Winny Only Cut Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winny Only Cut Kuur

Hallo iedereen,

Hierbij een vraag over jullie persoonlijk advies en ervaring van Winstrol als cutkuur.
    Dit is mijn laatste week in de bulk. Heb mijn magische grens van 90KG behaald. In deze week zet ik nog ff flink door en ben de crea aan het afbouwen.

Mijn bulkdieet is gebaseerd op 3500 kcal per dag. Ik zal deze hieronder plaatsen:

Maaltijd 1;
    Havermout 100gr
    Eiwitshake 23gr
    Gekookt ei 2x
    Sinasappel 1x

Maaltijd 2;
    Amandelen 30gr
    Kip 100gr
    Sla 100gr

Maaltijd 3;
    Cottage cheese 125 gr
    Sla 100g
    Volkoren wrap 2x

Maaltijd 4;
    Pasta 150gr
    Tonijn 123g

Maaltijd 5;
    Eiwitshake 23gr

Maaltijd 6;
    Witte rijst 150gr
    Kip 150 gr
    kokosolie 15ml
    broccolie/boontjes 150gr

Maaltijd 7;
    Walnoten 30gr
    Kip 150gr

Maaltijd 8;
    Kwark mager 500gr

Mijn momentele stats:
    Lengte; 1.76M
    Gewicht; 90KG +
    BODYFAT; 18%

Ik wil in zo'n kort mogelijk tijdsbestek naar een droog en hard fysiek waarbij mijn opgebouwde spieren zo min mogelijk wordt aangetast. Een Winstrol kuur lijkt mij hierom een goede keuze.

Wat is jullie mening? Winny Only voldoende? Kan ik ergens mee stacken voor optimaal resultaat? Wat voor dieet wordt er aangeraden voor in een cutkuur? Heb mij is laten vertellen dat winny zo sterk is dat stel als je niks eet, je spieren grotendeels behouden blijven?

Ik weet dat mijn BF wat te hoog is om de hardheid van winny volledig tot zijn recht te laten komen. Ik hoef daarom geen reacties als: Ga eerst is naturel cutten kerel!

Doel: 10% BF by the end of July.
    Thnx f

Cutten met behulp van middeltjes is sowieso niet handig. Beter kuur je om te bulken. Als je dan toch per se spulletjes wil gebruiken, zou ik alsnog eerst natty cutten, want met 18% gaat het dusdanig rap en zonder spierverlies dat het weggegooid geld is om dan te kuren.
    Daarnaast schijnt een tabs only kuur nooit de moeite waard te zijn.

M.a.w.: niet doen.
    Ik doe een gok

Comment

Oral only kan best. Ook als eiwitspaarder in cut. 18% vind ik wel fors vet als startpunt. Zou eerst natural wat eraf halen en dan die laatste procenten vanaf 12 ofzo doortrekken. Dan kom je ergens.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Test erbij zetten. Flinke cut erin gooien.

Comment

Sjonge jonge… weer eentje die niet normaal kan cutten en daarom maar begint aan een zo goed als nutteloze winstrol "kuur".

*probeert ondertussen de post uit zijn log te verwijderen waarin hij zijn winstrol only kuurtje bespreekt*
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
            Sjonge jonge… weer eentje die niet normaal kan cutten en daarom maar begint aan een zo goed als nutteloze winstrol "kuur".

*probeert ondertussen de post uit zijn log te verwijderen waarin hij zijn winstrol only kuurtje bespreekt*
            Haha. Het internet vergeet niet Rain :-)

Comment

Bedankt voor je verhaal, doe ik verder niks mee..

Verder nog inhoudelijke tips?

Comment

Uhhhh… weinig eigenlijk.
                Er doen zoveel verhalen de ronde over Winstrol.
                Zowel positieve als negatieve.
                Dat je boven onderhoud nog steeds afvalt.

Zelf zou ik tijdens het cutten mbv Winstrol +/- 300 kcal onder onderhoud gaan zitten.
                Maar verwacht geen harde, droge look als je start met jouw vetpercentage.
                Eer je op een vetpercentage zit waardoor dat wel zou kunnen, is de winstrol al uit gewerkt.
                En zou je wel starten met winstrol op een lager vetpercentage, ben je de harde /droge look nog binnen korte tijd kwijt.

