hulp nodig!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp nodig!

Hallo,
    Ik heb zojuist via via een potje oxandrolone gekocht en toen ik thuis kwam had ik door dat het potje al geopent is geweest. Het zijn wel 100 tabs maar op 93 tabs staat EP op en op de ander 7 niks. Het is oxandrolone van euro pharmaceuticals 10 mg per tab. Moet ik mij zorgen over die 7 waar niets opstaat? Groetjes en alvast bedankt.

Originally posted by sekkie View Post
    Hallo,
    Ik heb zojuist via via een potje oxandrolone gekocht en toen ik thuis kwam had ik door dat het potje al geopent is geweest. Het zijn wel 100 tabs maar op 93 tabs staat EP op en op de ander 7 niks. Het is oxandrolone van euro pharmaceuticals 10 mg per tab. Moet ik mij zorgen over die 7 waar niets opstaat? Groetjes en alvast bedankt.
    Of je je zorgen moet maken. uhm een beetje wel denk ik.Je hebt een fokt op dealer die de potjes zelf heeft opengemaakt, daar ga ik zo even vanuit. In die 7 andere kan van alles inzitten, zou je dealer er op aanspreken,
    Last edited by emielos; 25-05-2015, 16:37.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

En op andere soorten anabolen van euro pharma staat daar ook EP op?

Comment

Of is dit wel degelijk echte oxandrolone?

Comment

Gast ga zeuren bij je dealer hoe de fuck kunnen wij vanaf hier zonder info foto's e.d beoordelen of jou troep geen echte troep is.

Leg een paar nieuwe tientjes neer en koop een fatsoenlijk dicht potje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X