Test enth. + primo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test enth. + primo

Beste luitjes,

Het is vakantie dus voldoende tijd om ff wat kuurschema'tjes in elkaar te zetten  

Ik ben voor mezelf een licht verantwoord kuurtje in elkaar aan het knutselen.

Voorwaardes moeten zijn;
    - niet teveel bijwerkingen, vocht vasthouden, acne.
    - niet een te gruwelijke klap voor mijn eigen productie
    - kilo of 6 overhouden.

Ik heb al wat met de wijze mr. Sym gediscusseerd, thanx bro

Wat vinden jullie hier van;

keuze 1
    week 1 – 4  30 mg turinabol  (als kickstart)
    week 1- 8   elke 5e dag 250 mg test enth. & 200 mg primo

keuze 2
    week 1      frontload eerste 2x 500mg test enth. & 300mg primo
    week 2-8   elke 5e dag 250 mg test enth. & 200 mg primo

(2e keus is ook wat goedkoper)

primo; minder waterretentie dan deca, minder onderdrukkend dan deca. (helaas ook iets minder opbouwend...ietsje hoger doseren?)

8 weken i.p.v 10; iedereen kuurt 10 weken, maar de week is er altijd na een week of 6, 7 uit. Hoezo 10 weken kuren dan?

Wat vinden jullie ervan en waarom?
    Thanx, Lo

Ik kan me in beide kuren vinden, zijn gedegen kuurtjes waarmee je, mits je training + voeding klopt, redelijk wat massa mee kunt pakken.

M.b.t. het 8 of 10 weken kuren ben ik het in principe met je eens, na een week of 6 á 7is de groei er ver uit. Maar er wordt gezegd dat je lichaam wat beter aan de massa went als je iets langer doorkuurt. (jongens als ik het mis heb laat het weten ajb)
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Klopt helemaal JTB

Vind het eerste kuurtje het mooiste. Primo zou wel iets hoger mogen denk ik.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 22 2005,16:55)]
        Vind het eerste kuurtje het mooiste.
        Greets...
        en waarom?

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (JTB @ Jul. 22 2005,16:52)]Maar er wordt gezegd dat je lichaam wat beter aan de massa went als je iets langer doorkuurt. (jongens als ik het mis heb laat het weten ajb)
          Helemaal goed,kijk maar naar de meeste gasten met hun 8 weken kuren...ze verliezen meer dan de helft omdat hun lichaam de tijd niet krijgt om er aan te wennen.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Loo @ Jul. 22 2005,17:05)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 22 2005,16:55)]
            Vind het eerste kuurtje het mooiste.
            Greets...
            en waarom?
            Omdat ik hele goede dingen hoor over t-boll en je met de test vrij laag blijft. (Geen frontload) In een volgende kuur ( en die komt er na de eerste..) kun je altijd nog hoger gaan.

Greets...

Comment

meestal na een week of 6 hoor ik ze oo kzeggen dat je dan pas je kwaliteits spier wint

Comment

Is ook zo imo.....de eerste weken gooi je er veel vocht op en de laatste weken komen de spieren lekker.

Comment

Is sterk afhankelijk van welke AS je gebruikt.
                  Sommige hebben ff nodig om hun werk te gaan doen dus dan klopt het wel.

Greets...

Comment

Dat geldt idd alleen voor de massaklappers en niet v de middelen zoals winnie of tren o.i.d....

Comment

optie 1 zou ik voor kiezen. Echter bij optie 2 kom je wel sneller bij stabiele bloedwaardes. Toch zou ik lekker van de tbolletjes snoepen hoor veel goeds hierover.
                      Goed dat je de dossies laag houd loo. Zou zoals al vermeld ga voor 10weken

Comment

Is mijn ervaring ook. Meestal kom ik de eerste 4 weken enorm aan (denk dat dit voornamelijk vocht is) en de andere 6 zie je eigenlijk pas dat je lichaam aan het veranderen is (spierhardheid en dergelijke).
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Comment

Ik ga duidelijk voor optie 1, omdat ik de kuren met een goede kickstart altijd goed vind aanslaan.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ja optie 1 wordt het inderdaad, heeft ook mijn voorkeur.
                              Misschien kies ik er voor die primo iets hoger te doseren, ff kijken nog.

Nu ff wachten tot het weer tijd wordt om met truien aan te lopen, want ik heb zoveel gezeik gehad van mijn omgeving vorige keer dat ze in staat zijn een bloedtest af te nemen.

Vandaar dat ik het me echt niet kan veroorloven om met een dikke vochtkop rond te lopen, anders had ik wel deca genomen.  

Ciao  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X