Je voeding ziet er wel ok uit, ook al staan de macro's er niet bij.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zelf zou ik tijdens het cutten mbv Winstrol +/- 300 kcal onder onderhoud gaan zitten.
                  Maar verwacht geen harde, droge look als je start met jouw vetpercentage.
                  Eer je op een vetpercentage zit waardoor dat wel zou kunnen, is de winstrol al uit gewerkt.
                  En zou je wel starten met winstrol op een lager vetpercentage, ben je de harde /droge look nog binnen korte tijd kwijt.

Je voeding ziet er wel ok uit, ook al staan de macro's er niet bij.

Zou je een ander middel aanraden om vanaf de 18% zsm naar de 10% te komen? Ik heb nog een kleine twee maanden tot de zomer en ga dit naturel gewoon niet redden zonder heftige spierverlies.. Ik citeer mijn vrouw; 'Als je me wekelijks arm vreet, wil ik er wel wat voor terug zien'

Wintrol Only leek mij de beste optie, heb de tabs al klaar liggen. Aan de andere kant; Als ik dan toch al rommel m'n lichaam in gooi, wat zou dan een beter alternatief zijn? Clenbuterol?

Kan ik dit eetschema in grote lijnen aanhouden met verlaagde kh's? Of het compleet over een andere boeg gooien?

Comment

God weer clen. Als je echt grof wilt gaan, DNP. Bepaald niet onschuldig, maar imo beter dan clen. Op alle fronten. Ga niet achterlijk hoog.

Overigens met ondersteuning is -300 nog te veel kcal over. Ik zou er 1000 vanaf knallen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

DNP? Daarvoor moet je toch wel een beetje van het padje af zijn of niet?
                      Ik doe een gok

Comment

Ik denk echt dat DNP veiliger is dan de meeste shit die gebruikt wordt. Je moet alleen niet gaan doseren als een rund (>400 mg). Is geen middel om de grens mee op te zoeken, want als je die vindt, dan ben je gewoon verneukt .

sigpic

Comment

Dnp troep?
                          Welnee joh! (Let op, sarcastisch bedoeld!)

Reactie van een bekende van Dbb:
                          Ik heb al DNP genomen van Bullpower makker in de tijd  Ik weet goed genoeg wat DNP is en ik heb de ergste bijwerkingen hier op het forum ervan gehad.
                          En uw statement van "Gewoon innemen" is een raad dat hopelijk niemand hier gaat opvolgen. Ik zou nooit iets innemen waar ik niet zeker van ben dat het de product is dat ik zoek.
                          In deze tijd vind je inderdaad bijna geen UG DNP meer, maar dan alsnog zou ik er niet wanhopig achter zoeken en losse pillen inkopen maat.
                          Mag ik je een lekkere GOUDEN RAAD geven? Blijf er van af en neem het aub niet, ik heb het 14dagen genomen van 200mg opgebouwd naar 600mg, en ja het werkt echt als een wonderpil!!! Maar ik heb de dood van nabij ervaren makker, ik ben door het oog van de naald gekropen!!!
                          14dagen na het stoppen ermee begon alle miserie, ik heb 14dagen lang evenveel als het nemen moeten afzien liggend in mijn bed op de kamer!!! Trillingen, hartkloppingen, altijd koud... Spierkrampen zo erg dat het deken van de bed mijn lichaam niet mocht aanraken want ik verkrampte idioot!!! Spasme van de spieren en ik kon niet eens meer uit mijn bed geraken op een gegeven moment.... als ik op mijn benen stond dan verkrampte ik alsof er een bliksem mij geraakt heeft in heel mijn lichaam. Ik zakte door mijn benen ik kon mijn spieren in mijn lichaam niet eens minimaal opspannen zonder krampen, gewoon rechtstaan was een inspanning teveel!!! Ik heb mijn dokter elke avond gebeld met traantjes die mijn ogen uit kwamen en heel angstig voor de dood!!! potassium, magnesium, elektrolyten, zout, kalium niks hielp van die onzin aanradingen dat ik hier had gekregen 
                          Ondanks veel drinken was mijn hele miniraal vochtbalans naar de kloten!!! Ik was totaal uitgedroogd, en ik ben op die 14dagen DNP geen enkele dag gaan sporten en kwa resultaten was het heel spectaculair, van een dikke bier buikje naar 6 pack abs op die 14dagen!!! IK zeg niet doen!!! nu sta ik evendroog en beter als toen door 4maand te cutten met een carbcycle schema dat ik volg. Doe ermee wat je wil maar den deze heeft het allemaal al geprobeerd 

