Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe kuur

Beste bbers,

Ik zal me allereerst even voorstellen, aangezien dit mijn allereerste post op dit forum is. Ik ben (een) Lampenkap en ben 22 jaar oud. Trainen doe ik vanaf mijn 19de jaar. Ik doe het de laatste anderhalf á twee jaar echt serieus. Hierbij let ik natuurlijk ook op mijn voeding. Het is voor mij altijd erg lastig geweest om echt aan te komen, qua gewicht en qua bodyfat %, dit omdat ik een echte ectomorph ben. Dit is af en toe behoorlijk vervelend, vooral als je zelfs een voedings-schema maakt die erg veel calorieën bevat en vervolgens weinig aankomt.

In mijn (domme) verleden heb ik al eens anabolen gedaan, dit was een winstrol test-e kuur. Ik moet zeggen dat ik dit een erg fijne en milde kuur vond, natuurlijk heb ik hiervoor veel research gedaan en heb toch met mijn botte kop besloten om het te doen op 19 jarige leeftijd, wat natuurlijk iets te jong is. De Test-E had ik 500mg EW en 40mg winstrol tabs ED. Ik heb eigenlijk weinig tot geen slechte dingen meegemaakt met deze kuur, ook niet na de kuur, natuurlijk heb ik ook gewoon 2 weken nolvadex als nakuur genomen.

Inmiddels ben ik dus 22 en ben ik benieuwd en toe aan een nieuwe kuur, dit omdat ik gewoon vastloop. Op het moment weeg ik 96 kilo met 10% - 11% bodyfat, ik ben 2 meter lang. Nu vind ik het wel belangrijk om niet verschrikkelijk in bodyfat aan te komen, ik wil graag gewoon lean blijven. Met de zomer opkomst is dat natuurlijk wel lekker.

Ik heb met een paar van mijn maten al overlegd wat ik nou eens voor kuur zou kunnen doen, zo zegt eentje dat als ik echt goed wil gainen en lean wil blijven moet gaan voor de Test-E, Tren en winny, alhoewel ik wel een beetje vrees voor de bijwerken van Trenbolone.

Een andere maat van mij zegt weer dat Trenbolone een beetje enthousiast is om te doen als 2de kuur.

Ik zit nu erg in dubio over wat voor kuur ik nu nemen zou, en ben daarom op dit forum uitgekomen.

Ik zou het erg fijn vinden als jullie met me mee willen denken!

Cheers,

Lampenkap.

meer eten maat

Comment

Ik zou je eerste kuur herhalen 500 test e en winstrol is mans zat.

Oh en kuren op jou leeftijd is dom en je eerste post mag niet over as gaan...hebben we dat ook alvast gehad.

Comment

Die bodytypes zijn onzin. Iedereen kan aankomen... Behalve wanneer die te weinig eet. Een kuur is dus niet de oplossing. Meer eten wel
        Ik doe een gok

Comment

Welkom.
          Ik zou mijn voeding schema eens plaatsen, incl de hoeveelheden in KEV (koolhydraten eiwitten en vetten)
          Misschien je training schema laten bekijken hier en evt aanpassen....
          Als alles in orde is, word je wel verder geholpen....

Comment

Ik zou nog lang niet gaan kuren... als je amper aankomt dan eet je gewoon te weinig maat
            Zonde als je gaat kuren waardoor je nog meer gaat verbruiken waardoor je dus ook nog meer door moet gaan eten, en dit dan niet gaan doen... daar je er nu al moeite mee hebt..

En maar 2 weken nolva?

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Welkom.
              Ik zou mijn voeding schema eens plaatsen, incl de hoeveelheden in KEV (koolhydraten eiwitten en vetten)
              Misschien je training schema laten bekijken hier en evt aanpassen....
              Als alles in orde is, word je wel verder geholpen....
              Hey knull goed om te zien dat je nog altijd hier post(respect)! Hoe gaat het met je?
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Bedankt voor de reacties, sorry, ik heb dit over het hoofd gezien over die eerste post. Oké, dus misschien toch maar overwegen te wachten met kuren tot ik wat ouder ben. Ik zal binnenkort even mijn voedingsschema hier neer zetten, zodat jullie even goed na kunnen kijken wat er beter aan kan. Bedankt in ieder geval voor de reacties!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ik zou je eerste kuur herhalen 500 test e en winstrol is mans zat.

