Hoe, hoeveel ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hoe, hoeveel ...

    1.Ik ben nog geen 21, mag ik steroiden gebruiken ?

    NEEN. Zo simpel is het. Steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen in van plan zijn om kinderen en een vervullend sexleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN STEROIDEN. Punt uit.

    Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

    2. Ik wil kuren, want naturel gaat het veel te traag! Welke kuur is geschikt voor mij? (En ik wil niet injecteren&#33

    AAS zijn geen magische pilletjes. Het zijn enkel effectieve hormonale supplementen. Ze vergroten de eiwitsynthese in het lichaam. Maar om eiwitten te synthetiseren in het lichaam is wel een aanvoer van aminozuren uit correcte voeding nodig, en voldoende energie in de vorm van vetten en koolhydraten. Degenen die denken dat AAS een manier zijn om een plateautje te overkomen, of om hun slechte eet-gewoonten te verdoezelen zullen zich hieraan lelijk verbranden.

    Het tegendeel is waar : Een gebruiker moet nog meer op zijn dieet letten. Om het maximum er uit te halen zul je nog meer moeten eten, en om voldoende alles binnen te krijgen op een correcte manier heb je wat verstand van nutritie nodig. Als je nu 1m80 bent en 70 of 80 kilo weegt, dan weet je er duidelijk niet genoeg van. Als je voldoende van voeding kon en het toepaste dan was je al 90 kg voor je ook maar aan steroiden dacht. waar 18-22 calorien per pond volstaan voor een gewone bodybuilder, heeft een gebruiker al snel 25 nodig.

    HET IS VAN HET ALLERGROOTSTE BELANG DAT JE EERST PROBEERT EEN MAXIMALE NATUURLIJKE GROEI TE BEWERKSTELLIGEN VOORDAT JE AAS GAAT GEBRUIKEN. EN ONTHOUD DAT VOEDING HET ENIGE IS WAT NOG ANABOLER IS DAN AAS

    3. Mag ik AAS gebruiken als ik mijn natuurlijke limiet nog niet heb bereikt?

    Nee. Of toch nagenoeg niet. Dit sluit nauw aan bij het vorige punt. Eerst en vooral omdat als je nog niet dicht bij je natuurlijke limiet bent je nog niet voldoende variaties in training en dieet hebt geprobeerd om aan te nemen dat je klaar bent om pharmaceutica te gebruiken. De tweede reden is dat als je niet in staat bent zo'n natuurlijke limiet te halen, je niet voldoende verstand van voeding of wilskracht hebt om er te raken. Dan verspil je veel geld en een hoop goede AAS zonder het verhoopte resultaat.

    4. Ik heb nog niet alles binnengekregen voor mijn kuur, maar kan niet wachten om ermee te beginnen! Kan ik alvast beginnen met de kuur, of moet ik wachten tot alles binnen is?

    Zorg dat je altijd al je spul hebt alvorens een kuur te beginnen. Bestellen in kleine hoeveelheden met een keer vermindert de kost van individuele paketten, verkleind de kans dat het allemaal door de douane gepakt wordt en verhindert dat je voor grote bedragen afgezet wordt. Dus in deeltjes bestellen kan wel verstandig zijn. Maar begin nooit een kuur voor je alles hebt. Onverwachte dingen kunnen voorvallen en dan moet je onthouden dat pauzes in een kuur je kansen op herstel na de kuur sterk compromitteren en de kans verhogen op latere endocriene problemen. Als je niet luistert naar me en dit valt voor, stop dan je kuur onmiddelijk, doe je post-kuur therapie en blijf minstens 10 weken van de AAS voor een nieuwe kuur. Probeer niet om een kuur verder te zetten als die is onderbroken.

    En dit geldt ook voor ancillaire producten.


    5. Welke resultaten mag ik verwachten?

    Dit hangt af van zoveel variabele factoren en valt onder geen beding te voorspellen.

    6. Heb ik iets nodig om mijn eigen natuurlijke test level omhoog te brengen na een (test) kuur?

    Dit spreekt vanzelf. Na een kuur met steroïden zijn je natuurlijke sex hormoon levels ernstig onderdrukt door een mechanisme dat "negatieve feedback" heet. Om winst te behouden en een gezonde mentale en fysieke levensstijl te garanderen, moet je je testosteron levels terug online krijgen. Wanneer er een tekort aan steroïden in het lichaam is opgetreden, zal het proberen om terug natuurlijke testosteron aan te maken. Maar jammergenoeg vallen steroïd levels niet weg, meestal is er een estrogeen "rebound" ('terugspring&#39 die de negatieve feedback verlengt. Estrogeen op zich zal natuurlijk niet voldoen om je winst te behouden. Dus is een estrogeen antagonist nodig post-cyclus, of Clomid (clomiphene citrate) of Nolvadex (tamoxifen citrate) of beiden indien gewenst.

