Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mensen de grond in stampen is geen probleem, maar dan moet hen wel wat te verwijten vallen. En dan moet die persoon geen kut trainingen of kut schema's voorgeschoteld krijgen..
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Domensino View Post
      Het gedeelte Filemon compleet de grond in praten door de PTer schepte wel m'n verbazing...
      Wat wi je, als je als PTer de waarheid verkondigd, vervolgens je klant een waardeloos voedingsschema adviseert en oefeningen laat doen die niets toevoegen. En dan geef je je klant de schuld dat hij geen voortgang maakt....
      Dat Filemon geen idee heeft wat hij moet eten en hoe hij het beste moet sporten kan ik hem niet kwalijk nemen, wie weet dat wel wanneer je net begint? En tuurlijk, als je net begint en nooit fatsoenlijk gegeten hebt, kan dat wel eens pittig zijn, en kan er gewoon niets meer bij voor je gevoel, met een beetje variatie kom je dan al een heel eind.

Het falen van Filemon is imo volledig te danken aan de PTer.
      helemaal met je eens. Garbage in = garbage out

Comment

Ik moet het ook gewoon kijken of me bek houden 😂

Originally posted by Pren View Post
        In de aflevering krijgt hij van een dude test, tren en bold en die zou hij gaan laten testen en vervolgens gebruiken. Zou nog kunnen veranderen, maar vooralsnog gaat hij test, tren en bold gebruiken.
        Originally posted by zapdis View Post
        @quibus weet natuurlijk niet of hij dat ook gaat gebruiken maar in de aflevering was te zien dat hij tren en bold van ep had en test van unipharma dacht ik.

Comment

En dat grond instappen is gewoon sensatie.
          Er zo op ingaan is helaas war iedereen doet alles is voorop gezet joh.
          Zag net op fb stukje van onze gym voorbij komen verbaasd me dat er iemand meewerkte

Comment

Originally posted by quibus View Post
            En dat grond instappen is gewoon sensatie.
            Er zo op ingaan is helaas war iedereen doet alles is voorop gezet joh.
            Zag net op fb stukje van onze gym voorbij komen verbaasd me dat er iemand meewerkte
            Klopt.
            Je ziet ook dat die pt een soort van zenuwachtig is omdat hij moet acteren.
            Hij acteert wel erg geloofwaardig dat hij er geen verstand van heeft.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik vond die jongen die gebruikten ook maar een naar mannetje. Ja ik wil mijn shirt niet uitdoen want dat is niet de reden dat ik train. Maar vervolgens mogen ze wel foto's laten zijn die hij oke vind. Dan denk ik maak een keuze....
              Hard work Pays off!

Comment

Dat ben ik totaal niet met je eens.
                Ik vond hem juist wel relaxed en intelligent overkomen.
                Vergeet niet dat er veel knip-en plakwerk aan te pas komt.
                Het is tv he.

Net als ge gefotoshopte foto's die ze lieten zien van bodybuilders.
                Iedereen ziet dat dat supernep is, behalve de brave kijkertjes.
                Net als een foto in beeld laten zien van über synthol gebruiker Greg Valentino als zijnde aas gebruiker.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Daar valt iets voor te zeggen idd. Misschien is er lekker mee geknoeid. Ik vond het sws een rare aflevering. Het ging alleen maar over de negatieve Side effects. Eerste die pt er, Arie, dopingautoriteit etc. En toen de manier van betalen. Er kwam geen moment positiviteit in voor. ( mijn mening he )
                  Hard work Pays off!

Comment

Ik vond dat die jongen van DBB wel sympathiek overkwam, en enigszins de positieve kant liet zien.

Comment

Iemand een link naar aflevering 3?

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                        Daar valt iets voor te zeggen idd. Misschien is er lekker mee geknoeid. Ik vond het sws een rare aflevering. Het ging alleen maar over de negatieve Side effects. Eerste die pt er, Arie, dopingautoriteit etc. En toen de manier van betalen. Er kwam geen moment positiviteit in voor. ( mijn mening he )
                        wat is er positief aan anabolen?
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by JeanDrawling View Post
                          Iemand een link naar aflevering 3?
                          die wordt vanavond pas uitgezonden
                          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            wat is er positief aan anabolen?
                            De dopingcontrole.

Comment

Hij gaat tren bold en test doen en minder kcal eten en meer cardio.
                              Waarom minder eten en veel cardio icm trenbolon?
                              Serieuze vraag aangezien ik dacht dat je juist gewoon flink moest eten en dat tren je vet wel zou verbranden.

Comment

Ik vond het enorm interessant om te zien. Hij is er heel open en eerlijk over. Ik vind het jammer dat er een taboe heerst. Een beetje hypocriet wanneer je bedenkt dat je normale drugs legaal kunt kopen in Nederland, maar drugs die effect hebben op je lichaam en niet je geest zijn uit den boze.

Waarschijnlijk zullen we over 10 jaar een legalisering krijgen, want zoals het nu blijkt zijn anabolen een vast bestanddeel van de meeste sportscholen en gebruiken toch meer mensen dan gedacht anabolen. Al is het slechts testosteron. Ik snap het argument van ''vals spelen'' niet helemaal. Je doet het toch voor jezelf en bent toch niet in een competities met andere jongens? (tenzij je natuurlijk IFBB gaat doen, dan is het een no-go!!).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X