Hallo iedereen,
Hierbij een vraag over jullie persoonlijk advies en ervaring van Winstrol als cutkuur.
Dit is mijn laatste week in de bulk. Heb mijn magische grens van 90KG behaald. In deze week zet ik nog ff flink door en ben de crea aan het afbouwen.
Mijn bulkdieet is gebaseerd op 3500 kcal per dag. Ik zal deze hieronder plaatsen:
Maaltijd 1;
Havermout 100gr
Eiwitshake 23gr
Gekookt ei 2x
Sinasappel 1x
Maaltijd 2;
Amandelen 30gr
Kip 100gr
Sla 100gr
Maaltijd 3;
Cottage cheese 125 gr
Sla 100g
Volkoren wrap 2x
Maaltijd 4;
Pasta 150gr
Tonijn 123g
Maaltijd 5;
Eiwitshake 23gr
Maaltijd 6;
Witte rijst 150gr
Kip 150 gr
kokosolie 15ml
broccolie/boontjes 150gr
Maaltijd 7;
Walnoten 30gr
Kip 150gr
Maaltijd 8;
Kwark mager 500gr
Mijn momentele stats:
Lengte; 1.76M
Gewicht; 90KG +
BODYFAT; 18%
Ik wil in zo'n kort mogelijk tijdsbestek naar een droog en hard fysiek waarbij mijn opgebouwde spieren zo min mogelijk wordt aangetast. Een Winstrol kuur lijkt mij hierom een goede keuze.
Wat is jullie mening? Winny Only voldoende? Kan ik ergens mee stacken voor optimaal resultaat? Wat voor dieet wordt er aangeraden voor in een cutkuur? Heb mij is laten vertellen dat winny zo sterk is dat stel als je niks eet, je spieren grotendeels behouden blijven?
Ik weet dat mijn BF wat te hoog is om de hardheid van winny volledig tot zijn recht te laten komen. Ik hoef daarom geen reacties als: Ga eerst is naturel cutten kerel!
Doel: 10% BF by the end of July.
Thnx f
Hierbij een vraag over jullie persoonlijk advies en ervaring van Winstrol als cutkuur.
Dit is mijn laatste week in de bulk. Heb mijn magische grens van 90KG behaald. In deze week zet ik nog ff flink door en ben de crea aan het afbouwen.
Mijn bulkdieet is gebaseerd op 3500 kcal per dag. Ik zal deze hieronder plaatsen:
Maaltijd 1;
Havermout 100gr
Eiwitshake 23gr
Gekookt ei 2x
Sinasappel 1x
Maaltijd 2;
Amandelen 30gr
Kip 100gr
Sla 100gr
Maaltijd 3;
Cottage cheese 125 gr
Sla 100g
Volkoren wrap 2x
Maaltijd 4;
Pasta 150gr
Tonijn 123g
Maaltijd 5;
Eiwitshake 23gr
Maaltijd 6;
Witte rijst 150gr
Kip 150 gr
kokosolie 15ml
broccolie/boontjes 150gr
Maaltijd 7;
Walnoten 30gr
Kip 150gr
Maaltijd 8;
Kwark mager 500gr
Mijn momentele stats:
Lengte; 1.76M
Gewicht; 90KG +
BODYFAT; 18%
Ik wil in zo'n kort mogelijk tijdsbestek naar een droog en hard fysiek waarbij mijn opgebouwde spieren zo min mogelijk wordt aangetast. Een Winstrol kuur lijkt mij hierom een goede keuze.
Wat is jullie mening? Winny Only voldoende? Kan ik ergens mee stacken voor optimaal resultaat? Wat voor dieet wordt er aangeraden voor in een cutkuur? Heb mij is laten vertellen dat winny zo sterk is dat stel als je niks eet, je spieren grotendeels behouden blijven?
Ik weet dat mijn BF wat te hoog is om de hardheid van winny volledig tot zijn recht te laten komen. Ik hoef daarom geen reacties als: Ga eerst is naturel cutten kerel!
Doel: 10% BF by the end of July.
Thnx f
Comment