Bitchtits tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bitchtits tijdens kuur

Ik lees verschillende verhalen van mensen die last krijgen van bitchtits tijdens het kuren. Maar hoe kan dit eigenlijk? Tijdens een kuur is je test erg hoog omdat je dit inspuit of slikt. Het lijkt mij namelijk niet uit te maken of je de test kunstmatig of ingespoten binnen krijgt. Dus zou je eigenlijk bitchtits verwachten als je stopt met kuren en je vrouwelijk oestrogeen omdat moment de bovenliggende partij is.

Greetz Gerwin
    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Het lichaam streeft steeds voortdurend naar de oorspronkelijke balans (wordt ook wel homeostase genoemd). Indien door anabolen de hoeveelheid androgenen (anabolen zijn ook androgenen) toeneemt slaat de balans door naar teveel androgenen. Het lichaam zal het relatieve tekort aan oestrogenen willen compenseren. De androgenen worden middels het enzym aromatase omgezet in oestrogenen. Dit proces heet daarom ook aromatisering.

Ook pro-hormonen, zoals DHEA en androsteendion en allerlei varianten daarvan kunnen tot gynaecomastie leiden.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wijze text cur das lang geleden zeg

maar

heb weer wat geleerd
      Who's the Chef

Comment

Maar worden er dan zoveel androgenen omgezet in oestrogeen zodat er meer vrouwelijk hormoon is als mannelijk hormoon. Of precies genoeg zodat er weer homeostase ontstaat? Mij veronderstelling is namelijk alleen als het vrouwelijk oestrogeen hoger is als het mannelijk hormoon heb je kans op bitchtits en dat is meestal na een kuur zonder nakuur maar ja uit praktijkervaring wat ik gelezen heb hebben mensen het ook tijdens de kuur.

Greetz Gerwin
        Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Helaas je stelling klopt niet

Des te lager je natuurlijke test-levels des te groter de kans op gyno. Je stelling dat je na een kuur (zeker zonder goede nakuur) een grote(re) kans op gyno hebt klopt wel.

Greets...

Comment

Dat mijn stelling niet klopte was ik inderdaad al uit bleek al uit mijn vorige post
            Maark ben in iedergeval weer stukie wijzer geworden.

Greetz Gerwin

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 07 2005,20:46)]Helaas je stelling klopt niet

Des te lager je natuurlijke test-levels des te groter de kans op gyno. Je stelling dat je na een kuur (zeker zonder goede nakuur) een grote(re) kans op gyno hebt klopt wel.

Greets...
              hm... dan heb ik cker weinig eigen test.
              heb gelijk na 3 weken schijven.
              neem af en toe een arimidexje en dan blijft het binnen de perken. 2 mnd na kuur zijn ze weg.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

gyno's moeten toch operatief worden verweiderd??
                Who's the Chef

Comment

Als arimidex of nolvadex niet helpen heb je weinig andere keus dan opereren inderdaad.

Greets...

Comment

ik heb ze in elke kuur en ook altijd zijn ze nog weggegaan.
                    dus: NEE, BEENTJE... ze gaan ook wel es gwoon weg.

je wil ze niet voelen. mn vriendinkrijgt kippevel en als ze over mn borst wrijft, doet loei zeer. maar verder niet veel last.
                    ze voelen als brokkelige schijven.

maar echt: altijd weggegaan. duurt wel effekes
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X