Kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hangt af van je doelstelling, zoals gezegd...

Als je een paar weken massief wilt uitzien met behulp van vochtophoping in je spieren door gearomatiseerde test, dan is dat op zich een leuke doelstelling...

Dan toch liever geen vocht en enkel gains die je behoudt (min of meer dan )

Maar goed, ieder zijn mening

Comment

Het gaat niet om een mening,Black maar om vastgestelde feiten.

Je kan simpelweg niet groot en freaky worden zonder eerst vocht te winnen omdat je veel massa wilt....

Je kan geen Ronnie worden op alleen test prop en winnie oid.

En vocht is maar tijdelijk dus waar maken we ons toch altijd zo druk om?

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Jul. 26 2005,21:45)]Hangt af van je doelstelling, zoals gezegd...

Als je een paar weken massief wilt uitzien met behulp van vochtophoping in je spieren door gearomatiseerde test, dan is dat op zich een leuke doelstelling...

Dus een verkeerde AS hè waarbij je een andere gebruikt om dingen tegen te gaan.
        In dit geval zou t-boll of winstrol een betere optie kunnen zijn. heb je de proviron niet nodig.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 27 2005,08:03)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Jul. 26 2005,21:45)]Hangt af van je doelstelling, zoals gezegd...

Dus een verkeerde AS hè waarbij je een andere gebruikt om dingen tegen te gaan.
          In dit geval zou t-boll of winstrol een betere optie kunnen zijn. heb je de proviron niet nodig.

Greets...
          turinabol in mijn kuur steken ipv d-bol? ook 30mg?

Comment

Of winstrol.
            Ga eens lezen over de beide AS en kijk wat het beste bij jou zou passen.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als ik het vind wordt het turinabol , vriendin is al een beetje veel tegen het kuren en dat zal enkel verergeren als ik er als een waterballon met porky kop bijloop

Comment

Zoals gezegd is dat mijn mening en ik blijf daarbij :P.

Ik heb een raar idee opgelopen ivm kuren en dit is er één van na tal van publicaties erover gelezen te hebben.

Ronnie wordt ik nooit, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

En heb mijn eigen theorie met succes toegepast vorig jaar, dus zie niet in waarom ik dat zou veranderen.

Ik ga voor kwalitatieve gains, niet kwantitatieve.

Zie in onze gym er genoeg die opblazen tot gigantische proporties bij wijze van spreken en enkele weken later is alles uitgepiest en zien ze niet anders uit dan ervoor... Vandaar...

Maar zoals gezegd... Ieder zijn mening...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Jul. 27 2005,12:26)]Zoals gezegd is dat mijn mening en ik blijf daarbij :P.

Ik heb een raar idee opgelopen ivm kuren en dit is er één van na tal van publicaties erover gelezen te hebben.

Ronnie wordt ik nooit, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

En heb mijn eigen theorie met succes toegepast vorig jaar, dus zie niet in waarom ik dat zou veranderen.

Ik ga voor kwalitatieve gains, niet kwantitatieve.

Zie in onze gym er genoeg die opblazen tot gigantische proporties bij wijze van spreken en enkele weken later is alles uitgepiest en zien ze niet anders uit dan ervoor... Vandaar...

Maar zoals gezegd... Ieder zijn mening...

ik doe het zoals je zegt , de proviron met de d bol , ik wil geen waterbuilder zijn

Comment

Luistert alleen naar de gene die zegt wat je wilt horen.
                    Ga je anders eerste eens verdiepen in de a.s. waarmee je wilt gaan kuren. Als je geen vochtballon wilt worden ga dan voor een kuur met prop, en winny eventueel nog een andere toevoeging zoals tren, maar dat is afhankelijk van je ervaring..

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (harold @ Jul. 27 2005,13:07)]    
                      Luistert alleen naar de gene die zegt wat je wilt horen.
                      Ga je anders eerste eens verdiepen in de a.s. waarmee je wilt gaan kuren. Als je geen vochtballon wilt worden ga dan voor een kuur met prop, en winny eventueel nog een andere toevoeging zoals tren, maar dat is afhankelijk van je ervaring..

Grtz..
                      die houd ik wel voor in de zomer

Comment

Wanneer wil je eigenlijk beginnen? ik heb begrepen dat je nu met clen t3 en pro hormonen bezig bent.
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

zonde van je tijd harold om daar in te steken
                          hij wil denk ik toch niet luistern dan moet ie maar voelen
                          Who's the Chef

Comment

Sommige mensen willen het niet snappen....das niet erg,alleen zal je er na 23 kuurtjes nog steeds uitzien als iemand die squasht...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Jul. 27 2005,13:13)]Wanneer wil je eigenlijk beginnen? ik heb begrepen dat je nu met clen t3 en pro hormonen bezig bent.
                              jep , nu die t3 is wel geen cytomel !! zijn guggulsteronen , vind cytomel wat heavy lijken,

ik wil in september beginnen ...waarom?

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Testo @ Jul. 27 2005,14:17)]Sommige mensen willen het niet snappen....das niet erg,alleen  zal je er na 23 kuurtjes nog steeds uitzien als iemand die squasht...
                                dus ook volgens jou proviron na mijn kuur?

en excuus me bekijk mijn rug is , voor 3 jaar op enkel phs vind ik dat zelf niet echt slecht
                                jou rug daartegen was net die van de hunchback of notre damme

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X