    Tijdens langere of zeer onderdrukkende cycli (Deca, langwerkende test, trenbolone) kunnen je testikels aanzienlijk beginnen krimpen omdat ze niet gebruikt worden. Dit kan het moeilijker maken om test productie onmiddelijk op te starten. In deze gevallen is het advies om ook HCG te gebruiken tijdens tot kort na de kuur om de testikels eerst groter te krijgen.

    7.Wanneer moet ik Clomid of Nolvadex hiervoor gebruiken? Hoe lang en hoeveel?

    Dit hangt om te beginnen af van de gebruikte producten. Meer specifiek wat het langstwerkende product was in de kuur. Als je alleen oralen of test suspensie of winstrol injecties gebruikte, dan begin je Clomid/Nolva therapie onmiddelijk daarna. Indien korte esters als propionaat of acetaat werden gebruikt, start dan 4-6 dagen na je laatste shot. Als je lange esters gebruikt (enanthaat, undecylenate, undecanoate, decanoate, heptylate, ...) start dan de therapie 10-14 dagen na je laatste shot.

    Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken, dan 100 mg/dag voor 2 extra weken. Met nolvadex, welke de voorkeur geniet, start met 50 mg/dag voor 2 weken en 25 mg/dag voor 2 extra weken. In beide gevallen dus 4 weken.


    8. Wanneer, hoe en hoeveel HCG moet ik gebruiken?

    Het idee is om de laatste weken van de kuur hiermee te beginnen bij een lichte kuur, en additioneel vanaf week 4 in een zwaardere kuur. Bij methode 1 gaat het om 750-1000 IU HCG elke 2 dagen, en dit de 2 laatste weken van de kuur tot 1 week na de kuur, nog vóór nolvadex/clomid therapie wordt gestart. Een alternatief hierop is 500 IU /per dag voor dezelfde periode.

    Bij methode 2 (zwaardere kuren) volgt men methode 1 plus additioneel tijdens de kuur om de 2 weken 500-1000 IU 3 x in de week te beginnen in week 4 van de AAS kuur. Voor injecties om de 2 weken injecteer je intramusculair en voor injecties ED of EOD injecteer je subcutaan.

    Twee dingen om te onthouden:


    HCG is onderdrukkend voor natuurlijke testosteron, dus zorg ervoor dat je Nolvadex en/of Clomid therapie minstens 2 weken langer duurt dan je HCG therapie.


    HCG in hoge dosis of gedurende gebruik op lange termijn (langer dan 25 dagen of hoger dan 3000-5000 IU per shot) kan een omgekeerd effect hebben en kan je herstel verhinderen, dus houd je aan bovenstaande protocol.

    HCG komt in twee flesjes, eens de flesjes gemengd zijn, moeten ze in de koelkast bewaard worden (maximaal 60 dagen).


    9. Ik heb vernomen dat je injecteerbare Winstrol / D-bol kan drinken. Is dit waar? Zijn de resultaten hetzelfde?

    Winstrol (stanozolol) en D-bol (methandrostenolone) zijn beiden 17-alpha-gealkyleerde steroïden. 17-alpha-alkylatie is een structurele aanpassing die toelaat om de steroïde te beschermen tegen de afbraak in de lever en deze zo oraal opneembaar te maken. Dus ja, deze steroïden kunnen oraal genomen worden.

    Nota 1 : De efficiëntie van deze methode is gelijk aan het nemen van winstrol of d-bol tabletten of andere preparaties. Normaalgezien is dit 75-80% van de efficiëntie welke je zou hebben bij injectie. De meesten zijn bereid om dit 1/5 verlies aan winst te accepteren of nemen 1/5 meer van het product om het verlies te compenseren omdat het oraal gebruik nog steeds gemakkelijker is dan dagelijkse injecties.

    Nota 2 : Deze producten zijn toxisch voor de lever. Wanneer ze geïnjecteerd worden, passeren ze de lever slechts éénmalig, en zijn dus minder toxisch. Wanneer ze geslikt worden, kan je ze best maximaal 6 weken gebruiken en er dan afblijven voor 14 weken. Dit gaat op voor alle 17AA steroïden.