Ik heb er totaal geen verstand van en weet niet wat hoog gedoseerd is of niet, maar er gaan best veel gruwelverhalen rond over Dnp.
                          Niks voor mij in ieder geval.

Edit: ik zie nu Gen zijn reactie, dus 600 mg is best veel.
                          Maar dan nog..
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dnp troep?
                            Welnee joh! (Let op, sarcastisch bedoeld!)

Reactie van een bekende van Dbb:
                            Ik heb al DNP genomen van Bullpower makker in de tijd  Ik weet goed genoeg wat DNP is en ik heb de ergste bijwerkingen hier op het forum ervan gehad.
                            En uw statement van "Gewoon innemen" is een raad dat hopelijk niemand hier gaat opvolgen. Ik zou nooit iets innemen waar ik niet zeker van ben dat het de product is dat ik zoek.
                            In deze tijd vind je inderdaad bijna geen UG DNP meer, maar dan alsnog zou ik er niet wanhopig achter zoeken en losse pillen inkopen maat.
                            Mag ik je een lekkere GOUDEN RAAD geven? Blijf er van af en neem het aub niet, ik heb het 14dagen genomen van 200mg opgebouwd naar 600mg, en ja het werkt echt als een wonderpil!!! Maar ik heb de dood van nabij ervaren makker, ik ben door het oog van de naald gekropen!!!
                            14dagen na het stoppen ermee begon alle miserie, ik heb 14dagen lang evenveel als het nemen moeten afzien liggend in mijn bed op de kamer!!! Trillingen, hartkloppingen, altijd koud... Spierkrampen zo erg dat het deken van de bed mijn lichaam niet mocht aanraken want ik verkrampte idioot!!! Spasme van de spieren en ik kon niet eens meer uit mijn bed geraken op een gegeven moment.... als ik op mijn benen stond dan verkrampte ik alsof er een bliksem mij geraakt heeft in heel mijn lichaam. Ik zakte door mijn benen ik kon mijn spieren in mijn lichaam niet eens minimaal opspannen zonder krampen, gewoon rechtstaan was een inspanning teveel!!! Ik heb mijn dokter elke avond gebeld met traantjes die mijn ogen uit kwamen en heel angstig voor de dood!!! potassium, magnesium, elektrolyten, zout, kalium niks hielp van die onzin aanradingen dat ik hier had gekregen 
                            Ondanks veel drinken was mijn hele miniraal vochtbalans naar de kloten!!! Ik was totaal uitgedroogd, en ik ben op die 14dagen DNP geen enkele dag gaan sporten en kwa resultaten was het heel spectaculair, van een dikke bier buikje naar 6 pack abs op die 14dagen!!! IK zeg niet doen!!! nu sta ik evendroog en beter als toen door 4maand te cutten met een carbcycle schema dat ik volg. Doe ermee wat je wil maar den deze heeft het allemaal al geprobeerd 

Ik heb er totaal geen verstand van en weet niet wat hoog gedoseerd is of niet, maar er gaan best veel gruwelverhalen rond over Dnp.
                            Niks voor mij in ieder geval.

Edit: ik zie nu Gen zijn reactie, dus 600 mg is best veel.
                            Maar dan nog..
                            Maar hij kreeg dus wel die felbegeerde 6 pack.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Op 3500kcal je gezin arm vreten? Wacht maar tot je weer een stukje groter bent

Verder lekker natuurlijk cutten. Je hebt je bulk sowieso te lang doorgetrokken als je nu op 18% zit na je bulk naar mijn idee.
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X