Kuren op jonge leeftijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Juniorbodybuilder View Post
    zou ik mezelf voorliegen met andere stats voor het verkrijgen van een goedkeuring voor gebruik ? Hoe onlogisch zou dat zijn ? dan zou ik gewoon niet voor advies komen vragen, toch ? Want dan zou ik toch uiteindelijk koppig zijn en niet luisteren ! Met 'betere' stats komt meer commentaar kijken dus als ik echt zou liegen zou ik toch slechtere stats nemen ? Ik kom hier ook niet voor advies over een kuur, ik kom gewoon horen wat jullie mening is over gebruik op jonge leeftijd en eventuele argumenten hiervoor

Hoi
    Goed dat je advies in wilt winnen.
    Neem het advies dan wel aan, ook al is het misschien niet wat je graag wil horen.

Ik vind jouw leeftijd erg jong om met een kuur te beginnen. Zelf ben ik sinds een paar weken begonnen (26 jaar), en het KAN zwaar aan komen. Je moet zowel fysiek als mentaal sterk en rijp genoeg zijn.

Wacht een jaartje, misschien wel 2 en kijk er dan nog een keer naar. Ga door met trainen en zoek informatie over wat je precies wilt. Het is echt belangrijk dat je veel en correcte informatie zoekt. Want er staat zooo veeeeel onzin op het internet.

De meeste mensen in dit forum hebben echt verstand van dit soort zaken. Neem hun advies dus ook aan

Comment

Originally posted by Juniorbodybuilder View Post
      onmogelijke stats ? Het wilt niet zeggen dat jij zulke stats niet hebt, dat het niet kan dat andere deze hebben..
      Prima jongen. Succes.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Punt is tweeërlei: je lichaam is nog niet volgroeid. Langetermijn gevolgen kunnen nihil zijn, maar kunnen ook erg fors zijn. Zou toch vervelend zijn als je epifysairschijven voortijdig sluiten bijvoorbeeld.
        Daarnaast, en wellicht nog wel belangrijker: je hersenen zijn nog niet volgroeid. Op dit moment ben je waardeloos in kansberekening (dus nog slechter dan volwassenen al zijn, en dat is echt schrijnend), voor zover er überhaupt een kans te berekenen valt (pr0tip: antwoord is ontkennend). Je kunt op jouw leeftijd een keus met zulke (mogelijk) verstrekkende gevolgen niet weloverwogen maken, zelfs al denk je van wel (wij mensen zijn ook buitengewoon slecht in weten waar de grenzen van onze rationaliteit en kennis liggen).
        Daarom zeg ik: doe het niet. De rest, stats e.d. zijn mijns inziens veel minder interessant. Je wilt gewoon je lijf en hersenen niet verneuken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X