Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zapdis View Post
    tren en bold van ep, ben benieuwd naar de labresults
    Wie zegt dat? Bij ons in de gym zei hij test deca, alles kan natuurlijk al zou ik gokken op 60mg winny

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Wie zegt dat? Bij ons in de gym zei hij test deca, alles kan natuurlijk al zou ik gokken op 60mg winny
      In de aflevering krijgt hij van een dude test, tren en bold en die zou hij gaan laten testen en vervolgens gebruiken. Zou nog kunnen veranderen, maar vooralsnog gaat hij test, tren en bold gebruiken.
      Ik doe een gok

Comment

Gelijk als eerste kuur tren, bold en test. Lekker hoor.

Nee, hij ging het laten testen eerst. Ben benieuwd.
        "Straight outta gym"

Comment

@quibus weet natuurlijk niet of hij dat ook gaat gebruiken maar in de aflevering was te zien dat hij tren en bold van ep had en test van unipharma dacht ik.

Comment

Originally posted by iTzPapi View Post
            Trainer is fel tegen.. maar wel wedstrijden gedraaid xd
            Moet je ook met een korreltje zout nemen denk ik. Als pter kan je moeilijk op nationale tv zeggen dat jij pro AAS bent. Gaat je klanten kosten, althans zo redeneert hij denk ik.

Maar zoals de rest ook zegt; die pt'er is ook 3 keer ruk. 14 eieren per dag, complete pakken kipfile en zalm. Waar the fuck zijn je carbs? Die trainingen die hij uitvoert zijn ook echt meer gericht op bootcamp. Gaat zijn fysiek echt totaal niet hepen.
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Denk dat 3 keer per week 5x5 met dezelfde oefeningen niet veel tv spektakel zal opleveren, vandaar dat ze kiezen voor die achterlijke 'hardcore' bootcamp zooi.
              "Obsession is a word the lazy use to describe the dedicated"

Comment

Originally posted by emielos View Post
                Moet je ook met een korreltje zout nemen denk ik. Als pter kan je moeilijk op nationale tv zeggen dat jij pro AAS bent. Gaat je klanten kosten, althans zo redeneert hij denk ik.

Maar zoals de rest ook zegt; die pt'er is ook 3 keer ruk. 14 eieren per dag, complete pakken kipfile en zalm. Waar the fuck zijn je carbs? Die trainingen die hij uitvoert zijn ook echt meer gericht op bootcamp. Gaat zijn fysiek echt totaal niet hepen.
                Link:
                johnnyfernandformule.nl | For a Healthy and Balanced Lifestyle

Nee, die gast begrijpt het.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

@rain vind dat stukje over; "vergeet calorieën te tellen" echt een prachtig voorbeeld van zijn denkwijze .

wat vind jij van deze knakker Rain?
                  Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

ik vind vooral filemon een jankerd...hij kan niet eens normaal z'n vreten wegkrijgen...zelfs dat kan hij niet doorzetten
                    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Als pter kan je moeilijk op nationale tv zeggen dat jij pro AAS bent. Gaat je klanten kosten, althans zo redeneert hij denk ik.
                      Vond het daarom wel eerlijk van Arie, dat hij gebruik niet afkeurde. Hij heeft tenslotte ook zijn eigen gym.

Comment

@rain vind dat stukje over; "vergeet calorieën te tellen" echt een prachtig voorbeeld van zijn denkwijze .

wat vind jij van deze knakker Rain?

Ik vind hem een prutser.
                        Met zijn cardio achtige trainingen waar hij bovendien nog rare oefeningen in verwerkt.
                        Bovendien slaat het nergens op om op tv te zeggen tegen Filemon'dat hij er echt niet uitziet na 2 maanden training en dat hij hoe langer hij kijkt naar Filemon, hoe triester hij zijn fysiek vindt'
                        Als je zo clienten moet motiveren, ben je een prutser.

Bovendien staat zijn site vol met broscience.
                        'Als je 6 x p.d eet, heb je nooit meer honger'

Dus hij is niet alleen pt, maar hij lost in 1 zin de voeselproblemen op in de 3e wereld.

Hoeveelheden doen er dus niet toe.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oh dus dat is het. Ik moet 6 keer per dag eten ipv 7 keer. Vandaar dat ik nog vaak honger heb

ja dat wat jij beschrijft vond ik ook bijzonder triest. Je hebt mensen motiveren en mensen de grond in beuken. Nou dit laatste was wel echt van toepassing. Wat mij opviel is dat zij in het eerste programma nooit een foto van zijn fysiek hebben laten zien. Zowel zijn shape nu als wedstrijd. Had ik toch op zijn minst verwacht bij dit soort programma's

volg dit topic ook op dbb echt geweldig
                          Last edited by emielos; 11-03-2016, 13:48.

Comment

npo gemist vind je hem wel terug.
                            Bedankt!
                            The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Als je niet beter weet dan is wat je in dit programma ziet voor veel mensen de waarheid.... Die knakker heeft ook zijn eigen supplementen lijn? Moet niet gekker worden.

ik ga pesc ook maar eens vragen waarom ik niet 6xpd mag eten. Ik heb nu ook steeds honger...

Comment

Het gedeelte Filemon compleet de grond in praten door de PTer schepte wel m'n verbazing...
                                Wat wi je, als je als PTer de waarheid verkondigd, vervolgens je klant een waardeloos voedingsschema adviseert en oefeningen laat doen die niets toevoegen. En dan geef je je klant de schuld dat hij geen voortgang maakt....
                                Dat Filemon geen idee heeft wat hij moet eten en hoe hij het beste moet sporten kan ik hem niet kwalijk nemen, wie weet dat wel wanneer je net begint? En tuurlijk, als je net begint en nooit fatsoenlijk gegeten hebt, kan dat wel eens pittig zijn, en kan er gewoon niets meer bij voor je gevoel, met een beetje variatie kom je dan al een heel eind.

Het falen van Filemon is imo volledig te danken aan de PTer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X