar eens te proberen! Mijn keuze gaat nu meer uit naar anavar omdat ik nog meer gunstige dingen lees over anavar.. Bvbb nog minder mogelijke bijwerkingen dan winstrol (minder of geen kans op prostaatgroei).. Maar daarover ga ik weer zien wat ik echt best die tussen die 2... Maar als ik dan op dat vet% zit weet ik niet of ik nog veel wil cuttzn dus mss gebeuik ik die winny of anavar gwn tijdens een bulk voor wat ewtra boost..

maar aan een test if test stack kuur heb ik momenteel geen nood omdat ik met die lichte gyno dat ik heb nog niet helemaal op de hoogte ben van wat ik erbij zou moeten nemen om die gyno tegen te houden.. Ok ik weet wel arimidex of aromasin maar vind het zo zonda dat ik dat er boven op elke dagdan bij zou moeten nemen. Dus eerst wou ik eens zien wat een simpel kuurtje van lichte anabolen voor me zou doen. En niet aan test beginnen zonder enige weet te hebben van al die dingen zoals ik vroeger eens deed! Grtz

Je kan zelfs Nolva nemen tijdens een kuur als gyno optreed. Niet het meest ideale maar het helpt wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X