T3 en clenbuterol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• T3 en clenbuterol kuur

Hallo, ik heb mezelf overtuigd om een T3 en clen kuur te starten. Maar dat zal ik niet doen zonder voldoende geïnformeerd te zijn. Ik heb een job die veel energie en kracht vraagt, ik ben namelijk voor meerdere maanden weg van huis. Er werd mij verteld de kuur zes weken toe te passen en langzaam op te bouwen en op het laatste terug af te bouwen. Blijf ik dagelijks de T3 en Clen gebruiken af sla ik telkens een week over? Graag wat info indien het kan. Vele groeten!

Wat verwacht je daarmee te bereiken?
    T3 en clen zonder as ga je spieren verbranden

Comment

Snap dit soort "kuurtjes" soweiso nooit. Zo schadelijk en relatief zo weinig bang for your buck qua resultaten die je ervoor terug krijgt.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zonder aas t3 no go... voeding op orde anders ook no go zou er nog efedrine bij doen
        Een dag niet getraind...

Comment

Ik train nu drie dagen per week. Was vroeger gewoon van trainen maar door de jaren heen veel verdikt en de fitness links laten liggen. Nu ben ik zeker 20 kg over mijn gewicht. Ik wordt wel begeleid door ervaren Body Builders aan boord. Mijn doelstelling is veel vet te verbranden en ook krachttraining te doen.

Comment

Als ik zo lees zou ik die "ervaren bodybuilders" niet al te serieus nemen. Met 20 kg overgewicht heb je geen clen nodig gekkie. Dan heb je fatsoenlijke voeding en training nodig.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik weet helemaal niks over kuren, maar weet je zeker dat kuren hier de juiste oplossing voor is?
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Het wordt steeds kouder en die ervaren bodybuilders willen natuurlijk lekker in de tropen overwinteren. Aangezien een ticket nogal duur is moet er wat vaart komen in hun handeltje om die reis te kunnen bekostigen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Het wordt steeds kouder en die ervaren bodybuilders willen natuurlijk lekker in de tropen overwinteren. Aangezien een ticket nogal duur is moet er wat vaart komen in hun handeltje om die reis te kunnen bekostigen.
                  haha
                  Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Of je gooit er wat Clen in. Krijg je het ook warmer.
                    In between obsessed periods

Comment

ik denk dat een goed trainingsschema en voedingsschema je meer kan helpen.

Hoelang ben je nu weer aan het trainen.?

Verwacht niet te veel van clen en t3 alles wat je wil en kan bereiken zit in je dagelijksevoeding en met name afvallen. Dat clen en t3 je helpt wat makelijker vet te verliezen is een feit maar dat is van de 5 kilo die je afvalt misschien 1 door de kuur en de ander 4 door jezelf.

Eet je slecht met de kuur dan heb je zelfs geen resultaten.

TIP Maak een goed voedingsscheme en trainingsschema en laat de kuur nog ff wachten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X