Verlies naar kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verlies naar kuur?

Heb al wat info ingewonnen over AS in het algemeen en ook over d-boll. Is het juist dat je na je kuur dan weer een groot stuk verliest? En dat tijdens je kuur zelfs je kop opzwelt ?

No pain, No gain!!

Je hoeft niet veel te verliezen na je kuur maar dat is meestal wel zo doordat als de kuur erop zit de motivatie compleet inzakt. Was bij mij zeer zeker niet het geval   En een vochtkop kan je idd krijgen maar daar had ik gelukkig geen last van. Xeno daarentegen heeft een ontzettende vochtkop in een kuur. Het verschilt dus van persoon tot persoon  

Comment

als je je zaakjes niet in order hebt (train eet rust) is de kans groot dat je zo goe als alles kwijt raakt
      en vocht vast houden is per pesoon verschillen
      Who's the Chef

Comment

In de regel verlies je met name van een dianabol-only toch wel de helft van wat je heb gegaind, mede omdat je met een beetje pech veel vocht vast houdt.

ik zou er in jou geval Vega (met mijn inschatting van jou kennis en ervaring) vanuit gaan dat je een behoorlijke terugval gaat meemaken als je met dianabol-only gaat kuren.

grtz, Lo

Comment

Gaat zeker niet door. Met de supplementen die ik nu neem ben ik zeer tevreden. Ben op bank 5kg kunnen verzwaren in 2weken Dus houd dit tempo aan.
          Iedereen bedankt voor info (gelukkig maar)
          No pain, No gain!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X