HGH/Test/Tren/Mast vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH/Test/Tren/Mast vraagje

Hoi zal me even voorstellen lees al een tijd mee op het forum maar nog nooit echt vragen gehad tot vandaag.
    Ben 26 jaar 1.76cm 93kg 8,1%vet

Ik heb effe een vraagje over mijn kuur, kuur ziet er als volgt uit.

50mcg t3 ED
    5,6iu HGH ED
    100mg tren aceED
    600mg masteron ena EW
    500mg test ena EW
    20mg aromasin

Tren en mast ga ik 15 weken pakken. Test laat ik heel dit jaar nog doorlopen en HGH en t3 ook.

Hgh loopt al vanaf vorig jaar Juni.
    Test loopt vanaf september 2015

Nu vraag ik me af is de 20mg aromasin ED te hoog gaat dit veel gains tegenhouden? Want heb wel wat last van gyno en wil dit echt weg houden!
    En ik zat zelf te denken om nog 200mg tren ena EW erbij tezetten om de schommeling van de acetaat op te vangen of is dit niet slim?

Stats nu:
    1.76cm
    93kg
    8,1% vet

Ik begrijp nooit als mensen lange en korte esters van hetzelfde middel gaan stacken.
    Ik snap ook niet direct dat je zo'n serieuze kuur aan het doen bent, maar nog moet vragen of zulke stacking zin heeft.

Dat gezegd hebbend: ik geloof er niet zo in dat aromasin je gains op bizarre wijze tegenhoudt. Overigens moet het wel benadrukt dat exemestaan meer de oorzaak bestrijdt (is AI), en voor het acute moment waarschijnlijk nolva superieur is (is SERM of AE). Waarschijnlijk ben je met een combo het beste af. Overigens heb ik een en ander gelezen over tren gyno, en wat er allemaal van gevonden wordt, is vooral een grote puinbak. De enige echte rode draad die ik erin kan vinden, laat zich het beste vertalen in zo'n soort step-up schema:
    Start exemestane 20 mg ed (sowieso altijd).
    Bij onvoldoende effect: start nolva 20 mg ed.
    Bij onvoldoende effect: dubbel de dosis nolva naar 40 mg ed.
    *Bij onvoldoende effect: start cabergoline (of pramexipole).
    Bij onvoldoende effect: letrozole.
    Maar letrozole is naar ik begrijp wel echt slopend voor eigenlijk alles.

* cabergoline is een hot issue: er is buitengewoon veel discussie of dit wel of niet wat bijdraagt aan bestrijding van de gyno, daar het in principe alleen je prolactine verlaagt, en het zeer de vraag is of tren je prolactine daadwerkelijk verhoogd. Er zijn ook gevallen waarbij de prolactine eerder verlaagd is (ik meen ook in een studie, maar durf dat zo even niet keihard te zeggen). Er zijn zeker gebruikers die er bij zweren, maar ja. Het ligt helaas niet eenvoudig.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X