Mensen de grond in stampen is geen probleem, maar dan moet hen wel wat te verwijten vallen. En dan moet die persoon geen kut trainingen of kut schema's voorgeschoteld krijgen..
Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.
Collapse
X
-
Originally posted by Domensino View PostHet gedeelte Filemon compleet de grond in praten door de PTer schepte wel m'n verbazing...
Wat wi je, als je als PTer de waarheid verkondigd, vervolgens je klant een waardeloos voedingsschema adviseert en oefeningen laat doen die niets toevoegen. En dan geef je je klant de schuld dat hij geen voortgang maakt....
Dat Filemon geen idee heeft wat hij moet eten en hoe hij het beste moet sporten kan ik hem niet kwalijk nemen, wie weet dat wel wanneer je net begint? En tuurlijk, als je net begint en nooit fatsoenlijk gegeten hebt, kan dat wel eens pittig zijn, en kan er gewoon niets meer bij voor je gevoel, met een beetje variatie kom je dan al een heel eind.
Het falen van Filemon is imo volledig te danken aan de PTer.
Comment
-
Ik moet het ook gewoon kijken of me bek houden 😂
Originally posted by Pren View PostIn de aflevering krijgt hij van een dude test, tren en bold en die zou hij gaan laten testen en vervolgens gebruiken. Zou nog kunnen veranderen, maar vooralsnog gaat hij test, tren en bold gebruiken.Originally posted by zapdis View Post@quibus weet natuurlijk niet of hij dat ook gaat gebruiken maar in de aflevering was te zien dat hij tren en bold van ep had en test van unipharma dacht ik.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostEn dat grond instappen is gewoon sensatie.
Er zo op ingaan is helaas war iedereen doet alles is voorop gezet joh.
Zag net op fb stukje van onze gym voorbij komen verbaasd me dat er iemand meewerkte
Je ziet ook dat die pt een soort van zenuwachtig is omdat hij moet acteren.
Hij acteert wel erg geloofwaardig dat hij er geen verstand van heeft.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik vond die jongen die gebruikten ook maar een naar mannetje. Ja ik wil mijn shirt niet uitdoen want dat is niet de reden dat ik train. Maar vervolgens mogen ze wel foto's laten zijn die hij oke vind. Dan denk ik maak een keuze....Hard work Pays off!
Comment
-
Dat ben ik totaal niet met je eens.
Ik vond hem juist wel relaxed en intelligent overkomen.
Vergeet niet dat er veel knip-en plakwerk aan te pas komt.
Het is tv he.
Net als ge gefotoshopte foto's die ze lieten zien van bodybuilders.
Iedereen ziet dat dat supernep is, behalve de brave kijkertjes.
Net als een foto in beeld laten zien van über synthol gebruiker Greg Valentino als zijnde aas gebruiker.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Daar valt iets voor te zeggen idd. Misschien is er lekker mee geknoeid. Ik vond het sws een rare aflevering. Het ging alleen maar over de negatieve Side effects. Eerste die pt er, Arie, dopingautoriteit etc. En toen de manier van betalen. Er kwam geen moment positiviteit in voor. ( mijn mening he )Hard work Pays off!
Comment
-
Originally posted by Whahaha View PostDaar valt iets voor te zeggen idd. Misschien is er lekker mee geknoeid. Ik vond het sws een rare aflevering. Het ging alleen maar over de negatieve Side effects. Eerste die pt er, Arie, dopingautoriteit etc. En toen de manier van betalen. Er kwam geen moment positiviteit in voor. ( mijn mening he )"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ik vond het enorm interessant om te zien. Hij is er heel open en eerlijk over. Ik vind het jammer dat er een taboe heerst. Een beetje hypocriet wanneer je bedenkt dat je normale drugs legaal kunt kopen in Nederland, maar drugs die effect hebben op je lichaam en niet je geest zijn uit den boze.
Waarschijnlijk zullen we over 10 jaar een legalisering krijgen, want zoals het nu blijkt zijn anabolen een vast bestanddeel van de meeste sportscholen en gebruiken toch meer mensen dan gedacht anabolen. Al is het slechts testosteron. Ik snap het argument van ''vals spelen'' niet helemaal. Je doet het toch voor jezelf en bent toch niet in een competities met andere jongens? (tenzij je natuurlijk IFBB gaat doen, dan is het een no-go!!).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment