Wat en hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat en hoe?

Ik train nu al een dikke anderhalf jaar en krijg totaal geen volume in mijn benen De rest wel maar ook niet overdreven. Heb nochtans wel veel krachttoename. Ik wil dus meer volume en denk dat dit de beste oplossing is. Maar weet wel niets van anabolen. Daarom post ik het hier eens om wat info te verkrijgen van pro's.

groetjes, vega
    No pain, No gain!!

wat zijn je stats?
    wat waren je stats voor je begon??
    hoe ziet je eet schema er uit ??
    hoe ziet je train schema er uit??
    hoe vaak train je p/w??
    wat is / zijn je doel/en??
    wat wil je met AS berijken??
    heb je wel eens suplementen gebruikt??

geef hier eerst even antwoord  op kunnen we even een beeld scheppen

Who's the Chef

Comment

-Op de bank duw ik 80 kg, toen ik begoen 45. De rest heeft ongeveer de zelfde vooruitgang.
      - ik train gemiddeld 5x per week
      -Mijn eet schema is zeer simpel, eten, eten, eten en nog eens eten. Hierbij neem ik dan nog gainer shakes en proteine shakes
      -Ik train telkens 2 spiergroepen samen. Zoals borst en biceps, schouders en triceps, rug en benen. BIjna iedere dag mijn setjes buikspieren.
      -Mijn doel is vooral meer volume. Na zo veel en lang trainen+ dan nog al die voedingssuplementen ben ik niet tevreden.
      -Ik wil met AS vooral wat volume bij krijgen, kracht is natuurlijk ook welkom
      -En ik heb nog nooit AS gebruikt. Zou mijn eerste maal zijn.

thx
      No pain, No gain!!

Comment

Maar je heb wel al keer creatine gebruikt van een goed merk? Bijv San V12 Turbo of Swole V2? Hiermee kan je voordat je aan AS begint nog flink wat vooruitgang mee boeken zonder nadelen.
        En voor je benen wat voor oefeningen doe je? Als je 5 dagen traint kan je best een dag uittrekken voor benen want het is een grote spiergroep.

Comment

Heb al 2x creatine gebruikt, met resultaat moet ik zeggen. En ik train mijn benen 2x per week. En doe de 1ste keer van de week andere oefeningen dan de 2de maal. De oefeningen die ik doe werden mij trouwens hier aanbevolen . Ze helpen bij krachttoename maar niet bij volume
          No pain, No gain!!

Comment

Zou eens proberen je benen 1x per week te trainen
            Als je de spieren goed op hun donder heb gegeven met trainen hebben ze tijd nodig om te herstelen. Wat jij doet is tijdens deze herstel fase je benen opnieuw trainen, wat dus negatief werkt en voor spierafbraak zorgt...

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Als je op deze leeftijd al zou beginnen aan een kuur dan is het verstandig om het simpel te houden en een dbol only kuur te nemen. Hiermee kan je mits je voeding en je training goed zit flink wat kilo'tjes pakken.   Maar wat ik nog ff belangrijker vindt wat zijn je stats ?

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (vega @ Sep. 15 2005,15:39)]Ik train nu al een dikke anderhalf jaar en krijg totaal geen volume in mijn benen De rest wel maar ook niet overdreven. Heb nochtans wel veel krachttoename. Ik wil dus meer volume en denk dat dit de beste oplossing is. Maar weet wel niets van anabolen. Daarom post ik het hier eens om wat info te verkrijgen van pro's.

groetjes, vega
                Hey Vega, als je wel sterker wordt, maar geen volume krijgt, dan gaan anabole steroiden dat jou ook niet brengen helaas. Dat jij wél sterker wordt is een geweldig signaal man! Je lichaam reageert dus goed op wat jij doet, maar niet op de door jou gewenste manier. Post eens je trainingsschema in de juiste sectie en vermeldt vooral het aantal sets en herhalingen. In je eetschema valt misschien ook nog veel te winnen. Post 'm even, als je wilt.

Dat je sterker wordt, maar geen volume krijgt kan 'm ook in je reps zitten. Misschien maak je er te weinig. Of wellicht te veel. Nog maar even wachten met a.s., want die lossen je probleem beslist niet op. Echt niet.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Zijn weer wijze woorden van je Sym

Comment

5 dagen trainen dat is gwoon veel te veel om aan te komen.
                    post je antwoorden maar op de vragen hierboven dan draaien we wel een eet/ trainings schema voor je in elkaar.

vergeet niet: RUST IS GROEI!
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

als je 2 spier groepen per dag doet is 4 keer per week al meer dan zat

Comment

Het trainingschema dat ik gebruik is er een van mijn sportschool zelf dus denk wel dat het goed is. De "pro's" gebruiken het ook. Dus van reps en zo (is bijna altijd 4x8 of enkele uitzonderingen na) Je moet wel om de 3a4 maand veranderen. (er zijn 12 stuks)

Zal anders ff vragen of ze het op pc staan hebben...
                        De tips die ik anders krijg zijn vooral massas eten, doe dit dan ook. Ook de shakes en zo...
                        En minder trainen:cry . Zal er moeten leren mee leven.

thx

No pain, No gain!!

Comment

nog maar even vragen denk dat je er overheen hebt gelezen

wat zijn je stats?
                          wat waren je stats voor je begon??

Who's the Chef

Comment

Mijn stats voor ik begon
                            Euh, de enige da ik nog zeker weet is bankduwen, voor ik begon duwde ik 45max nu een 75. De rest ik ook zowat geëvolueerd.

Heb mij al geïnformeerd en al van iemand dat advies gekregen ook en ben van plan een kuur dianabol van 6weken(20mg) te volgen en een nakuur van 2weken met nolvadex(10mg).

thx

Edit Shannasse: Forumregels lezen!!!
                            Vragen naar dit soort dingen is niet toegestaan dus verwijderd.

No pain, No gain!!

Comment

stats weet je toch wel een beetje
                              gewicht en bf%??

je ben 18 jaar man je begint net met trainen en nu denk je al aan een kuurtje
                              1 woord voor je kerel STOM

je komt net kijken in de BB wereld train nog lekker door zorg dat je je eten en trainen op de rails krijgt en ga er dan nog eens over denken de gains die je dan haalt zullen lenger blijven dan dat je er nu me begint

even reverend naar het topic waarneer te kuren"dit zijn nou zulke gastjes die ik bedoel die zien iemand groeien en dat willen ze ook alleen weten ze niet dat als ze der leefstijl niet op de rails hebben het allemaal maar tijdelijk is echt een beetje triest maar goed

tis jou leven dus jou keuze maar niet komen jammeren en vragen waarom je alles kwijt ben geraakt als je na die 6 weken terug komt
                              doei
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X