Kuur bold. Test prop en mast.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur bold. Test prop en mast.

wil het volgends kuursxhema volgen.750 mg bold en 450 mg test prop en 450mg mast per week. Ben 186 105kg 17% jullie advies aub.

Waarom niet alles lange esther?

Comment

ook welkom..
      vertel is wat meer over jezelf?
      hoe oud ben je
      hoelang train je al?
      hanteer je een voedingschema?
      zo ja , hoeveel kcals en in welke E/K/V verhouding.

Comment

Hallo allemaal,

Ja sorry eerste keer hier.

Ben 24 jaar. Train vanaf me 17e. Ik heb een voedingsschema samengesteld gekregen. Bestaat voornamelijk uit rijst, kip/vis en groenten.

Comment

Zijn van ng pharma zegt dit jullie iets?

Gr

Comment

hoeveel kcals bestaat dat schema
            ? hoeveel eiwitten ? hoeveel koolydraten? hoeveel vetten ? word dit je eerst kuur
            ?

Comment

Hey zapdis,

dit was er beschikbaar waar ik train.

Comment

Ja dit is me 1e kuur, train wel al lang.

Comment

Mijn schema
                  Attached Files

Comment

hmm ga niet alles optellen maar ziet er goed uit. wel onodig die amino tabs tussen door.
                    wil je vet verliezen of afvallen ? ruil je gear om bij de sportschool. want dit is geen beginner kuur kerel... heb al een aantal kuurtjes gedaan maar nog nooit test prop haha. dat word dus 3 a 4 keer per week prikken.

optie 1 : 250 mg Test E / 250 Mg Primo 1 keer pw prikken 6 weken lang . nakuur 10 dagen na de laatste injectie. 10 dagen novldex op 10 mg. of 50 mg clomid voor 10 /14 dagen.

optie 2 250 mg Test E / 400mg Boldenone 1 keer pw prikken 10 weken lang.
                    nakuur 14 dagen na de laatste injectie. 14 dagen novldex op 10 mg. of 50 mg clomid voor 14 dagen.

optie 3 Anavar only op 30mg: gedurende 4 weken , geen nakuur nodig.

optie 4 75mg test propionaat , 75 mg Mast Prop elke 2 dagen voor 4 weken .
                    Nakuur 5 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X