Anavar - Winstrol - Nolvadex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fanta View Post
    Je hebt dus ballen verstand van voeding , je bent zeker groot geworden met aas en kwark .
    Dat je een bijdrage leve…, probeert te leveren is prima hoor.
    Maar zomaar wat roepen en dan Schwarzenegger als onderbouwing van jouw reactie gebruiken, raakt kant noch wal.
    Ik zou jou willen adviseren om je iets meer in voeding te verdiepen.
    Zelf weet ik ook -in verhouding-bar weinig, maar ik hou me wel bij de feiten.

Weet jij trouwens dat Rich Piana heel veel melk drinkt?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb niets tegen mensen die melk drinken .
      Mijn redenering is zuivel houdt vocht onderhuids vast , waardoor een bodyfat meter het verschil niet kan meten tussen vocht en vet , los van het feit dat jezelf het niet kan onderscheiden visueel.

Als het neer komt op voeding,laat ik er dan juist wel heel van afweten.
      En als je met een paar liter rauwe melk aan komt zetten drink ik net zo hard mee, maar dat is dan rauwe ONBEWERKT melk (niet gepasteuriseerd).

Schwarzenneger is niet als onderbouwing zit een linkje in me post maar goed.

Comment

Ok.
        Stèl dat jouw redenering klopt en dat je door zuivel je vetpercentage niet goed kan meten, waarom adviseer je dan ts in godsnaam om zuivel te schrappen als hij af wilt vallen?

Zo moeilijk als dat jij het voorstelt, is het helemaal niet.
        Tijdens een cut kan je prima zuivel nemen… of een stroopwafel…. of patat.

Hoe komt het dat jij wel veel van voeding afweet touwens?
        Beroepsmatig of jezelf ingelezen?
        Last edited by rain; 15-04-2016, 17:23.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Duidelijk ,
          Volgens mij is zijn doel naar eigen zeggen quote Een drogere look en vet percentage omlaag.
          Eerste optie (naar mijn mening een van de snelste om droger te worden) kan je dus alle zuivel schrappen voor die "drogere look" scheelt echt enorm veel.
          Los van het feit dat melk (zuivel) niet echt heel gezond is.

Manier van productie is van belang, ik,ben geen voedingsdeskundige maar heb wel de nodige stof moeten doorlezen ivm me werk (verleden).

Comment

Leuke discussie. Droge look bij 17% vet is enkel bereikbaar door het vetpercentage effectief te verlàgen. Je zou je sodium-inname kunnen verlagen, zuivel skippen, creatine afcyclen, een strakke slip kunnen aantrekken, jezelf bruin spuiten en op een podium kunnen gaan poseren. Echt droog zal je er nog steeds niet uitzien. Ik denk dat het punt net is dat zulke kunstige truucjes misschien een verschil maken als je in contestshape zit, maar op 17% maakt dat allemaal niet uit.

Zuivel (ja, i'm talking kwark) is een makkelijke en goedkope bron om je eiwitten hoog te houden tijdens cut en bulk dusja ik zou die er ook niet uit gooien.

maar hé, ieder z'n mening

Comment

En zo zitten we in een AAS topic lekker over kwark te lullen.
              aan TS: idd wel beter eerst ff au naturel je vetpercentage verlagen. Mocht je dan toch willen kuren zal je de resultaten tenminste zien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X