    Nota 3 : Niet alle injecteerbare steroïden kunnen oraal genomen worden, alleen 17AA steroïden (D-bol, Winstrol, Anavar, Anadrol) en 1-gemethyleerde stoffen (Proviron en Primobolan). Andere injecteerbare steroïden behouden slechts 4-6% van hun injecteerbare capaciteit.
    ___


    10. Ik plan een kuurtje met alleen D-bol (of D-bol only). Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Welke winst kan ik verwachten?

    Alleen orale steroïden gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

    Met D-bol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een D-bol only kuur, zelfs met een perfect dieetschema), en zo voort.

    D-bol kan gebruikt worden als deel in elk goed schema, maar D-bol is GEEN kuurschema op zich.

    Voor veilige en behoudbare winst moet je echt gaan injecteren.


    11. Ik heb angst voor injecteren, ik weet niet hoe het moet. Wat moet ik doen?

    Injecteren is kinderspel. Simpelgezegd doorboor je de huid met de naald, wanneer het wat moeilijker gaat, dan zit je in de spier. Druk erdoor. Trek nu de zuiger terug. Als er geen blood in de spuit komt, injecteer dan langzaam. Als er bloed in de spuit komt, trek dan de naald een stukje terug en injecteer.
    Zorg er altijd voor dat de spier waarin je injecteert ontspannen is. Als je zelf in de bil injecteert, dan MOET je neerzitten om de spier ontspannen te krijgen. Als iemand anders je injecteert moet je rechtstaan. Bij de quads/bovenbenen moet je zorgen dat de knie gebogen is.

    spot-injecties, als je ze toch gebruikt, gebruik dan liefst alleen producten op waterbasis zoals test suspensie en winstrol met een fijnere naald.

    Als je nog steeds angst hebt, laat dan iemand anders het voor je doen. Desnoods een dokter of verple(egster)(ger).


    12.Ik kan niet aan naalden geraken. Hoe wil je dan dat ik injecteer?

    Dit is het zwakste excuus dat er bestaat. Spuiten en naalden zijn legale producten in 99% van de wereld. Als je toevallig in dat 1% deel van de wereld zit waar het illegaal is om ze te kopen, probeer dan deze site:

    link (of elke andere online apotheek/distributeur in Belgie en Nederland).

    13. Welk formaat naald moet ik gebruiken?

    Voor billen/glutes en zelfs quad injecties is een 23 G voldoende, 1 tot 1.5 inch. De langere voor de billen/glute injecties. Voor spot-injecties is het gebruik van een 25 of zelfs een 27 G aangeraden. Het is meer comfortabel. Voor dikkere producten als Deca is 25 te smal en moet je een 23 gebruiken.

    14. Wat zijn mijn voedingsbehoeften wanneer ik anabole steroïden gebruik?

    Ik denk dat dit misschien wel een vraag is die wat VAKER gesteld mag worden. Mensen lijken te denken dat steroïden dé magische pilletjes zijn en ze dan voeding en training kunnen verwaarlozen. Niets is verder van de waarheid. Om steroïden correct te gebruiken, zou je dichtbij je grens van natuurlijke spiergroei moeten zitten. Dat maakt de zaken nooit gemakkelijker. Je zal tijdens een kuur nóg meer moeten eten om spiermassa te winnen, 25 calorieën en 1,5 gram eiwit per pond lichaamsgewicht verspreid over 6-7 maaltijden dagelijks.

    Als je aan het diëten bent om vet te verliezen, dan is het een andere zaak. Je moet dan minderen in calorieën terwijl je eiwit steeds zo hoog mogelijk houdt. In deze omstandigheden zal je GEEN spiermassa winnen. Het gebruik van anabole steroïden in deze conditie is enkel bedoeld voor het behoud van droge spiermassa terwijl je vet verliest door een catabole conditie.

    15. Ik wil Winstrol gebruiken, mijn vrienden zeggen dat het me "scherp" of "ripped" zal maken!

    Onzin !!! Steroïden zorgen niet voor een serieus vetverlies. Steroïden gebruik tijdens dieet fases is enkel om droge massa te behouden. Niet om vetverlies te verhogen. Om vet te verliezen zijn diëten en cardio nog altijd de meest effectieve manieren. Natuurlijk zijn er illegale medicijnen die daarbij helpen, zoals clenbuterol en T3. Maar niet steroïden. De keuze van steroïde is echter belangrijk, je moet een non-aromatiserende steroïde selecteren om het winnen van vet en vocht te vermijden, wat averechts werkend zou zijn.

    16. Geef me een controlelijst voor wat ik nodig heb om een kuur te doen

    Genoeg anabolen. Als je 500 mg testosteron per week gaat doen, en je krijgt een product dat 250 mg/ml is, dan moet je ervoor zorgen dat je 20 ML hebt van deze testosteron. Als het slechts 100 mg/ ml is, dan heb je 50 ml nodig van dit product, etc. Hetzelfde gaat op voor tabs. 100 D-bol tabs van 5 mg is niets. Voor een kuur heb je er meer dan 250 nodig. Zorg er ook zeker voor dat je de nodige hulpmiddelen in huis hebt: anti-oestrogenen voor tijdens de kuur (nolvadex en arimidex bijv.) en je middelen voor de nakuur (HCG, Nolvadex, Clomid, aldactone). En natuurlijk, voldoende spuiten en naalden.

    17. Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken

    Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur.


    18. Ik kan geen Clomid/Nolvadex vinden voor mijn nakuur. Kan ik toch een kuur doen?

    Op eigen risico. Eigen testosteron zal veel langer onderdrukt worden, testiculaire atrofie kan onomkeerbaar worden, etc. Het grootste deel van je winst zal verloren gaan als je zo onvoorzichtig bent. Bovendien is dit geen geldig excuus. Er zijn zat bronnen voor hulp-medicijnen te vinden.
    arimidex (anastrozole), Nolvadex (tamoxifen) en Clomid (clomiphene) en andere.

  • #2
    bron?

    Comment


    • #3
      Dat is makkelijk..... stickys overnemen van dbb
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

      Comment


      • #4
        mijn vriendin had dit op mijn redboxclan gezet dus heb geen flauw benul van waar het komt, dacht dat het gewoon handig zou zijn voor nieuwlingen...

        Comment


        • #5
          mooi stukje hoor
          Who's the Chef

          Comment


          • #6
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (super_A @ Jul. 20 2005,14:13)]mijn vriendin had dit op mijn redboxclan gezet dus heb geen flauw benul van waar het komt, dacht dat het gewoon handig zou zijn voor nieuwlingen...
            Je andere post is ook een sticky van dbb....
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

            Comment


            • #7
              heb ie ook van redboxclan

              Comment


              • #8
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 20 2005,17:51)]heb ie ook van redboxclan  
                WTF is dat?
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                Comment


                • #9
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Jul. 20 2005,17:52)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 20 2005,17:51)]heb ie ook van redboxclan  
                  WTF is dat?
                  Alsof jij dat niet weet... REDboxclan...
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (red @ Jul. 20 2005,17:47)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (super_A @ Jul. 20 2005,14:13)]mijn vriendin had dit op mijn redboxclan gezet dus heb geen flauw benul van waar het komt, dacht dat het gewoon handig zou zijn voor nieuwlingen...
                    Je andere post is ook een sticky van dbb....
                    Beter toch ik ben verbannen daar sinds gister dus haal de stickys hier maar heen.
                    In adaptation we trust

                    Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

                    Mijn trainingslog

                    Comment


                    • #11
                      En hier zit je ook al op de schopstoel...

                      Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

                      Pain is temporary...pride is forever...

                      Comment


                      • #12
                        ik ben daar ook geband, gewoon omdat ik teveel vragen stelde, wat een bende losers!!!die moderator daar mr j heeft het echt hoog in zijn kop

                        Comment


                        • #13
                          sorry of topic iquana waarom ben je geband?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jul. 20 2005,18:03)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (red @ Jul. 20 2005,17:52)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 20 2005,17:51)]heb ie ook van redboxclan  
                            WTF is dat?
                            Alsof jij dat niet weet... REDboxclan...  
                            Ik weet wat red is ik weet wat box is en ik weet wat clan is maar..... redboxclan heb ik nog nooit van gehoord
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (punani @ Jul. 20 2005,20:34)]sorry of topic iquana waarom ben je geband?
                              Zo had DBB ook kunnen worden zonder de ban door "Mein Kampf" fuhrer Tijl of moet ik zeggen Teilllllllllll op ReyMysterio


                              Dit met een filmpje erbij wat te vinden is in het offtopic gedeelte onder de naam onze jongens in afghanistan..
                              In adaptation we trust

                              Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

                              Mijn trainingslog

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                              erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                              Antalya Escort
                              sikis
                              gaziantep escort
                              gaziantep escort
                              İstanbul Escort
                              istanbul escort bayan
                              sisli escort beylikduzu escort bayan
                              antalya escort atakoy escort
                              umraniye escort bayan
                              Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                              Working...
                              X