Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 20 2005,18:21)]En hier zit je ook al op de schopstoel...
Greets...
En ik vond je nog wel een goede gozer..
Weet je dat met die polls he over die meeting dat heb je werkelijk fantastisch gedaan.
Je bent echt supertof enzo.
(mag ik nu blijven?)
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (super_A @ Jul. 20 2005,19:43)]ik ben daar ook geband, gewoon omdat ik teveel vragen stelde, wat een bende losers!!!die moderator daar mr j heeft het echt hoog in zijn kop
Het banbeleid is mss soms wat warrig op DBB maar je noemt nu uitgerekend de meest relaxte mod dus je zal echt wel wat geflikt hebben lijkt me...je krijgt niet ZOMAAR een ban van J.
Ik ken ze daar echt niet maar elk verhaal heeft 2 kanten. Weet wel dat hier veeeeeel meer kan dan op andere boards.
Persoonlijk vind ik het een groot pluspunt maar kan me voorstellen dat een heel strak beleid ook voordelen heeft.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment