Gruwelijke kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Protasius View Post
    had je van te voren moeten bedenken, maar om het optimale in bold naar boven te halen is een 16 weken kuur wel verstandig. als je van iedereen hoort dat je bold na 12 weken pas lekker merkt en toch kies je het om 12 weken te doen dan is de reactie van mdejong opzich niet geheel onterecht. niet het meest lekkere geformuleerd maar ben het wel met hem eens

waarom neem je geen hcg?
    Ja het is nog niet te laat ik ben net begonnen met deze kuur (week 1) en ik neem jullie advies zeker serieus, ik schaf nog een voorraad aan en trek de kuur door naar 15-16 weken. Ik nakuur met Tamoxifen, ben eerlijk gezegd niet zo bekend met HCG??

Comment

had je van te voren moeten bedenken, maar om het optimale in bold naar boven te halen is een 16 weken kuur wel verstandig. als je van iedereen hoort dat je bold na 12 weken pas lekker merkt en toch kies je het om 12 weken te doen dan is de reactie van mdejong opzich niet geheel onterecht. niet het meest lekkere geformuleerd maar ben het wel met hem eens

waarom neem je geen hcg?
      Ik voel me dan ook niet verplicht om het subtiel en lief te formuleren.
      Iemand die ondoordacht dingen doet mag keihard met z'n neus op de feiten worden gedrukt.

Alonzo, daarbij komt dat ik je gewoon wil helpen he Vat het dus niet op als een boze reactie maar een zeer duidelijke tekst.
      Kan er wel doekjes omwinden maar het is niet mooier dan dit.
      In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
        Iemand die ondoordacht dingen doet mag keihard met z'n neus op de feiten worden gedrukt.

Alonzo, daarbij komt dat ik je gewoon wil helpen he Vat het dus niet op als een boze reactie maar een zeer duidelijke tekst.
        prima man, bedankt voor je inbreng

Comment

Originally posted by Alanzo View Post
          prima man, bedankt voor je inbreng
          Succes met je gruwelijke kuur man.

Comment

Originally posted by mdejonge View Post

ben het daarom ook gewoon met je eens ben wat te lief voor deze maatschappij zo nu en dan ( lees vrijwel altijd)

Comment

ben het daarom ook gewoon met je eens ben wat te lief voor deze maatschappij zo nu en dan ( lees vrijwel altijd)
              Schatje ben je <3

Comment

Je luistert das fijn
                Als dit je eerste of tweede kuur is dan.
                1 zet de deca apart neem sust 3x pw en bold ook desnoods 1 dag 2ml bold.
                16 weken lang.

2 zet je bold weg zet 3xpw 1ml sust 1ml deca sust 12 weken deca.

3 je bent wel ervaren.... zet 3xpw 1ml sust deca bold drop de deca in week 10 en 16 weken voor bold en sust.
                Als je bold neemt nakuur pas na 3 weken nemen.

Succes

Comment

Hoop dat ie luistert, zelfs ik begrijp ondertussen dat deze opzet 0 sense maakt. Bij het lezen van de titel "gruwelijke kuur" maakte ik me op voorhand al zorgen. Alsof het een mode object is of een hardstyle feestje is waar je heen gaat. Het gaat om AAS, neem dat serieus.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gruwelijk broer, word beest.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Je luistert das fijn
                      Als dit je eerste of tweede kuur is dan.
                      1 zet de deca apart neem sust 3x pw en bold ook desnoods 1 dag 2ml bold.
                      16 weken lang.

2 zet je bold weg zet 3xpw 1ml sust 1ml deca sust 12 weken deca.

3 je bent wel ervaren.... zet 3xpw 1ml sust deca bold drop de deca in week 10 en 16 weken voor bold en sust.
                      Als je bold neemt nakuur pas na 3 weken nemen.

Succes
                      hier heb ik wat aan, laatste ziet er goed uit, 3x per week 1ml sust deca en bold, einde van de week wel 9ml in me lichaam maar ach.

Comment

Dik 2 gram aas is vrij heftig en het wordt bijna elke kuur meer.
                        Weet niet hoe ervaren je bent maar doe voorzichtig

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          Gruwelijk broer, word beest.
                          nice 1
                          Still in a learning process!

Comment

Neem het advies van quibus maar aan en lees je ff in over hcg en gebruik dat er ook bij

Comment

Ga sowieso is in mg rekenen ipv ML...

Comment

Thnx voor reacties. Vandaag 2e week afgesloten, voel wel een bepaalde vorm van kracht en rush tijdens trainen.. Zal ook wel ook door de dianabol komen! Love it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X