Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 26 2005,10:41)]Van Dirkster was ook in het nederlands
Als je nou alles nog een keer in één keer post maak ik er een sticky van
Greets...
Heb wel zo iets gelezen van dirkster alleen heb zijn stuk er niet bij gehad en heb het ook helemaal zelf vertaald en een beetje in normale taal.
En het stuk van dirkster is niet hetzelfde stuk want die ik aan het vertalen ben is een stuk uitgebreider
maar heb toch een serieuze ervaring met HGH.
Zoals 30 maanden aan een stuk 7/7 HGH inname. Beginnende met 1 IU, laatste jaar 4 IU's.
Ga misschien terug starten met IU (ben Rockefeller niet hé), maar ben nog aan het vergelijken van prijzen enzo.
Zelf heb ik dus een serieuze HGH-buik gekregen, MAAR die verdwijnt, zelfs al duurt het maanden, bijna een jaar, maar alles wordt terug normaal. Dus de nefaste bijwerkingen verdwenen. Heb Carpal Tunnel gehad, maar dat ging snel wel na het minderen van de dosering. Dosering was 6 IU's op dat moment.
Zeg niet dat dit alleenzaligmakend is, misschien hebben anderen een verschillende ervaring.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment