Kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

Week 1-8 : 500 mg Test Enth + 400 mg EQ -->vanaf week 2 /300mg
    Week 9-10 : 250 mg Test Enth + 200 mg EQ
    Week 1-5 : 30 mg D-bol /ED + 50 mg prov /ED
    Week 6-10 : 25 mg Provi /ED

nu is er iets anders dan de eq en deca die ik hier bij kan steken? heb met deca geen goede ervaringen, hield veel water vast namelijk

er is nu turinabol , is die beter dan de d bol?

Hey,

Turinabol zit tussen Winstrol en Dianabol in, dus je houd minder vocht en vet vast dan Dianabol. Kan je neem ik aan ook voor een opstart gebruiken hoor.

Zal als ik jou was de Proviron weglaten en misschien bij je nakuur doen, denk ik hoor. Ik neem zelf nooit Proviron in een kuur dus misschien hebben andere een andere mening,

Voor de rest kan je idd EQ gebruiken inplaats van Deca, maar ik zou week 9 & 10 gewoon ook de hoeveelheid Testo en EQ pakken als je midden in je kuur doet. Heeft volgens mij geen zin om dat af te bouwen,

Grt D

Voor de rest ziet het er goed uit
    !Use my shit and feel the power!

Comment

doe je ook nog aan een na kuur?
      Who's the Chef

Comment

ja tuurlijk een nakuur, zou anders wel dik zeik zijn

ik neem Week 1 tot en met 4

Elke dag zowel 50mg Clomid als 20 mg Nolvadex.

en dan heb ik nog een vraagje

is het beter om tijdens mijn nakuur clen te pakken als anticatobool en is dit ook goed in 2 dagen op 2dagen af 0,125mg of gewoon vanaf week 4 tijdens mijn kuur gedurende 6 weken

Comment

1t/m 4 toch wel 3 weken na je kuur of begrijp ik je verkeerd??
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

welja dus 3 weken na mijn kuur neem ik 4 weken nakuur

Comment

is het niet bete die nolva op 40 te zetten
              Who's the Chef

Comment

jep leek me ook wat laagjes

Comment

@ d-men proviron is ook een a.s. hoort dus niet in en nakuur thuis.
                  Ik zou de kuur zo doen
                  1-10 500mg test en 400mg eq
                  1-6 30-40mg dboll
                  14-16 40mg nolva 50mg clomid
                  17-18 20mg nolva 50mg clomid

De proivron tijdens de dboll werkt de dboll tgen, dus zou zonde zijn van de dboll
                  Het heeft geen zin om de test en eq de laatste 2 weken minder te nemen. De eq zeker op 400mg houden, eq moet je eigenlijk iets hoger doseren dan deca. Dus zou zeker niet lager gaan 400mg

GRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

harold heeft duidelijk vakantie als ie rond deze tijd andwoorden geeft
                    Who's the Chef

Comment

dus geen proviron , d bol is toch een sterke converteerder naar oestrogeen

Comment

proviron is afgeleide van DHT.

Proviron werkt het aromatiseringsproces van dianabol tegen, maw dianabol gaat minder omzetten in oestrogeen (aromatase enzym wordt gebonden erdoor) maw je gaat natuurlijk minder vocht vasthouden. En ik wist niet dat het de bedoeling was om in een kuur vocht vast te houden, wat je sowieso erna verliest...

Dus ik zou zeker proviron erbij nemen TIJDENs de kuur...

Kwalitatieve gains zijn altijd beter dan kwantitatieve, tenzij je constant aan de as zit natuurlijk :P

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Jul. 26 2005,15:00)]proviron is afgeleide van DHT.

Proviron werkt het aromatiseringsproces van dianabol tegen, maw dianabol gaat minder omzetten in oestrogeen (aromatase enzym wordt gebonden erdoor) maw je gaat natuurlijk minder vocht vasthouden. En ik wist niet dat het de bedoeling was om in een kuur vocht vast te houden, wat je sowieso erna verliest...

Dus ik zou zeker proviron erbij nemen TIJDENs de kuur...

Kwalitatieve gains zijn altijd beter dan kwantitatieve, tenzij je constant aan de as zit natuurlijk :P
                          voila zo dacht ik het dus ook , en nee het is mijn 1e kuur

Comment

ben ik het niet mee eens. oestrogeen is juist nodig voor de werking van dboll. Ga je proviron gebruiken tijdens de dboll zal het de werking tegen gaan omdat proviron deels zal voorkomen dat het omzet naar oestrogeen. Als je perse proviron wilt gebruiken neem het dan na de dboll, maar tijdens zou ik niet doen.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zoals vaker is het de ene AS gebruiken om bepaalde werkingen van een andere tegen te gaan.
                              Beter gewoon de AS kiezen die het beste bij je doelstelling past.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X