Vraagje nakuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje nakuren

ik heb een vraagje over het nakuren met iets. ik weet niet waarvoor dit dient en wat dit inhoud is dit voor je lever/ gewichtbehoud?

graag hier wat info over: ik kuur nu al twee weken met anabol tablets (dianabol) van britisch dispencery ik ben ongeveer twee kilo aan gekomen wanneer moet ik met eventuele nakuring beginnen? en hoe lang en wat voor spul moet ik gebruiken?
    eat like a horse, train like bull, sleep as a baby, grow like weed

Dient om je eigen testosteron produktie weer op gang te helpen en tevens is het om het behaalde resultaat zoveel mogelijk te behouden.
    Bij d-boll only nog de zelfde dag beginnen ( 4-8 uur na laatste tab ) en dat 3 weken.
    Je kan er clomid of nolvadex voor gebruiken.

Hoeveel mg neem je p.dag aan d-boll?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik gebruik nu ongeveer 6 tabs per dag. dus het is verstandig om nu te beginnen met nolvadex

komt je eigen testo productie nog wel op gang als je nu al twee weken bezig bent met gebruiken?
      wat is verstandiger want ik gebruik alleen die dianabol van britisch dispencery om clomid of nolvadex te gebruiken?
      wat zijn de kosten er ongeveer van?

Comment

ik gebruik nu 6 tabs per dag. dus het is verstandig om nu te beginnen met nolvadex

komt je eigen testo productie nog wel op gang als je nu al twee weken bezig bent met gebruiken?
        wat is verstandiger want ik gebruik alleen die dianabol van britisch dispencery om clomid of nolvadex te gebruiken?
        wat zijn de kosten er ongeveer van?

Comment

Zou je dit soort dingen niet moeten weten voordat je begint met kuren??

Comment

je weet idd. te weinig om te kuren. dianabol moet je 4 tot 6 weken dagelijks gebruiken. het nakuren doe je vanaf de laatste dag dat je dianabol slikt. dus niet tijdens je kuur!!!
            clomid is goedkoop en makkelijk te krijgen. je leverancier van de dianabol moet daar ook vanaf weten. je bent wel slecht ingelicht vantevoren. is dit je eerste kuur? dan is dianabol ook al niet zo'n geschikte keus. maar ja. das mijn mening.
            neem je tabs ook verdeeld over de dag in.j
            gr. bruce
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Was mischien niet helemaal duidelijk in mijn antwoord maar inderdaad mee beginnen op dezelfde dag ( 4-8 uur ) na inname van je laatste tab, dus als je er helemaal mee gestopt bent.
              Vervolgens 3 weken nakuren.

Greets...

Comment

ok mensen bedankt voor jullie reactie

ja ik neem de tabs verdeeld over de dag in 2 smorgens 2 smiddags 2 savonds.

en nee ik ben ook zeker niet zo goed voorgelicht zoals het zou moeten zijn ik hoop dat als ik over een tijdje +- een half jaar weer een kuur ga doen dat ik er dan wat meer vanaf weet maar tegen die tijd plaats ik wel weer een topicje en hoop ik net zulke nuttige info te vergaren als nu

Comment

Is anders natuurlijk zonde van je lichaam en geld!

Heb je wel al vooruitgang geboekt?
                  Wat zijn je stats nu (of voor de kuur) en waar wil je heen?

Succes in ieder geval!

Comment

Lijkt me een heel goed idee!
                    Succes met je kuur verder en hoeveel heb je eigenlijk gewonnen aan kracht en gewicht tot nu toe?

Greets...

Comment

ik heb nu ongeveer twee kilo's gewonnen in twee weken. ik kan het wel merken dat ik wat neem.

als ik klaar ben met het traianen en tijdens het trainen bijv biceps knallen ze zowat uit elkaar wist niet dat ze zo groot kunnen worden zeg

verder ben ik 21 jaar en 189cm lang en weeg 87 kilo ben aardig droog ik denk ongeveer 10% vet. mijn doel is over ongeveer drie jaar mooi stevig groot te zijn alleen dan iets droger.

ik hoef ook niet zo'n iemand te zijn die uitelkaar klapt maar een beetje mag wel

mooie spreuk: pain is temporary pride is for ever

Comment

Klinkt goed en ook nog haalbaar dus zeker voor gaan!

Zeker mooie spreuk ja, niet zelf bedacht maar wel helemaal mee eens

Die andere is toch ook niet slecht

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X