Oh en kuren op jou leeftijd is dom en je eerste post mag SINDS KORT over as gaan...hebben we dat ook alvast gehad.

Welkom.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hehe Dank je.
                    Wordt toch mal van al die aas topic ineens.

Comment

duurt een paar maanden dan is het weer over Q

Comment

Je gewicht en lengte is niet impressive oid.
                        Gewoon meer eten je staat immers op 10%, vreten vreten en vreten.
                        Succes.
                        In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Lampenkap View Post
                          Bedankt voor de reacties, sorry, ik heb dit over het hoofd gezien over die eerste post. Oké, dus misschien toch maar overwegen te wachten met kuren tot ik wat ouder ben. Ik zal binnenkort even mijn voedingsschema hier neer zetten, zodat jullie even goed na kunnen kijken wat er beter aan kan. Bedankt in ieder geval voor de reacties!

Het is niet zo zeer je leeftijd.... Maar goed idee maat. Ik denk dat je er veel meer aan hebt als jij je voeding gaat optimaliseren! Kuren kan altijd nog, maar als je het doet.. dan haal er alles uit wat er in zit!

Comment

Ik heb hier mijn trainschema:
                            Maandag - Borst Tricep en buik (buik wordt herhaald op donderdag)
                            Bench Press 4x8
                            Incline Dumbell Press 4x10
                            Decline Smith Machine 3x12
                            Dumbell Flyes 4x8
                            Tricep pushdown 4x12
                            Ab Pulldown 4x15
                            Dumbell Hanging kneeraise 4x15
                            Ball passes 4x15
                            Calves Raises 5x10

Dinsdag - Rug Bicep en buik (Buik wordt herhaald op vrijdag)
                            Deadlift 4x7
                            Facepulls 5x12
                            T-bar Rows 4x12
                            Lat pulldown 3x8
                            Arnold Curls 3x10
                            Preacher curls 3x10
                            Wood Choppers 4x15
                            Standing Obligue Crunch 4x15
                            Floor Obligue Twist 4x15
                            Calves Raises 5x10

Woensdag - Rustdag

Donderdag - Legday (Buik van maandag)
                            Squat 4x8
                            45 Degree Leg Press 3x8
                            Leg Extensions 4x12
                            Lying Leg Curl 3x8
                            Calves raises 5x10
                            Calf Press 5x10

Vrijdag - Schouders triceps (buik van dinsdag)
                            Millitary Press 4x6
                            FacePulls catabells 4x12
                            Front raises 3x10
                            Side Raises 3x10
                            Triceps 5xMAX
                            Skull Crushers 3x10
                            Tricep Pushdown 3x10

Als jullie inderdaad zeggen van: joh beter wacht je met AAS dan neem ik dat gewoon van jullie aan. Ik zal even mijn voedingsschema hier binnenkort nog even bij melden.

Comment

Het is voor mij lastig om echt alles op te noemen wat ik eet, vaak wijk ik nog wel een klein beetje af, maar ik probeer er wel echt op te letten.
                              8:00 uur
                              4 meergranen boterhammen met gebraden kipfilet en gekookt ei met een beker halfvolle melk
                              10:00
                              1 schep Whey eiwit met 300ml halfvolle melk en een banaan
                              13:00
                              Maaltijdsalade met 'n blikje tonijn, 100 gram gekookte volkoren pasta, n gesneden tomaat en komkommer in plakjes
                              16:00
                              2 meergranen boterhammen met rosbief en een sinaasappel
                              19:00
                              Hier eet ik meestal met mijn familie mee, dit zijn vaak aardappelen met een stuk vlees en groenten. Soms is het ook lasanga, of een macaronischotel.
                              22:00
                              1 bak magere franse kwark met een scope whey

OF

8:00

1 omelet van 4 eieren, met een plakje kaas en 2 geroosterde meergranne boterhammen, hiernaast een plak volkoren ontbijtkoek en een gras jus 'd orange

1 schep whey met 300ml halfvolle melk en een trosje druiven

13:00
                              4 meergranen boterhammen, 1 met pindakaas, 1 met heksenkaas en 2 met gebraden kipfilet en 250 ml halfvolle vruchtenyoghurt

16:00
                              Lean gainer shake

19:00
                              Same story

Same story

Vaak hou ik me aan deze 2 eetdagen. Ik heb deze van een website, misschien hebben jullie hier nog aanmerkingen op. Het is ook best vaak het geval dat ik wel eens wat anders eet, maar ik let wel altijd op dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X