real deal or fake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Trieste gast xD ik vraag om advies niet om bullshit

Comment

Originally posted by MvL013 View Post
      Trieste gast xD ik vraag om advies niet om bullshit
      En als het advies is dat je dom bezig bent en beter je voeding kan aanpassen dan een nutteloze tabs only kuur te nemen-?
      Ook bullshit?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zeg ik toch niks op ofwel dan beter lezen, zie liever zon reactie van rain dan zon kinderachtige bullshit reactie van jou. Slaat op niks.

Comment

Ff serieus, je hebt je dus 0 ingelzen gezien het product dat je besteld hebt, dan heb ik het niet eens over het merk. Allerlei mensen vertellen je vervolgens, dude neem je verlies en maak een ander plan. Denk je dat dit is omdat mensen willen haten ofzo? Dat is allemaal goed bedoelt.

Als je post begonnen was "hey mannen, test only blabla" dan was er wss een heel ander verhaal gekomen. Mijn advies is hetzelfde als dat van rain. Je bent wss niet goed op de hoogte van de stappen die je zonder AAS nog makkelijk kan maken met gewoon good old goeie training en gewoon goed vreten. Pak nog minimaal 10-15 kg en ga dan nadenken of je wat hulpmiddlen wilt gebruiken. Maar je huidige plan lijkt gewoon nergens op, je lijkt niet content met mensen die je daadwerkelijk goedbedoelt advies geven dat je moet horen ipv advies dat je graag wilt horen.

Je bent nu van ondergewicht naar "normaal" gegaan. Het begint nu dus pas.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mannen, waarom zoveel energie steken in die gozer van zijn ongelijk te overtuigen. Hij vraagt of het fake is of niet, meer niet !! Zie aan de lopende band topics langs komen van jonge knapen die ff wat advies willen over smarties kuurtjes. Laat ze toch gaan, je brengt ze toch niet op andere gedachten. Laat ze die rommel opvreten en op de bek gaan. Na dat potje pillen hoor je toch nooit meer wat van ze.
            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ben zelf van 55 kilo naar 68 gegaan kon alles eten maar kwam niet aan. Heb een voedingsschema gebruikt en als je die volgt en meer eet dan onderhoud gaat het snel. Zelf de gains in ong een jaar gepakt en verwacht dit jaar hetzelfde resultaat. Denk zelf dat je pas aan test moet beginnen als je al huge ben. Je kunt makkelijk clean eten tot 80 kilo en meer. Succes!

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                Rain, ik denk dat deze gozert eigenwijs genoeg is om hier niks mee te doen. Laat hem maar lekker 10kg op tbol pakken xD
                Voorlopig na week 1 2,5 kg bijgekomen, laat mij maar lekker eigenwijs zijn he met me kuurtje 10 kg haal ik toch niet nehh joh xD

Comment

Vochtgains zijn ook gains inderdaad.
                  Succes.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het zal vast wel een beetje vocht zijn dat zal je met elke as hebben, maar totaal niet veel het is geen dbol

Comment

Originally posted by MvL013 View Post
                      Het zal vast wel een beetje vocht zijn dat zal je met elke as hebben, maar totaal niet veel het is geen dbol
                      Nee, de rest zal ongetwijfeld spiermassa zijn na 1 week.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                        Nee, de rest zal ongetwijfeld spiermassa zijn na 1 week.
                        hahah geef het op rain:P

Comment

Aas doet op zichzelf niet veel als je voeding en training niet optimaal is.
                          Eerst je gains maximaal eruit halen door middel van voeding en een goed trainingsschema, dan ben je sowieso al een paar jaar zoet.

Laat me raden, je volgt een split schema?

Gooi die maar in de prullenbak, begin met een fullbody schema, puur gericht op de compounds.

Door dat je je lichaam in een sessie helemaal traint, word je groei hormoon sneller geactiveerd, je lichaam wil zo snel mogelijk recupereren. Tenminste als je voeding optimaal is ....

De stimulans van de spiergroepen ligt met een fullbody schema ook veel hoger als met een split. Split schemas komt nog uit de oude tijd van Arnold, toen is iedereen ook maar split trainingen gaan volgen.

Voor een natty haal je je eerste trainingsjaren niet veel uit splitschema.
                          De frequentie ligt te laag en is suboptimaal voor het aanzetten van spiermassa.

Bij een full body schema worden alle spiergroepen tijdens één training aangesproken. De meeste spiergroepen worden met één oefening belast, is het volume per spiergroep/oefening relatief laag en is de frequentie van de trainingen relatief hoog.
                          Door vaker dezelfde spiergroep te trainen gaat het totaal volume ook meteen omhoog (de belangrijkste factor voor spiergroei).

Splitschema`s is meer geschikt voor mensen die het podium op willen en spiergroepen wil fine-tunen.
                          Last edited by justme1234; 10-07-2015, 19:37.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X