ben benieuwd tot november dan maar weer ^^
feedback eerste kuur?
Collapse
X
-
Originally posted by Markie13 View PostEn misschien zelfs om de dag toch?
Zal kijken of ik tabel kan vinden maar cools of galen heeft het op dbb gepost.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNee die is daar toch te laag voor, sust heeft 4 esters als je die halfwaardetijden over elkaar legt zul je zien dat de gemiddelde bloedwaarde bij 1x pw prima is.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNee die is daar toch te laag voor, sust heeft 4 esters als je die halfwaardetijden over elkaar legt zul je zien dat de gemiddelde bloedwaarde bij 1x pw prima is.
Comment
-
[QUOTE=Markie13;1304521]Misschien dat het nu weer goed is, maar ik gooide eind vorige jaar 1200mg test en 1000mg deca erin en ben in 10 weken 2 kilo aangekomen. Dit kwam zelfs dat ik min voeding geupped had naar 4000kcal!
Nu cruisen op 250mg test met peptides voor een cut periode (merk van 3x3ml) en hier voel ik veel meer van. In ieder geval mijn libido een stuk hoger![/QUOTE
Was waarschijnlijk alleen olie wat je naar binnen gewerkt heb3x3ml is een goed merk moet je wel wat van voelen
Comment
-
eerste week gehad op 2x 1ml sust en 60mg var pd
heb 2x in de benen geinjecteerd en ongelovelijke last van gekregen. kan bijna niet lopen laat staan squaten of crossfitten. heb begrepen dat het waarschijnelijk virgin muscle is. dus wil daarom nu naar de bil overgaan maar heb alleen 25mm naalden.
zou dit goed gaan met 18p bodyfat of kan ik beter langere naalden bestellen?
iemand?thnx.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
5 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
5 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -