Wat en hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (vega @ Sep. 16 2005,19:49)]Mijn stats voor ik begon
    Euh, de enige da ik nog zeker weet is bankduwen, voor ik begon duwde ik 45max nu een 75. De rest ik ook zowat geëvolueerd.

Heb mij al geïnformeerd en al van iemand dat advies gekregen ook en ben van plan een kuur dianabol van 6weken(20mg) te volgen en een nakuur van 2weken met nolvadex(10mg). Maar kan iemand mij in contact brengen via pm met een belgische verkoper?

thx
    20mg is teweinig 30mg op ze minst. nakuur is ook te licht.lees wat meer erover train nog 2jaar en kom dan terug. verder mag je niet op dealers vragen kerel.grts

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Sep. 17 2005,04:42)]stats weet je toch wel een beetje
      gewicht en bf%??

je ben 18 jaar man je begint net met trainen en nu denk je al aan een kuurtje
      1 woord voor je kerel STOM

je komt net kijken in de BB wereld train nog lekker door zorg dat je je eten en trainen op de rails krijgt en ga er dan nog eens over denken de gains die je dan haalt zullen lenger blijven dan dat je er nu me begint  

even reverend naar het topic waarneer te kuren"dit zijn nou zulke gastjes die ik bedoel die zien iemand groeien en dat willen ze ook alleen weten ze niet dat als ze der leefstijl niet op de rails hebben het allemaal maar tijdelijk is echt een beetje triest maar goed

tis jou leven dus jou keuze maar niet komen jammeren en vragen waarom je alles kwijt ben geraakt als je na die 6 weken terug komt
      doei
      Mijn gewicht nu is een 72 kg. En mijn bf is 13%.
      Ik train al een goed anderhalf jaar been.
      Maar denk toch idd van nog ff te wachten. Daarom dat ik dit topic hier gepost heb Dus zo stom ben ik toch nog niet hé
      No pain, No gain!!

Comment

dacht dat je serieus bezig was een as dealer te vinden om het een en ander te bestellen.
        maar zo als je zelf al zegd nog even wachten is goed
        Who's the Chef

Comment

Denk het toch ook. Heb nu iets nieuw, shock therapy. Heb ik al gepost in in supplementen thread. Ik ga dus nu verder met Shock therapy, mass gainer, bcaa en multivitaminen. Mocht er nog iemand een suggestie hebben, ze zijn altijd welkom.

Thx
          No pain, No gain!!

Comment

om de 4 weken 4 weken crea met hmb is ook niet verkeerd
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X