kuur voor bij het cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur voor bij het cutten

Gegroet leden,

Nu de zomer er weer aan komt ben ik weer aan mijn cutseizoen begonnen.
    Maar ik wil het deze keer misschien anders aanpakken, door middel van een kuurtje.
    Het zal dan mijn eerste kuur worden, ik ben dan ook veel informatie erover aan het opzoeken en ook wil ik om jullie advies vragen. Ik sprak vandaag iemand in de gym die het constant had over winstrol, dat hij er 5 kilo droge massa door bij had gekregen. Maar ook las ik in verschillende topics dat sommige er nauwelijks tot geen vet door kwijtraken , maar alleen in spiermassa aankomen. Iemand zei dat voor cutten clenbuterol een betere optie zou zijn. Ik hoop advies te kunnen krijgen!

Ik ben 1.62 (klein maar krachtig ) weeg 75 kg bf rond de 18%. ik train nu 2.5 jaar, waarvan 2 jaar serieus. Ik train 5 keer per week, daarnaast fysiek zwaar werk. Ik zit nu voor het cutten rond de 12/15 reps. Mijn voeding zit ook prima, hoef ik niks meer aan te veranderen.

Ik heb van mezelf lichte acne. Ik weet dat je er wat voor over moet hebben maar toch hoop ik dat een eventuele kuur dit niet te veel zal verergen.

Alvast bedankt!

Ik geloof dat er nu drie topics lopen over exact dit onderwerp. Lees die eerst eens door.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X