Vraagje!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje!

Hé knappe gasten ik las ergens dat het onzin is om primo met deca te combineren. Omdat primo een milde versie is van deca? Als ik deca combineer met susta 250, kan ik dan primo combineren met ganabol of parabolan? Of zou dit te zwaar voor mijn lijf zijn? Het is mijn derde kuur dus ik kan al wel iets hebben. Maar ik heb nog nooit met ganabol en parabolan gewerkt zie je! Alle suggesties zijn welkom. Groeten makkers
    you're big? I wanna be enormous!!  

primo met ganabol is niet aan te raden. zoals ik al gezegd had: primo is mildere versie van deca. ganabol is ongeveer hetzelfde als deca met iets kleine verschillen. ofwel: primo is ook een milde versie ganabol. (staat er politiek niet correct, maar daar komt het wel op neer). en jah... ik weet nog steeds niet wat parabolan is. ik kan het wel es op een ander board vragen, maar dan moet je een paar dagen geduld hebben.
    heb je dat? dan zoek ik het wel even uit.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nou je heb mazzel. heb het al gevonden. parabolan is een soort trenbolone, maar dan met een iets langere halvewaarde tijd. (de esther is iets anders). dit betekent dat je het om de dan of om de 2 dagen kan spuiten.
      dit moet je zeker niet gebruiken in combi met de twee die jij genoemd hebt.
      beter met sustanon, testosteron en/of winstrol.
      als je je parabolan met de sustanon neemt en evt. winstrol zal je (als het goeie is) veel sterker worden. tren is mega. dus zal parabolan dat ook wel zijn.
      succes met je kuur. remember: para om de dag en sustanon 2x per week. de rest kan wel 1x per week.

Comment

Bruce tanxs voor de info!
        Jij hebt blijkbaar nogal wat ervaring met anabolen. Wat ik nog heb liggen zijn 12 flesjes deca, 24 amps sustanon 250, 12 amps primo, 8 amps parabolan en 2 flesjes ganabol van elks 10 ml. Hou zou jij dan dit alles combineren. Je moet het niet zeggen als je niet wil, maar ik zou het wel op prijs stellen als jij eens een suggestie doet. Want ik had dus wel in gedachten om ganabol en primo te combineren. Dus weet jij ee beter combinatie , let me know!
        De groeten sliderke,

Comment

Brucie, by the way van welke kuurcombinatie ben jij al het meest bijgekomen?

Comment

is de parabolan niet fake?ik weet dat het een frans product is en dat het in frankrijk al bijna 3 jaar niet meer te krijgen is.
            dat is me verteld door een bodybuilder uit parijs die bij mij
            in de zomer traint(is 2 keer tweede geworden in frankrijk bij
            de nabba)

Comment

weet je wat het is? je kan al die producten met je sustanon combineren.
              ok, als je perse hiermee wil combineren, zou ik je sustanon met je deca (eerste weken) en ganabol (laatste weken) stacken en de parabolan met de primo.
              ik zou dan wel de parabolan met primo als eerste nemen, en dan paar mnd. later de sustanon met deca. dus eerst nakuren.
              of :
              sustanon, primo en parabolan,
              als de parabolan op is, ga je paar dagen later over op ganabol of deca (of deca met ganabol, maar das beetje vreemde combi).maar neem nooit de ganabol of deca samen met de parabolan. doseringen moet je dan zelf maar even uitvissen, want ik weet ook niet hoeveel para je hebt.
              groeten, bruce

oh ja, ik kom het meest aan van testo-kuur. dus testo of sustanon met deca. altijd succes met die stack. (12 kg max.) ga nu half april beginnen met : sustanon, testo cypionaat, testo propionaat, winstrol en trenbolone. ik heb hoge verwachtingen van de trenbolone.

Comment

Bruce: tanx man
                En ik denk wel dat die para echt is want ik moest er verdomd lang op wachten.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (sliderke @ Feb. 27 2003,12:42)]Bruce:  tanx man
                  En ik denk wel dat die para echt is want ik moest er verdomd lang op wachten.
                  Zegt helaas niet alles ben ik bang

Succes!
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hoe bedoel je curioso?

Comment

Nou dat als je lang op je spullen moet wachten het je geen zekerheid geeft dat het echt is waarschijnlijk moet het via via via komen en dat duurt ff

Greetzzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (sliderke @ Feb. 27 2003,23:18)]hoe bedoel je curioso?
                        Bedoelde wat anabolic-frolic al zei, het moet waarschijnlijk via via komen.

Leuke ondertekening by the way

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X