citalopram en kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• citalopram en kuren

Vraagje, ben sinds een week bezig met citalopram
    Nu wou ik ook kuurtje starten winstrol only 50mg per dag.
    weet iemand of het te combineren valt qua bijwerkingen enz..?

Originally posted by ruubhz View Post
    Vraagje, ben sinds een week bezig met citalopram
    Nu wou ik ook kuurtje starten winstrol only 50mg per dag.
    weet iemand of het te combineren valt qua bijwerkingen enz..?
    Waarom doet iedereen een winstrol only kuur.....?
    Je houd er geen zak aan over...

En waarom is dit je eerste post? Wie ben je? Hoelang train je? Hoe oud ben je? Wat eet je?

Komt dit door het zonlicht ofzo?
    Last edited by Indiana; 08-04-2015, 12:21.

Comment

Originally posted by Indiana View Post
      Waarom doet iedereen een winstrol only kuur.....?
      Je houd er geen zak aan over...

En waarom is dit je eerste post? Wie ben je? Hoelang train je? Hoe oud ben je? Wat eet je?

Komt dit door het zonlicht ofzo?
      Te bang voor een naald en zomer komt eraan he...

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
        Te bang voor een naald en zomer komt eraan he...
        Als je je 1x zo beroerd hebt gevoelt door een Testosteron tekort dan douw je die naald er maar al te graag in.

Daarnaast voel je er geen flikker van, werkt het beter en is het ook nog eens gezonder. Als je gaat kuren doe het dan gelijk goed.

En als je bang bent voor bijwerkingen door citalopram combi heb je echt geen idee wat winstrol uberhaupt is. Zucht.... mag ik huilen?

Comment

Dude je bent zelf een verhaal aan t verzinne

Comment

Originally posted by ruubhz View Post
            Dude je bent zelf een verhaal aan t verzinne
            ...... Wat verzin ik dan? Dat een afgeleide versie van Testosteron geen bijwerkingen kan hebben op citalopram? Of dat ik zelf een waardeloze kuur heb gehad zonder injects en daar goed ziek van geworden ben? Of beide?

Comment

Oke oke las t ff verkeerd, maar zelf geen ervaring hiermee dus?

Comment

Niet met Winstrol specifiek. maar wel met andere Orals . En deze heeft bij mij alleen maar vocht en vet geleverd. Alleen de kuur zelf was leuk, maar erna was bagger. Daarom raad ik iedereen aan te injecteren.

Echter hoef je geen ervaring te hebben om te weten dat een winstrol only kuur niet handig is.

Als je op de citalopram doelt, nee geen ervaring mee. Maar als je weet welke stoffen elkaar tegen werken kom je al een eind. En aangezien winstrol een afgeleide is van het mannelijk hormoon, en je al een mannelijk hormoon van nature in je hebt, is de kans dat die twee met elkaar gaan vechten heel klein. Dus ik zou geen bijwerkingen verwachten die specifiek op die combi betrekking hebben.

Maar goed dat is even mijn aanname. Verder zou ik jezelf even voorstellen, dat wordt wel gewaardeerd
                Last edited by Indiana; 08-04-2015, 13:39.

Comment

Watk er nog aan toevoeg. Meestal wordt citalopram geslikt door psychisch onstabiele mensen. Deze mensebnmoeten zowieso geen AAS doen want ns de kuur voelt een gezond mens zich al bagger vanwege een testosteron tekort. Laat staan als je psychisch niet stabiel bent

Comment

Winstrol only leverd bijna tot niks op en je raakt het sneller kwijt dan dat je het gained. Durf je niet te prikken dan ben je gewoon niet klaar voor een kuur punt altijd dat gezeik ik durf niet te prikken dan moet je ook niet kuren. Orals only slaat totaal nergens op gewoon nul komma nul. Het is leuk als kickstart of aan het einde van een prikkuur.
                    Lager vp en massa winnen willen we allemaal nou dan laat winstrol only maar lekker achterwege. Je hebt er meer aan je voeding te optimaliseren dan dat je tabs only pakt

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                      Winstrol only leverd bijna tot niks op en je raakt het sneller kwijt dan dat je het gained. Durf je niet te prikken dan ben je gewoon niet klaar voor een kuur punt altijd dat gezeik ik durf niet te prikken dan moet je ook niet kuren. Orals only slaat totaal nergens op gewoon nul komma nul. Het is leuk als kickstart of aan het einde van een prikkuur.
                      Lager vp en massa winnen willen we allemaal nou dan laat winstrol only maar lekker achterwege. Je hebt er meer aan je voeding te optimaliseren dan dat je tabs only pakt
                      Mee eens, en als je iemand zoekt die een berg ervaring heeft omdat je het van mij niet wil aannemen. Dan is Bigdude het wel. Die heeft denk ik alles wel geprobeerd.

Comment

Lol bigdude....

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Het is misschien post #742 maar de eerste nuttige post is een feit

Comment

Originally posted by akito View Post
                            Het is misschien post #742 maar de eerste nuttige post is een feit
                            Heb net post nummer #2 ook gelezen die nuttig was.
                            Goed bezig Bigdude! Keep it up.
                            In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                              Watk er nog aan toevoeg. Meestal wordt citalopram geslikt door psychisch onstabiele mensen. Deze mensebnmoeten zowieso geen AAS doen want ns de kuur voelt een gezond mens zich al bagger vanwege een testosteron tekort. Laat staan als je psychisch niet stabiel bent
                              dan kan hij beter van de test-e afblijven ;-)
                              word ie helemaal lijp in kop straks vooral eerste x zn kuur knalt het extra hard omdat je lichaam er nog niet is aan gewend einde kuur had ik al een aardig kort lontje beter ervan afblijven als je psychisch niet in orde bent best is als je goed in je vel zit geen problemen hebt etc
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X