nope maar had geen zin meer in een cut dieet, werd te plat en op 85 kg zou ik beter aan opbouw van massa denken, ik doe trouwens 3 keer 40 min cardio in de week
2days on /2days off
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (super_A @ Aug. 02 2005,16:17)]Originally posted by [bCitaat[/b] (melkman @ Aug. 02 2005,16:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Aug. 02 2005,15:26)]Lijkt me namelijk gezien je stats dat je ruim boven je behoefte zit maar dat zal je zelf ff aan moeten geven.
Ken weinig mensen die op 4000kcal kunnen cutten, maar ziet er goed uit om mee te bulken
Clenbuterol raises metabolic levels about 10 percent.
Dus enige wat clen nu doet is je bulk tegenwerken.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Aug. 02 2005,16:35)]Dit gaat weer helemaal nergens over
had jij dit soms al ergens gelezen?
had ik het hier niet ff aangehaald dit onderwerp dan bleef ik maar slikken ...
thx mensen
Comment
-
Staat al op heel veel plaatsen op het board vermeld hoor, net als het feit dat twee weken op/2 weken af duidelijk de voorkeur heeft boven 2 dagen op/2 dagen af.
Misschien een idee om eerst te lezen of te vragen voordat je iets doet.
Komt nog bij dat je jezelf nogal tegenspreekt, al 5 weken clen maar dan pas een week, een dieet plaatsen, vervolgens zeggen dat je veel minder dan dat eet, dan weer zeggen dat je aan het bulken bent.
Gewoon duidelijk en rechtlijnig zijn werkt een stuk beter en roept beduidend minder irritaties bij anderen op.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Aug. 02 2005,16:46)]Staat al op heel veel plaatsen op het board vermeld hoor, net als het feit dat twee weken op/2 weken af duidelijk de voorkeur heeft boven 2 dagen op/2 dagen af.
Misschien een idee om eerst te lezen of te vragen voordat je iets doet.
Komt nog bij dat je jezelf nogal tegenspreekt, al 5 weken clen maar dan pas een week, een dieet plaatsen, vervolgens zeggen dat je veel minder dan dat eet, dan weer zeggen dat je aan het bulken bent.
Gewoon duidelijk en rechtlijnig zijn werkt een stuk beter en roept beduidend minder irritaties bij anderen op.
vandaar de stille overgan naar 500 kcal de week extra dus nu 2 e week bulk en clen 5 weken en half waar ik nu dus mee stop
rechtlijnig genoeg?
Comment
-
Nee, want op de vorige pagina beweer je nog dat je momenteel een dieet volgt van ongeveer 2500 kcal.
Maar het zal me verder een zorg zijn, geef je alleen een tip hoe je het beter zou kunnen brengen zonder irritatie's bij anderen op te roepen.
Doe ermee wat je wilt of negeer het gewoon lekker maar ga niet tegen mij zitten zeiken.
Comment
-
je moet eens voor jezelf duidelijk uitmaken wat je wil super a, je kan niet bulken en cutten tegelijk, het is het een of het andere. Je kan ook niet gaan cutten en denken nog spieren op te bouwen, ik weet dat het even een klik maken is in het kopke, alee bij mij is dat toch zo. Je bent teveel aan het mixen, dat je schouders en borst minder zijn zoals je vriendin zegt kan ook zijn dat er gewoon een laagje vet onder zit en daarmee niet echt duidelijk zichtbaar zijn.
GRtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Aug. 03 2005,17:55)]bulken moet je ook zwaar trainen.
nou de keer dat ik clen gebruikt heb (2 wken) kreeg ik vette kramp met trainen, dus lijkt mij sowieso een onmogelijke combi
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...18 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: