Het is een stack van wel vijf of zes orals in een tablet van winstrol tot oxy aan toe. Echter alles in low dosis. Dus de verhalen op Engelse boards op killing your liver lijkt me wat overtrokken. Ik heb een man of zes dat zien gebruiken op twee tabletjes per dag en die gingen na twee weken al hard vooruit qua kracht en hardheid. Een vijftiger die vroeger geprikt heeft was helemaal lyrisch. Pomp na een week, libido mega.... Toch... 5 versch. Orals..... Wat ik me afvraag is het beetje blijvende kracht bijvoorbeeld. Deze vraag is dus aan mensen die het kennen of gebruikt hebben enige tijd geleden zodat je kan praten over 'na de tijd'
Wie is er bekend met ultimate oral van hardcore labs?
Collapse
X
-
Schiet zijn doel een beetje voorbij , je heb geen controle over hoeveel van elke compound je binnen krijgt .De combi oxy en winstrol vind ik op zich al vreemd .Enig idee van de mogelijke bijwerkingen ? Ook geen idee eerlijk gezegd of een mix van 5 verschillende middelenmet verschillende eigenschappen uberhaupt verantwoord is . Meschien dat een van de ervaren mannen hier een inzicht in heeft . Persoonlijk zou ik het op test en een enkele oral of een andere inject erbij houden.
-
Daarom zoek ik ook mensen die het gebruikt hebben. Ik zie ze als een trein gaan dus of t z'n doel voorbij schiet lijkt me niet. Waarom de combi is n goeie vraag. Missch werkt t ene synergetisch met t andere. Maar affijn: blijkbaar weinig members die t hebben gehad.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ja een leeg topic volgen. Haha. Degene die ik ken die t gebruik(t)en zitten niet op boards. Die pakken t aan en vreten t op. best resultaten om jaloers op te worden. Maar niet een van hun weet eigenljjk wat erin zit. T zijn anabolen tabletjes haha. Die ouwe wel maja die is oudeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View PostJa een leeg topic volgen. Haha. Degene die ik ken die t gebruik(t)en zitten niet op boards. Die pakken t aan en vreten t op. best resultaten om jaloers op te worden. Maar niet een van hun weet eigenljjk wat erin zit. T zijn anabolen tabletjes haha. Die ouwe wel maja die is oud"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by rain View PostEr is hier straks niemand meer denk ik.
Het forum ligt steeds vaker en langer plat#rip Bodynet
Ik zeg: opnieuw leven inblazen hier!!"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by bruce View PostHeb ik hier voor niks 14 jaar gezeten. Ga niet op n ander board weer als rookie beginnen
Dat heeft geen nut Bruce.
Het andere forum kampt met hetzelfde probleem.
Niet meer van deze tijd waarschijnlijk.
Of zou Martin Noppert Mucleboard weer uit de dood laten herrijzen.… ... voor de 4e keer.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Forums zijn uitgestorven en dat merk ik bij alle forums op. Of het nu gaat over auto's motoren of kantklossenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Nja dus waarsch toch het gemakkelijk verkrijgbaar zijn van de gear. Je wordt ermee doodgegooid. En op die verkoop sites staan dan weer alle waardevolle tips. Zoals jawel mass oral stacks. Want ook voor de niet spuiter is er zon oplossing. 200 tabs dboll, 200 winstrol en nolvadex of zoiets. Echt zo van de pot gerukt. Kant en klare setjes. Cut of massa met schemaatje erbij. Ja meer heb je toch niet nodig. Wat t is of doet of androgene bijwerkingen. Of soms dtaat dat er zelfs al bij. Ik ga ook maar zon site beginnen hahahahaeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Last update: ken nu genoeg mensen. 50+ die vroeger geprikt heeft vindt t top. Drive goed, pomp goed, kracht gains
jongere die t gebruikte em later Testo prikte zat in week vier te klagen dat ultimate oral meer deed. Nu is week vier de week dat t begint maar zegt wel wat
over t algemeen genomen: hardcorelabs (Hcl) heeft echt wel een uitgebreid pakket. Diverse stacks die je nergens ziet. Dihydroboldenone cypionate bijvoorbeeld. Daar is test niks bij. Je prikt een ml en week later ben je al geil. Stack met test en tren is de bom.
dihidro is 1-test dus n afgeleide. Maar heb nog niet eerder zoiets meegemaakt.
Waar boldenone de libido killer is, is dihydroboldenone de libido uppereen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment