Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,09:11)]Hahhahahah lachuh man, weet wel dat het over deca gaat hoor. Maar misschien als hij zich meer had verdiept in het gebruik van as dan had hij het misschien wel goed kunnen uitspreken.
Deca only niets voor mij, neem er liever Testo of Sustanon bij.
Grtzz D
Thanxs Testo, was nog niet zo laat hoor......
ik zou het ook zo opgeschreven kunnen hebben hoor kerel
miss heeft pipi ook een beetje last van dyslectie
En toch is dat vaag met jou want als we op MSN zitten schrijf je nagenoeg foutloos,bro.
Je moet gewoon je post effe nalezen voordat je em plaatst...
Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,09:11)]Hahhahahah lachuh man, weet wel dat het over deca gaat hoor. Maar misschien als hij zich meer had verdiept in het gebruik van as dan had hij het misschien wel goed kunnen uitspreken.
Deca only niets voor mij, neem er liever Testo of Sustanon bij.
Grtzz D
Thanxs Testo, was nog niet zo laat hoor......
ik zou het ook zo opgeschreven kunnen hebben hoor kerel
miss heeft pipi ook een beetje last van dyslectie
En toch is dat vaag met jou want als we op MSN zitten schrijf je nagenoeg foutloos,bro.
Je moet gewoon je post effe nalezen voordat je em plaatst...
ik snap der ook geen zak van hoe dat komt hehe
maar als ik me post na lees gelijk na het typen dan zie ik de fouten nog niet
soms wel als ik ze later nog eens lees dan edit ik af en toe maar goed ben gelukkig niet de enige die fouten maakt in zijn spelling
het is wel vreemd dat als andere een foutje maken het me vaak wel opvalt
ach het maakt me ook niet zo uit ook rokk en rooll toch
Fouten maken we allemaal bro en dat maakt vd rest ook helemaal niet uit alleen viel het me op dat als we op msn zitten dat je die foutjes niet maakt en op msn typ je sneller zou je denken....nouja fu-ckt niks vd rest hoor.
Je ziet het Freekie laatste tijd ook veel doen ineens.....typt ie veel te snel een post en leest em niet na waardoor je af en toe ineens de vreemdste teksten krijgt..........ownee zo lult ie in het echie ook...
Citaat[/b] (Testo @ Sep. 08 2005,02:57)]Fouten maken we allemaal bro en dat maakt vd rest ook helemaal niet uit alleen viel het me op dat als we op msn zitten dat je die foutjes niet maakt en op msn typ je sneller zou je denken....nouja fu-ckt niks vd rest hoor.
Je ziet het Freekie laatste tijd ook veel doen ineens.....typt ie veel te snel een post en leest em niet na waardoor je af en toe ineens de vreemdste teksten krijgt..........ownee zo lult ie in het echie ook... Â
miss heeft xeno ook last van dyslectie
heb je wel eens een test daarvoor laten doen xeno?
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment