Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

foto zien er goed uit...

\

minpuntje borst denk ik.

Comment

nice pica idd.

9% vet

van 10 kg 4 overhouden na een jaar.... denk helemaal zo gek nog niet, gezien die 9% vet.

als je op 20% was uitgekomen was het wel magertjes gweest

wat je kuur betreft: wat wil je? groter, sterker, of puur alleen droge massa erbij? dat is namelijk bijna niet te doen.
      dus wordt het massa en daarna weer aftrainen (=afzien)
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (basil @ Sep. 07 2005,21:38)]ik wil toch een beetje mijn vetpercentage niet te veel laten oplopen,daarom zou ik eventueel deca eruit laten
        Hangt niet echt van de deca af hoor......meer van je voeding.

Comment

ja bruce dat denk ik ook ,denk dat er veel zijn die wel meer overhouden,maar ik bekijk het altijd wel op lange termijn.eerste 2maand hou je meer over maar wat na pakweg 8maand dan is pas je lichaam 100% hersteld

Comment

als je niet de bloatylook van deca wilt zou. ik tren enth 8weken op 400mg ernaast zetten. zou dan de kuur die xeno op dit moment doet doen.
            1-10 sus 500mg
            1-8 tren enth 400mg
            1-4 dbol 40mg

zou als nakuur combinatie nolva en clomid doen.
            foto ziet er goed droog uit

Comment

zal het eens overwegen om tren te gebruiken en er ietsje meer info over zoeken,ik zal het jullie zeker laten weten.

Comment

Mooi....we wachten af,kerel.

Comment

wat denken jullie hiervan om vanaf week 5 tot week 9 proviron te nemen,dus tussen de dianabol en de stromba tabs.ik wil echt droge kilo's en van de susta kreeg ik vorige kuur een enorme plofkop.grts

Comment

dus week 1tot10 sustanon 250mg om de 3 dagen,eerste 4 weken dianabol 40mg dan proviron voor 4weken 50mg per dag en eindigen met 4weken stromba tabs dan direct nakuur beginnen.grts

Comment

sust om drie dagen en de dboll geven je net zo'n plofkop als toen vrees ik.

wil je geen vocht, probeer dan es tren met anavar

Comment

haha. snap je het nog: de een zegt dit en de ander dat.

drom vroeg ik ook: wat wil je: kracht, massa, droog, hard, etc.
                        zonder een vast doel werkt het niet.
                        10kg droog is geen haalbaar target. dan kom je in de richting van testo's kuren

Comment

ik wil gewoon 4 a 5 kilo droge massa erbij ik wil gewoon niet 10a 12 kg verzwaren en dan toch weer meer dan de helft verliezen want bij mijn vorige kuren was dat wel steeds het geval alhoewel ik steeds goed nakuurde.grts

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (basil @ Sep. 14 2005,21:00)]ik wil gewoon 4 a 5 kilo droge massa erbij ik wil gewoon niet 10a 12 kg  verzwaren en dan toch weer meer dan de helft verliezen want bij mijn vorige kuren was dat wel steeds het geval alhoewel ik steeds goed nakuurde.grts
                            Dan zou je voor een combo van bijv. sustanon / trenbolone / anavar gaan. Of sustanon / primobolan / anavar. Of Sustanon / overdrive / trenobolone. Of sustanon / overdrive / winstrol. Er zijn legio mogelijkheden, kerel. Verder kan schoon eten, weinig zout nemen en veel water drinken ook helpen om het vocht te beperken.
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X