Probalon 50

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probalon 50

Beste bodynetters,

Ik ben me al een tijdje aan t verdiepen in AAS
    gewoon omdat ik t interessant vind en miss zelf ooit een een kuurtje zou willen nemen maar dat is iets voor de toekomst.

Mijn vraag aan jullie is of iemand ervaring heeft met Probalon 50 ?
    het zou 100 procent veilig zijn , geen bijwerkingen en t zou bestaan uit natuurlijke stoffen!( ze zeggen dat t legaal is) maar nergers verkrijgbaar behalve op sites waar ze AAS verkopen

Nooit gebruikt, maar kreten als " het zet vet om in spieren"
    Zegt me genoeg..als je je verdiept in aas waarom kom je dan bij zoiets uit?
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

gewoon nog een pro-hormoon, ga dan gewoon aan de echte aas .

Comment

Heren thx voor jullie snelle reactie !

Ik ben al een Beetje aan t zoeken welke kuur er bij mij past
        wil graag extra spiermassa gainen. Neem aan gwn test 500 Mg ,ik ben 20 jaar jong en probeer nu zoveel mogelijk nog massa naturel te gainen ben zelf aardig breed gebouwd. Dus dat heb ik mee hihi .

Comment

Mss een beetje standaard reactie hoor, maar als je naturel wilt gainen waarom dan met test? Daarnaast ben je twintig man....Wacht dacht je van lekker even een paar jaar door trainen en veel vreten...is vast nog veel meer uit te halen...
          "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

nou nog zoveel mogelijk naturel gainen.
            Ik e vrij vroeg begonnen ik was 14 toen ik aan de gewichten ging hangen ben nou 6 jaar verder maar since 2 jaar echt serieus aan t trainen met voendingschema. ben 177 lang gewicht 74 kilotjes met een Bf vn 10,4
            .

Comment

Originally posted by Telly292 View Post
              nou nog zoveel mogelijk naturel gainen.
              Ik e vrij vroeg begonnen ik was 14 toen ik aan de gewichten ging hangen ben nou 6 jaar verder maar since 2 jaar echt serieus aan t trainen met voendingschema. ben 177 lang gewicht 74 kilotjes met een Bf vn 10,4
              .
              zou nog lekker door gaan trainen als '' Naturel'' je kan nog genoeg gainen . meer eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X