D-bol Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-bol Only kuur

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een Dianabol Only kuurtje te doen, mijn vraag is wat jullie er van vinden met mijn voedingsschema en stats. Ik train nu 2 jaar, ben nu 86 KG en ben 1 meter 85. mijn vetpercentage is zo rond de 10. Waarom om ga kuren is omdat ik al en tijd blijf hangen op dit gewicht en omdat ik meer massa en kracht wil pakken.

Wat ik nu eet:

Ochtend
    100 gram Brinta 375 kcal
    250 melk 125 kcal
    40 gram amandelen 230 kcal

Totaal: 730 kcal

Middag ( 12:00 )
    105 gram volkorenbrood 225 kcal
    100 gram tonijn op waterbasis 120 kcal
    20 gr pindakaas 130 kcal

Totaal: 475 kcal

Middag ( 15:00 )
    100 gr zilvervliesrijst 350 kcal
    whey shake 50 kcal
    Banaan 90 kcal

Totaal: 490 kcal

Avond ( 17:30 )

150 gram pasta ongekookt gewicht 560 kcal
    100 gram brocolli 30 kcal
    150 gram vlees, kip of vis 160 kcal
    10 ml olijfolie (voor de bereiding) 50 kcal

Totaal: 800 kcal

Avond ( 22:00 )
    150 gram magere kwark 90 kcal
    100 gram havermout / oats 350 kcal
    40 gram amandelen 230 kcal

Totaal: 670 kcal
    Tussendoor en tijdens training veel water en thee!

---------------------------------------------------------------------------

De Dianabol Only kuur wil ik 6 weken gaan doen en 40 mg per dag nemen. Nakuur is Nolvadex 2 weken 20 mg per dag.

Train 5 keer per week.
    Maandag - Rug en Bicep
    Dinsdag - Borst en Tricep
    Woendag - rust
    Donderdag - Benen
    Vrijdag - Schouders en Traps
    Zaterdag - Buik en kuiten
    Zondag - rust

Als er mensen zijn die wat opmerkingen, suggesties of tips hebben hoor ik het graag.

Alvast bedankt

zou gewoon 10 weken test-e doen brengt je op lange termijn meer

Comment

@Protasius ok, dit is mijn eerste kuur dus ik wou met een lichte kuur beginnen.. Misschien dat ik test-e volgend jaar kan doen en eerst kijk wat deze kuur met me doet?

Comment

Ik zou ook meer gaan eten, als je niet aan komt eet je te weinig
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Swoldier View Post
          @Protasius ok, dit is mijn eerste kuur dus ik wou met een lichte kuur beginnen.. Misschien dat ik test-e volgend jaar kan doen en eerst kijk wat deze kuur met me doet?
          Ja, maar het volgende gebeurd

je komt 10kg aan en verliest er 8-9 als je pech hebt bent 120 eckies lichter en je lever is 3 jaar ouder ( bij wijze van) .
          optie b is test-e met fatsoenlijke nakuur, eventueel met kickstart tabs (bij voorkeur inject als je kickstart doet maar dat is om de dag injecteren dan ) en daar doe je hetzelfde mee, maar je hebt kans dat je een kilo of 4-5 overhoud (gemiddeld).
          als je toch begint doe dan gewoon test en ga niet zitten klooien met tabs only.

Tevens je voeding wat omhoog gooien denk dat je eiwitten nog wat aan de lage kant zijn,

Comment

@Gus, oke zal het proberen. ik pas mijn eetschema wel aan. Rond de 3600? ik wil ongeveer 0,5 / 1,0 kilo per week aankomen

@Protasius Bedankt, zal er over nadenken! Is Test-e niet te zwaar als eerste kuur?

Comment

Ik weet niet hoeveel je nodig hebt. Daar moet je zelf achter komen. tip: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ik-bulken.html
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

6 weken dbol is in terms of levertoxiciteit etc niet "lichter" dan 10 wkn op een halve gram test.

Comment

Dbol hoe kom je erbij dat dit lichte kuur is omdat je het moet slikken? Test e veel meer winst van en eerder minder schadelijk voor je...
                  Een dag niet getraind...

Comment

Ok, bedankt voor de reacties! Ben er nu wel uit dat ik geen Dbol only ga doen.. ga eerst even wat meer informatie winnen en dan over een maandje eens kijken of ik met Test-e kan beginnen. Ik probeer nu eerst zonder een kuur nog wat de pakken met een ander voedingschema en ga dan maar eens kijken of ik ga kuren. Nogmaals bedankt voor de reacties !

Comment

Zoals gezegd je voeding omhoog, jij bulkt waar ik mee cut ongeveer.

Comment

500 test pw
                        2X 500IU Hcg zou ik er ook nog bij doen.

Comment

Ik zou eerst eena meer gaan eten alvorens je de spuit erin zet. Grote kans dat je eten voor stagnatie zorgt en niet je natuurlijke genetische potentieel. Roids gaan niet fixen wat niet klopt aan eten.

Ik zou dus eerst even een tijdje meer gaan eten en kijken wat er gebeurd. Stagneren na 2 jaar trainen komt waarschijnlijk door je voeding en/of training en niet door je hormoonhuishouding.

Succes verder met je keuze.
                          "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X