Die Hard Afvallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

monotoom kan goed zijn, ik vind zelf een week schema het prettigste.
    eet vrijwel elke dag hetzelfde kip rijst macaroni en groenten. de groentes wisselen erg dat je toch elke maaltijd wat anders hebt. en soms plan ik een biefstukje met salade in.

je kan het zo indelen als je zelf wilt

Comment

Originally posted by Missbabydiva View Post
      Bedankt, ik ga aan mijn motivatie en discipline werken
      ben je een Mechelaar?
      Op dit forum kan je ook altijd motivatie tanken.
      Ik heb Malinois gekozen door het hondenras. Vind het het mooiste ras dat er is: atletisch, krachtig, zelfzeker, fier, werkdrift, zeer aanhankelijk voor zijn baasjes, beste waker, etc
      Maar daar dienen andere forums voor natuurlijk
      The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Originally posted by Malinois View Post
        Op dit forum kan je ook altijd motivatie tanken.
        Ik heb Malinois gekozen door het hondenras. Vind het het mooiste ras dat er is: atletisch, krachtig, zelfzeker, fier, werkdrift, zeer aanhankelijk voor zijn baasjes, 1 van de beste waker, zenuwachtig, loopt zijn doel regelmatig voorbij door met speuren etc
        Maar daar dienen andere forums voor natuurlijk
        Maw geef mij maar een duitser

Comment

Originally posted by Markie13 View Post
          Maw geef mij maar een duitser
          Hahaha , dat is natuurlijk een eeuwig durende discussie: de duits vs de mechelaar. Achjaaaaaa

Comment

Wel is HGH geprobeerd? Half jaartje is je buikomvang zeker kleiner geworden.

Comment

Originally posted by ClassicBB View Post
              Wel is HGH geprobeerd? Half jaartje is je buikomvang zeker kleiner geworden.
              Wat is high? Kan ik er hier op de forum info over vinden

Comment

Ahhh ja de mechelse herder. Ik ben mechelaar vndr da ik 't herkende
                En ja heb rond gekeken.. ik ga mezelf hier nog een girlcrush vindeb

Comment

Hgh**

Comment

groeihormonen,
                    maar ga maar is je voeding onder de loep nemen of neem een gewichtconsulente in de arm om je te helpen. best 25 bucks you ever spend

Comment

Yes i will thx

Comment

Pesc heeft misschien nog een plaatsje vrij?

Comment

Wat is dit voor een paupertopic? Je wilt 20kg afvallen maar hebt geen zin en bent lui? Je hebt clen etc gebruikt? sad life.

Misschien moet je gewoon op je voeding letten en anders ga naar zo een nep PTje voor een basic schema.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Wat is dit voor een paupertopic? Je wilt 20kg afvallen maar hebt geen zin en bent lui? Je hebt clen etc gebruikt? sad life.

Misschien moet je gewoon op je voeding letten en anders ga naar zo een nep PTje voor een basic schema.

dank u voor uw mededeling

Comment

btw: er is al 1 kg af door HIIT en clean eten in een week, so uw nep ptje is niet nodig, het enige da ik hiermee wou bereiken was een duwtje in de rug, me te motiveren omdak lui ben ja so what? een motivatieboost geven zoals de rest gedaan heeft, was moeilijk é

Comment

Nou aai over je bolletje meid, wat goed van jou zeg!!!!! Ik zou het niet kunnen, clean eten en ff rennen!11!!
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X