advies kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies kuurtje

hoi,

ik ben pas een kuurtje sus/tren gestar een 6 weken geleden..
    ervoor had ik een keer een kuurtje met sus en deca gedaan.

nu is mijn vraag ik wil verder blijven op de sus maar zou ik naar iets anders kunne overschakelen ik zou wat meer massa wille pakken en met de tren lukt het minder dan met de deca denk ik..

ik zou trug deca met sus kunnen doen? maar dan zal ik dit trug moeten bestellen..

wat ik ook nog heb is boldenone en parabolan en test e...

daarom wat hulp gevraagd zit er wat mee in de knoei ...

grtzzz

en ik krijg vrij veel last van de tren van agressie en dat wil ik liever niet met de deca was dit niet zo...

Comment

Als je bold hebt pak.je die toch...
      Hoe lang ben je al on en hoe lang wil je on blijven?

Comment

dus jij zou de tren ruilen voor boldenone? of deca? ik kan allebij hoor...
        wat bedoel je met on?

Comment

Originally posted by Diesel1207 View Post
          dus jij zou de tren ruilen voor boldenone? of deca? ik kan allebij hoor...
          wat bedoel je met on?
          Met on bedoeld hij hoelang je al bezig bent met deze kuur. En hoelang je van plan bent AAS in je lichaam te rammen.
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Ik zou als je nog lang gaar kuren bold doen als je wat korter kuurt deca

Comment

ik ben nu 5 weken bezig en wil nog 7 weken verder gaan .. en dan nakuur tamoxifen 15mg 2 per dag
              ben sinds vandaag gestopt met de tren en heb inplaats tren even deca bij mijn sus getrokken.
              vinden jullie dan bold beter?

Comment

het is allemaal van het merk ultimate pharma.. dus die zijn ook wat hoger gedoseerd allemaal heb ik gemerkt

Comment

Nee voor die laatste weken gewoon deca zette.
                  Bold moet je zo'n 14-16 weken nemen.

Comment

ok dan ga ik verder op deca.

Comment

hoi ik kreeg een bolletje aan men tepel onder de huid ... volgens mij de sust wat te lang gebruikt ben nu overgeschakelt op test e van up zeer goei product vind ik zelf had up nog nooit gebruik alleen deze keer en ben echt heel tevreden van dit merk
                      ik gebruik nu ook dagelijks 20 mg nolvadex tot het tepelprobleempje is opgelost ..

grtz

Comment

ik neem nu per week 500 ml test e en 400 ml deca en e/d 20 mg nolvadex
                        was al wel eerste 6 weken op sust 600ml per week en tren e 500ml per week
                        zit nu op men 7de week.. vandaag eerste test e met deca gezet

alle feedback welkom

heb ook hcg in huis gehaald zou ik dit gebruiken op week 10 en 12? ik wil voor 14 weken gaan dan nakuren met nolvadex 40 mg per dag 2 weken en dan 2 weken 20??

Comment

500ml test en 400ml deca? Ik geloof er geen reet van, dat zijn 180 volle spuiten per week bij een 5ml spuit!
                          Leer eerst rekenen in mg..

HCG ben je laat mee. Die zet je mee als je de testosteron start!

Feedback genoeg, of moet ik verder gaan?

Comment

oei ja sory haha mg typ foutje !

Comment

hcg telaat? ik dacht in week 10 tot 12 dat dit mee kon gegeven worden..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X