Diana testo deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diana testo deca

Zoals jullie weten heb ik net mijn 2de week achter de rug (prop tren stano) en ben ik er zo ziek van dat ik overweeg om mijn reet een week rust te geven zodat de zwellingen kunnen verdwijnen.Ik heb nog een kuur Dianabol testo enanthate en deca liggen,nu zat ik te denken om daar verder mee te gaan,voor zo,n 8 weken.Diana op 50mg testo 750 en deca 500mg met frontloaden.
    Jammer van die andere kuur,ik weeg nu rond de 96kg dus ongeveer 5 erbij in 2 weken.
    Gr

zou ik niet doen..niet goed voor je bloedwaardes denk..
    waarom probeer je niet in je been te prikken..misschien is t dan minder..en de prop doe je om de dag neem ik aan?

Comment

Gewoon goede prop halen, virormone dus.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je had gewoon meteen al voor een lange ester moeten kiezen,kerel.

Als je nu stopt met prop en met enth begint zullen je bloedwaardes idd zakken zoals King al aangeeft omdat enth min 2 weken nodig heeft dus het beste wat je kan doen is toch de prop door blijven zetten tot de enth inkickt.....dus ff dubbelop...

Comment

kan je prop niet in je been zetten dan?
          Who's the Chef

Comment

Uiteraard kan prop ook in je been maar aangezien hij nu al zoveel last heeft lijkt het me niet erg verstandig... loopt hij straks geen meter meer...

Greets...

Comment

Het is gewoon te erg voor woorden,ik heb echt mega bulten vd prop.Dus in mijn been is geen optie omdat ik dan daar die schijven krijg.
              Het lijkt of die zooi gewoon niet goed opgenomen word en daardoor ophoopt.Ik zal idd proberen andere prop te pakken te krijgen.Helaas had mijn dealer alleen GS.
              Maar goed,wie zoekt zal vinden.
              Gr

Comment

NIET in je been zetten kon ik een week niet van lopen laat staan door mijn knieen zakken (om iets van de grond te rapen he ).

Vond het met die prop ook raar dat mijn lichaam er niet aan gewend raakte dit is bij sus bijvoorbeeld wel.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

wat bedoel je met je lichaam niet aan gewend raken ??
                  Who's the Chef

Comment

Dat de pijn na het zetten na verloop van tijd niet minder werd gok ik.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Testo @ Okt. 03 2005,11:56)]Je had gewoon meteen al voor een lange ester moeten kiezen,kerel.

Als je nu stopt met prop en met enth begint zullen je bloedwaardes idd zakken zoals King al aangeeft omdat enth min 2 weken nodig heeft dus het beste wat je kan doen is toch de prop door blijven zetten tot de enth inkickt.....dus ff dubbelop...

je had ook ff moeten nadenken; niet de eerste keer dat ik mensen hoor klagen over die fijne prop.

die van virimone schijnt wel pijnloos te zijn.

succes speldenkussen

(nee geintje, het is fucked up)

Comment

Virormone was bij mij helemaal pijnloos

Greets...

Comment

niet in been zetten ik kon 1week niet lopen en triker 2weken is ook naar huisarts geweest deca van gs gaat wel goed in been

Comment

ik heb ook de prop al gehad van virormone en zette die gewoon in mijn been, eerste keren beetje stijfjes maar dan niks meer.

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Michael333 @ Okt. 03 2005,13:51)]Het is gewoon te erg voor woorden,ik heb echt mega bulten vd prop.Dus in mijn been is geen optie omdat ik dan daar die schijven krijg.
                              Het lijkt of die zooi gewoon niet goed opgenomen word en daardoor ophoopt.Ik zal idd proberen andere prop te pakken te krijgen.Helaas had mijn dealer alleen GS.
                              Maar goed,wie zoekt zal vinden.
                              Gr  
                              Zeker van dat je wel goed spul hebt?
                              Want ik heb dat van Omnadren ook gehad..
                              Het leek wel alsof er een ping pong bal in men bil zat en kon zelfs bijna niet meer zitten.
                              Deed mega veel zeer als ik er aan kwam enzo.

Toen ik dan verder info over Omnadren ging opzoeken bleken de ampules kleiner te zijn dan de "echte"..
                              Dus hoogst waarschijnlijk fake troep.

De spullen van GS (toch die dat ik heb gebruikt) voelden echt wel niet lekker aan maar dat beterde wel na een tijdje..
                              Maar zo erg is het nooit geweest..

Grtz

**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X